Dark2 Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Någon som kan tipsa mig om hur jag på Bästa sätt kan få pengar få pengarna från mitt partypoker acount till mitt svenska bankonto med minimal förlust? Spelar på multipoker eller något istället. Jo jag vet att dom inte är i samma nätverk längre. Men endå. Där har dom ju direkt uttag till bankkontot. Avgift 0kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Dark2 föreslår en mycket bra sak. Eller så använder du uttag till visa från Party, avgift 0kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Har lirat på MP förut men spelet blev rejält tightare efter att de tvingats lämnat PPnätverket. Jag får köra uttag till Visa helt enkelt. tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 4 November , 2005 Rapport Share Postad 4 November , 2005 Nog för att rekebacksanck är no no men jag har fått ett erbjudande om rakeback dock vad jag förstått inte exact rakeback men på ett ungefär samma system. Dock undrar jag om det bara är att avsluta mitt konto för att han senare ska kunna skapa ett konto direkt? Vad jag hört måste man vara inaktiv innan det går skapa ett nytt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ssmhorb Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 hur mycket är raken på partypoker? jag har tänkt och lira på 0.10/0.20$ borden. Hur mycket rake måste dom ta för att det ska räknas som en rakead hand ? är det gratis att sätta in med VISA kort? är det någon annan grej jag ska tänka på? /ssm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 du kan inte ta ut pengarna med något förutom check. Så om du har tänkt att ta ut pengarna kanske att skaffa neteller eller att spela på någon annan sida. Multipoker eller unibet. För dom har uttag direkt till ditt bankkonto. Utan avgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 jag fick en popup att jag blivit VIP på party. vad innebär detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K4lle Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 jag fick en popup att jag blivit VIP på party. vad innebär detta? Kolla din mail..det ska ha dykt upp nått där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 jag fick en popup att jag blivit VIP på party. vad innebär detta? Kolla din mail..det ska ha dykt upp nått där. det har inte dykt upp något mail. har mailat utan svar också. vet fler än jag som inte fått mail än. någon här som kan berätta vad som står i mailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 nu fick jag mejlet... verkar bara vara att man får sätta in mer pengar och får bättre support. dvs inget som påverkar gemene spelare. kanske man kan få en liten bonus någon gång också om man har tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 du kan inte ta ut pengarna med något förutom check. Så om du har tänkt att ta ut pengarna kanske att skaffa neteller eller att spela på någon annan sida. Multipoker eller unibet. För dom har uttag direkt till ditt bankkonto. Utan avgifter. Menar du att man inte kan ta ut pengarna till sitt Visa kort? Som jag uppfatta det måste du först satt in pengar från det för att sedan kunna ta ut det. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Nej är rätt säker på att man inte kan ta ut till VISA från partypoker. Förutom pengarna du satt in. Det är standard på dom flesta sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Nej är rätt säker på att man inte kan ta ut till VISA från partypoker. Förutom pengarna du satt in. Det är standard på dom flesta sidorna. Ska nog gå bra att ta ut mer än man satt in med VISA numera. Detta står på cash out sidan: You may only cashout to your Visa Cards that are registered with us, that you have made a successful deposit with and are still valid. If you do wish to use this cash out option, please deposit using your Visa Card that you want to cash out to. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yutta Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Nån som vet hur lång tid det tar att få ut cash till sitt VISA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Nog för att rekebacksanck är no no men jag har fått ett erbjudande om rakeback dock vad jag förstått inte exact rakeback men på ett ungefär samma system. Dock undrar jag om det bara är att avsluta mitt konto för att han senare ska kunna skapa ett konto direkt? Vad jag hört måste man vara inaktiv innan det går skapa ett nytt konto. bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Det verkar som det inte går att spela på PP om man sitter bakom en brandvägg. Någon annan som märkt detta???? MTB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Josefk Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Stämmer, ingen som har en brandväg installerad på datorn kan spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yutta Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Stämmer, ingen som har en brandväg installerad på datorn kan spela där. Den va rolig Det verkar som det inte går att spela på PP om man sitter bakom en brandvägg. Någon annan som märkt detta???? Klart att man kan, vad har du för brandvägg egentligen? Har aldrig hört detta förrut. Jag har spelat där o Norton klagar inte. Inte heller windowsbrandväggen. Nej det verkar konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Nog för att rekebacksanck är no no men jag har fått ett erbjudande om rakeback dock vad jag förstått inte exact rakeback men på ett ungefär samma system. Dock undrar jag om det bara är att avsluta mitt konto för att han senare ska kunna skapa ett konto direkt? Vad jag hört måste man vara inaktiv innan det går skapa ett nytt konto. bump Party tillåter inte dig att använda samma uppgifter till ett nytt konto. Någon påstod att man måste vänta minst 6 månader innan man kan öppna ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Vad är det för VIP-Club de startat med nu på sistone? Fick nån inbjudan i mailen och de skulle skicka mer info. Nån som vet mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Om man av misstag råkat lira en Step 2 i en Sit and go. och vunnit, finns det då något sätt att byta sin Ticket till pengar eller måste jag lira Step 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Om man av misstag råkat lira en Step 2 i en Sit and go. och vunnit, finns det då något sätt att byta sin Ticket till pengar eller måste jag lira Step 3? Du måste köra vidare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 lolaz fick iaf mitt VIP-erbjudande idag. Då mitt konto är nytt har jag bara vanlig status på party-points så jag får inga extra % för jag spelat mkt etc. Iallafall så var erbjudandet såhär: "As a VIP Club member earn 3675 regular Party Points between November 15 and November 30 and we will ‘thank’ you with a healthy $ 125 cash bonus deposited directly into your account.* We will also go on step further…If you earn more than 7325 regular Party points during the same period we will give you $ 300! That’s a lot of stuffing!" Räknade lite på det där. Skulle behöva betala $3055 i turneringsavgifter för att få bonusen på $300. Inget man direkt jagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunkan88 Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 The Investigations Team security system has detected that you have been a part of our affiliate promotion, and in order to protect the integrity of our site, we request you to send a copy of the front and back of a Government issued photo ID i.e. Driver's License or Passport to efax@pay-pro.com (OR) alerts@partypoker.com (OR) 1 (888)-542-7009, in order to re-activate your account. Hur har ni andra gjort när de krävt ID-bevis av er? Räcker det med ett fotografi av passet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 15 November , 2005 Rapport Share Postad 15 November , 2005 lunkan jepp, kanske är problem för dig då du kanske är född 1988? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts