Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 47 postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 166
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Om man ska köra en reload på B2B så är det en bättre idé att använda Pokerihuones kod JOULUBONUS. Den ger iaf 10 Euro per 100 VIP, Maxbonus är 200 Euro.

 

Sajten är inte bara för finnar då?

Har du mer info om denna bonus (hur många %bonus?) Var har du hittat den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om man ska köra en reload på B2B så är det en bättre idé att använda Pokerihuones kod JOULUBONUS. Den ger iaf 10 Euro per 100 VIP, Maxbonus är 200 Euro.

 

Sajten är inte bara för finnar då?

Har du mer info om denna bonus (hur många %bonus?) Var har du hittat den?

 

Är detta en sign-up kol el en reload? och när är den giltig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni inte är grymma på Finska kan ni ju alltid välja engelska som språk på deras hemsida. Men de har en SignUpBonus som ger 200 Euro. (10 Euro per 100 VIP). Sen släppte de en reload idag, fick info via mail om den. Relaoden är giltig tills 31 December och den är på 50 % upp till 200 Euro i Bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag grundade mitt uttalande på följande text från eurobets hemsida:

 

"Spelarpoäng ackumuleras genom att spela pokerspel och –turneringar. Poäng delas ut med 0.07 poäng för varje $0.10 i avgift i en omgång. Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som bidragit till potten."

 

Minst sagt luddigt skrivet om det nu är så att man får poäng utan att bidraga till potten.

 

Du får inga poäng om du inte deltagit/bidragit till potten

 

Då har vi väl klargjort det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev klar med Unibets bonus igår och undrar nu eftersom jag inte spelar där så ofta: nu kan jag väl casha ut därifrån? (inga konstiga regler?).

 

MartinsPoker: där har jag fått 200e i "cashier" och det ska väl gå att casha ut därifrån nu också? (körde reload bonusen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på b2b sajten pokerihuone och håller på o clearar deras 200 first deposit bonus. Nu har dom även en reload på 50% max 200 €. Eftersom jag inte vill sätta in nya pengar tänkte jag skicka 400 € från mitt pokerihuone konto till ett av mina andra b2b konton på exempelvis bestpoker. Därifrån tar jag sedan ut dom till mitt neteller och sätter in dom igen på mit pokerihuone konto för att cleara reloaden. Funkar detta tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på b2b sajten pokerihuone och håller på o clearar deras 200 first deposit bonus. Nu har dom även en reload på 50% max 200 €. Eftersom jag inte vill sätta in nya pengar tänkte jag skicka 400 € från mitt pokerihuone konto till ett av mina andra b2b konton på exempelvis bestpoker. Därifrån tar jag sedan ut dom till mitt neteller och sätter in dom igen på mit pokerihuone konto för att cleara reloaden. Funkar detta tror ni?

 

200 first depositen är det 30% eller har dem en bättre bonuskod som du använt? (dela med dig isåfall)

 

Angående din fråga så är det väl klart det fungerar. Du gör ju en ny insättning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De måste ha skrivit fel/luddigt - det är en standard Pokerroomregler som gäller. Det räcker med att få kort för att få poäng. Samma som för Hollywoodpoker m.fl. skins.

 

Luddigt? Är det som du säger Elvis så formulerar man sig med

 

Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som deltagit/tilldelats kort i handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De måste ha skrivit fel/luddigt - det är en standard Pokerroomregler som gäller. Det räcker med att få kort för att få poäng. Samma som för Hollywoodpoker m.fl. skins.

 

Luddigt? Är det som du säger Elvis så formulerar man sig med

 

Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som deltagit/tilldelats kort i handen.

 

På BW så hävdar de att man får poäng även om man inte bidragit, Även om de inte säger så. Dock känns det hela inte riktigt utrett än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på b2b sajten pokerihuone och håller på o clearar deras 200 first deposit bonus. Nu har dom även en reload på 50% max 200 €. Eftersom jag inte vill sätta in nya pengar tänkte jag skicka 400 € från mitt pokerihuone konto till ett av mina andra b2b konton på exempelvis bestpoker. Därifrån tar jag sedan ut dom till mitt neteller och sätter in dom igen på mit pokerihuone konto för att cleara reloaden. Funkar detta tror ni?

 

200 first depositen är det 30% eller har dem en bättre bonuskod som du använt? (dela med dig isåfall)

 

Angående din fråga så är det väl klart det fungerar. Du gör ju en ny insättning...

 

Det ska tydligen vara en reload bonus på 50%. Min källa till detta är bonuskods tråden. Tack för svaret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta Bet365s signup-bonus men tänkte bara fråga först, det är väl så att man kan spela av den på 0.25/0.5 eller 0.5/1. På månadsbonusen för den här månaden står det ju att man måste spela på minst 1/2 men det gäller väl inte för signup-bonusen(?) (spelar bara FL)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...