lfx Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 Senaste versionen (blått skin): resources.jar (version 1.01). Senaste versionen (grönt/beige bord)): resources.jar (version 1.00). OBS! Efter nya uppdateringen av 24h så är det möjligt att inte alla färger i lobbyn/tournament area fungerar med skinnen. Tjenare, Jag o min bror blev så trötta på 24h-designen som sticker i ögonen så vi tog o modifierade lite i jar-filerna. Här är resultatet, klicka på länkarna för att få fullskärmsdumpar. Grön/Beige Blå Som ni ser så är vissa knappar och saker fortf röda men det måste man ändra i koden och det ger vi oss inte in på just nu men det kanske 24h göra om dom ändrar i framtiden Iaf så ta en titt och säg vad ni tycker! (sostlind, tycker du att denna inte bör spridas så skicka ett privmsg så tar vi bort, eran upphovsrätt trots allt) Vill ni testa att spela med så gör ni det på egen "risk", ladda ner resources.jar (version 1.01). TA EN BACKUP av orginalet (döp om orginalet till resources_org.jar) Btw, undrar ni vad EDESPONG är så är det vårt efternamn. * Rubrikpill, Allt om-tråd - QoS * Citera
lfx Postad 26 September , 2004 Författare Rapport Postad 26 September , 2004 tack, testa den med.. jag tycker att det är mycket softaare att spela med denna istället för det störande röda golvet, retar inte ögonen lika mycket. Citera
Papa Kubo Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 Ni har inte ändrat så att alla låga kort blir till ess då? *Anar elak konspiration* Citera
quizz_kid Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 mycke behagligt bord... inget man skär sig på... Citera
parre Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 Korten verkar inte ändrade öht. Citera
liggat Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 clean och härlig look.. började med ett själv för några dagar sen men orkade dock inte slutföra det from nu använder jag detta skin ;> Citera
lfx Postad 26 September , 2004 Författare Rapport Postad 26 September , 2004 nej, jag har inte ädrat korten någonting, tycker orginalen är bra som de är. liggat: du får komma med kommentarer om saker du tycker ska ändras och förbättras till nästa version. Citera
gdaily Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 Vad är jar-filer för format (jag vill ha en 24-bordslayout som jpg-bild, hur fixar jag det?) /Ola Citera
liggat Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 jar-filer är typ .rar som du kan ladda hem på http://www.rarlab.org för att öppna dom Citera
Henkeman Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 Är det inte zip-filer? I vilket fall så går det bra med WinRar, ett program ingen kan vara utan Citera
lfx Postad 26 September , 2004 Författare Rapport Postad 26 September , 2004 .jar-filer kan du öppna med WinZip om du vill, sedan ligger alla bildfiler innuti där.. funderar på att göra en liten guide om hur man gör, och kanske även några photoshop-filer med lager så man enkelt kan ändra till hur man själv vill ha det.. Citera
hypnology Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 .jar är Java Archive. Fungerar som en zip-fil rent praktiskt. Kan man modda expekt klienten? Citera
Suppe Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 .jar är väl filerna packade i men vad är det för format på själva bilderna? Citera
QoS Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 lfx, vad är det för font ni använt som ser ut som en skönt 80-tals digitalklocka! - QoS Citera
lfx Postad 26 September , 2004 Författare Rapport Postad 26 September , 2004 QoS: LCD hete rden.. det kommer en ny version imorgon, då med knapparna samt tournament-arean färgade i blått Citera
Papa Kubo Postad 27 September , 2004 Rapport Postad 27 September , 2004 Går det att ändra färgen på korten? Citera
lfx Postad 27 September , 2004 Författare Rapport Postad 27 September , 2004 jadå, det går.. vilken färg vill du ha? Citera
Papa Kubo Postad 27 September , 2004 Rapport Postad 27 September , 2004 Jag gillar att köra med 4-color deck för tydlighetens skull, men grönt och blått är inte så snyggt. Nånting sånt här skulle kunna bli fint: Spader - svart Klöver - grått Hjärter - rött Ruter - gulorange Citera
snerki Postad 27 September , 2004 Rapport Postad 27 September , 2004 Ska själv börja göra med den nu, så mkt bra ut Funkar det med uppdateringar, eller kör dom över skinsen så det blir rött och fult igen Citera
jezaja Postad 28 September , 2004 Rapport Postad 28 September , 2004 Förmodligen kommer det skrivas över och det får göras en ny version om dom ens ändrar något i grafiken. Oftast är det ju förbättringar i koden och då innefattas denna inte. Dock skrivs den säkert över ändå Ny version på g snart, lyckats fixa så allt rött är borta. Riktigt bra är det nu! Citera
bjornufknu Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 lfx säger: .jar-filer kan du öppna med WinZip om du vill, sedan ligger alla bildfiler innuti där.. funderar på att göra en liten guide om hur man gör, och kanske även några photoshop-filer med lager så man enkelt kan ändra till hur man själv vill ha det.. Skulle vara asgrymt! All cred till dig om du orkar göra nåt sånt! / Björn Citera
Hjort Postad 30 September , 2004 Rapport Postad 30 September , 2004 lfx säger: jadå, det går.. vilken färg vill du ha? How's about: Hjärter: svart Spader: rött Ruter: svart Klöver: rött, grönt, blått, svart alternerande från 2-A. Citera
lfx Postad 30 September , 2004 Författare Rapport Postad 30 September , 2004 Ny version av skinnet finns nu ute: resources.jar (version 1.01). Ändringar på färgerna på knappar, tournament area, småändringar på bilder m.m Allt är inte helt perfekt än, men det är mycket bättre än första versionen. Citera
Mullansson Postad 1 Oktober , 2004 Rapport Postad 1 Oktober , 2004 Det nya skinnet är jäkligt bra men en grej som inte verkar funka riktigt är rutorna som poppar upp då blindsen höjs och vid pauser i turneringar. No big deal, men lite märkligt ändå. Citera
Recommended Posts