HeyJohan Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 iPod Video nu i lager! Vi har äntligen fått hem iPod Video 30gb! Det tog tid och vi fick inte många, men nu har vi 4 st iPod Video 30gb på lager. Samtliga har den smakfulla vita originalfärgen och är sjukt bra. Med stöd för filmer, musikvideos från iTunes och videopodcasting så är det en vansinnigt läcker maskin. Vi kommer INTE attt lägga upp den i Hey Shop då vi inte kan garantera när fler än dessa 4 kan levereras utan beställning sker genom att man skriver här i tråden och därefter PM:ar mig med sitt användarnamn. Först till kvarn Ord pris: 20.000 VIP För spelare som signat sig via Pokerforum.nu: 15.000 VIP Priset inkluderar självklart en ordentlig frakt. Mvh Johan * Lite Pill - QoS * Citera
wolf Postad 15 November , 2005 Rapport Postad 15 November , 2005 Jag kan bara säga att dessa spelare är grymma, jag har själv en svart 60gb-are. Filmkvaliteten är riktigt bra, och om man skaffar AV-kabel från apple så kan man även koppla den till TV:n och se på filmen där, även det med fin kvalitet Citera
Trippin Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Det uppskattas med specialerbjudanden och rabatter! Undrar bara varför man behöver 3ggr så mycket poäng när iPod video kostar drygt 50% (55?) mer än iPod Nano i reda pengar? iPod Nano 2000:- - normalt 10.000 VIP (5000 som månadserbjudande) iPod video 3200:- normalt 20.000 VIP (15.000 för oss) Citera
Caines Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Det uppskattas med specialerbjudanden och rabatter! Undrar bara varför man behöver 3ggr så mycket poäng när iPod video kostar drygt 50% (55?) mer än iPod Nano i reda pengar? iPod Nano 2000:- - normalt 10.000 VIP (5000 som månadserbjudande) iPod video 3200:- normalt 20.000 VIP (15.000 för oss) Att den kostar 3 ggr så mycket stämmer bara denna månaden, i normala fall är det dubbelt så mycket, antagligen har Heypoker specialpris på Nanon därför skillnaden i Vippoäng Citera
Trippin Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Jag är hängiven Macanvändare och vet att alla har samma pris på Apples produkter så det låter inte troligt med lägre priserbjudande. Även om det är dubbla VIP poäng så motiverar det inte skilnaden. Jämfört med priset borde det krävas 16.000 poäng normalt för "Video" om "Nano" kostar 10.000. Citera
HeyJohan Postad 17 November , 2005 Författare Rapport Postad 17 November , 2005 Det är precis som Trippin säger - vi har inga specialpriser in till oss på Mac-produkterna. Men Nanon sänkte vi som en marknadsföringsåtgärd och går lite back på varje som vi säljer för 5.000 VIP. När vi säljer den till fullpris så är det fortfarande en dålig affär tyvärr. Priset på iPod Video är vad man säger, mer marknadsanpassat Mvh Johan Citera
Trippin Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Ah... jag hajjar! Priset på 5000 VIP för Nanon är verkligen ett hett erbjudande. Tack för svaret! Citera
Recommended Posts