ok Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 kan någon berätta åt mig hur mkt zweig sitter med och hur mkt i knockout u sitter med? ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 kan någon berätta åt mig hur mkt zweig sitter med och hur mkt i knockout u sitter med? ;O Sista jag kolla Zweig $50k IKU $520k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 zweig dubblade upp för ett tag sedan en reraisad pot preflop, zweig check raisar all in på flop med två överkort, får syn av överpar (TT) och klonkar sin 6 outare.. zweig e nära 100K nu IKU har runt 480K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baang Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 just nu Z: 100k IKU: 480k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lnvincible Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Åå äntligen så ska även Zweig få ligga sömnlös en natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Zweig 200k IKU 370K Zweig rivra flush mot stege på turn för IKU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 fan vad snyggt spelat av zweig där i 200k-potten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Snyggt spelat?!? Var ju sjukt kasst, förutom riverchecken som var lite halvhäftig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 > Zweig wins $200,286 with a Flush, Spades Färg mot stege. Parat bräde. Antonius har inga kulor för å fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Jag har letat här på forumen utan att kunna hitta vem Zweig är. Kankse tillhör allmänbildningen, men i så fall får jag väl erkänna min okunskap. Vem är han/hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Jag har letat här på forumen utan att kunna hitta vem Zweig är. Kankse tillhör allmänbildningen, men i så fall får jag väl erkänna min okunskap. Vem är han/hon? Prahlad Freidman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Prahlad Friedman är väl den gängse teorin... Det stämmer förmodligen också. En 24.åring (tror jag) från LA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 > Zweig wins $200,286 with a Flush, Spades Färg mot stege. Parat bräde. Antonius har inga kulor för å fortsätta. Vadå? Nu måste väl Prahlad Fridmän sitta med över 500K om Antonius är nollad? Dags att ändra rubben med andra ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Måns Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Anonius gick därifrån med över 300k, så nollad var han definitivt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Anonius gick därifrån med över 300k, så nollad var han definitivt inte. Jo, det är ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Anonius gick därifrån med över 300k, så nollad var han definitivt inte. Jo, det är ingenting. Precis. Själv plussade jag 304 när jag horade senaste Empirebonusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mallorca Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Prahlad_Friedman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts