toppace Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 MEN HELT JÄVLA GALEN ELLER? när han drar 2an och säger "nu tror du att 2an är unders men kolla den är överst" eller liknande säger han. HUR FAN GÖR HAN DÅ? blir tokig! Fråga Hickmott om att bli tokig från trolleri. Vid seminariet fick jag inte vara dealer. Guts och hickmott protesterade /Toppace Citera
adde_snoppskalle Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 MEN HELT JÄVLA GALEN ELLER? när han drar 2an och säger "nu tror du att 2an är unders men kolla den är överst" eller liknande säger han. HUR FAN GÖR HAN DÅ? blir tokig! Fråga Hickmott om att bli tokig från trolleri. Vid seminariet fick jag inte vara dealer. Guts och hickmott protesterade /Toppace Personligen uppskattar jag att inte få blanda, då kan man sitta å softa istället:D Citera
Ovuca Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Jag tycker Rodney Mullens skatetrick var grymmare än det där korttrickset, fanns med på samma sida Citera
adde_snoppskalle Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 haha jo mullen vet hur man hanterar en bräda finns med på ett av tony hawk spelen om jag inte minns fel...blir lika imponerad av det nu som första gången jag såg det Citera
Big Less Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Jag tycker Rodney Mullens skatetrick var grymmare än det där korttrickset, fanns med på samma sida Hahah, sjuka flippar! Sjuka jävla flippar! Och killen är väl i 40-årsåldern! Citera
León Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Vad hette det där programmet som gick på TV förrut, där dom avslöja "magikernas största hemligheter"? Citera
lumor_ Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Här hittade jag några fler trix: http://hide-ko.hp.infoseek.co.jp/movie.html Citera
Hickmott Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 MEN HELT JÄVLA GALEN ELLER? när han drar 2an och säger "nu tror du att 2an är unders men kolla den är överst" eller liknande säger han. HUR FAN GÖR HAN DÅ? blir tokig! Fråga Hickmott om att bli tokig från trolleri. Vid seminariet fick jag inte vara dealer. Guts och hickmott protesterade /Toppace Men det är väl klart som fan att du inte får ge när du precis trollat fram (och bort) en massa kort. Det är ju värre än Partys rigg för i helvete //Hickmott Citera
baller Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Hur som helst så ser man ju sakerna om du tittar noga, tex när han visar upp T , så drar han översta kortet men visar understa hela vägen... ooo ... deception hela vägen Citera
Lunkan88 Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Vad hette det där programmet som gick på TV förrut, där dom avslöja "magikernas största hemligheter"? Kommer inte ihåg men det programmet avslöjade inte några häftigare trick i alla fall. Citera
Recommended Posts