virre86 Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 varför blev maalik avstängd? saknar honom inte, är bara lite nyfiken * Lite RP - QoS * Citera
Machista Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Men för fan. Snubben är ju skön. Det kan väl knappast vara livstids avstängning bara för att han har lite taskig kvinnosyn och skämtar en smula. Rädda Maalik!!! Citera
virre86 Postad 7 November , 2005 Författare Rapport Postad 7 November , 2005 okaj tack så mycket.inga mer AK-trådar då Citera
Sactodian Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Synd, AK-tråden var bästa tråden i forumets historia... om man stänger av för sexism skulle halva forumet bli avstängda, det flödar ju över av nedsättande sexistiska kommentarer... Citera
rob72 Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Synd, AK-tråden var bästa tråden i forumets historia... om man stänger av för sexism skulle halva forumet bli avstängda, det flödar ju över av nedsättande sexistiska kommentarer...Det har jag missat helt . Några exempel tack! Citera
Trolldeg Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Synd, AK-tråden var bästa tråden i forumets historia... om man stänger av för sexism skulle halva forumet bli avstängda, det flödar ju över av nedsättande sexistiska kommentarer...Det har jag missat helt . Några exempel tack! Allt prat om QoS? Citera
Nusseman Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Synd, AK-tråden var bästa tråden i forumets historia... om man stänger av för sexism skulle halva forumet bli avstängda, det flödar ju över av nedsättande sexistiska kommentarer...Det har jag missat helt . Några exempel tack! Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet... Som tur är hann vi rensa undan det mesta innan alla minderåriga läsare hann se det Nu lägger vi MaLiik bakom oss och fortsätter snacka poker, tycker jag. Citera
Jeppan Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet. Hahah så jävla klockrent! Citera
ji-_-ge Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 Synd, AK-tråden var bästa tråden i forumets historia... om man stänger av för sexism skulle halva forumet bli avstängda, det flödar ju över av nedsättande sexistiska kommentarer...Det har jag missat helt . Några exempel tack! Det är många som har tassat nära linjen i några inlägg men ingen har, som MaLiik sprungit två mil över gränsen, dragit ner byxorna och bajsat på golvet... Som tur är hann vi rensa undan det mesta innan alla minderåriga läsare hann se det Nu lägger vi MaLiik bakom oss och fortsätter snacka poker, tycker jag. Är ju visserligen inte speciellt svårt för han att göra ett nytt konto Citera
busen Postad 16 November , 2005 Rapport Postad 16 November , 2005 He walks among us! skulle gissa pa virre86... Citera
scouserandy Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Då återstår frågan: Vad har Maalik för nick nu? Citera
Recommended Posts