baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Hans spel med AT i episod 4 är inte direkt brilljant heller, möjligt att det är marginellt, har inte orkat kolla upp Eli's stack storlek... Om inte annat så är alla dissar av sheik ganska roliga i e4, bland annat T.Brunsons sågning: "han är en idiot och jag hoppas han förlorar allt" Citera
MP Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Jag skulle gärna se en dokusåpa med Sam Farha när han snackar och garvar med folk ute i vardagen, ett feelgood-program helt enkelt. Citera
Myssion Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 av alla händer som dom har visat daniel spelat i har han inte spelat EN ENDA hand dåligt, jag har sagt det förr och jag säger det igen: han är BÄST! Ja, att syna ett omslag ur position för 10% av de spelbara markerna med K9s är ju ett helt strålande spel... Där är väl inget tak? Citera
PokerWiz Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 av alla händer som dom har visat daniel spelat i har han inte spelat EN ENDA hand dåligt, jag har sagt det förr och jag säger det igen: han är BÄST! Ja, att syna ett omslag ur position för 10% av de spelbara markerna med K9s är ju ett helt strålande spel... Där är väl inget tak? Nopez inte så vitt jag har kunnat förstå. Danny Negreanu har movat in med en mille ett par gånger. Citera
Trolldeg Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 av alla händer som dom har visat daniel spelat i har han inte spelat EN ENDA hand dåligt, jag har sagt det förr och jag säger det igen: han är BÄST! Ja, att syna ett omslag ur position för 10% av de spelbara markerna med K9s är ju ett helt strålande spel... Där är väl inget tak? Barry hade väl bara runt 100k? Citera
berg Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 av alla händer som dom har visat daniel spelat i har han inte spelat EN ENDA hand dåligt, jag har sagt det förr och jag säger det igen: han är BÄST! Ja, att syna ett omslag ur position för 10% av de spelbara markerna med K9s är ju ett helt strålande spel... Där är väl inget tak? Barry hade väl bara runt 100k? Precis. Citera
TheMenace Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 av alla händer som dom har visat daniel spelat i har han inte spelat EN ENDA hand dåligt, jag har sagt det förr och jag säger det igen: han är BÄST! Ja, att syna ett omslag ur position för 10% av de spelbara markerna med K9s är ju ett helt strålande spel... Funderat på om poker kanske inte bara är ett matematiskt spel ibland? Citera
Goatse Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Jag skulle gärna se en dokusåpa med Sam Farha när han snackar och garvar med folk ute i vardagen, ett feelgood-program helt enkelt. Haha jag med. Han har så jävla skön stil. När jag blir stor vill jag bli som Sammy Farha Citera
RayIV Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Skönaste kommentaren från Farha, "She didn't give me aces, if she would've given me aces I would've played aces." Citera
JENZOER Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Har letat efter de senaste avsnitten, 3 och 4, utan framgång. Har kollat på torrentbytes, torrentlech och torrentit. Var har ni hittade dem? Citera
baller Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 OBS - Inget priatsnack här så är vi tacksamma. Citera
Casper Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vad gör Buss där egentligen? Känns som NL 25 skulle vara mer hans nivå. Dom andra verkar läsa honom som den tighta killen utan moves som han är. Iaf det intrycket man fått av det som visats. Citera
blukah Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vad gör Buss där egentligen? Känns som NL 25 skulle vara mer hans nivå. Dom andra verkar läsa honom som den tighta killen utan moves som han är. Iaf det intrycket man fått av det som visats. Jag tror han spelar high stakes fixed limit i vanliga fall. Citera
Nidson Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Vad gör Buss där egentligen? Känns som NL 25 skulle vara mer hans nivå. Dom andra verkar läsa honom som den tighta killen utan moves som han är. Iaf det intrycket man fått av det som visats. Jag tror han spelar high stakes fixed limit i vanliga fall. Inget som säger att han inte är megafisk där heller iofs.. han är väl bara en rik gubbe som vill ha nåt att göra för sina pengar. Citera
Hjort Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Inget som säger att han inte är megafisk där heller iofs.. han är väl bara en rik gubbe som vill ha nåt att göra för sina pengar. Och det bästa han kom på var att sitta och fisa vid ett bord mett gäng pokerspelare? Citera
Timmi Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Inget som säger att han inte är megafisk där heller iofs.. han är väl bara en rik gubbe som vill ha nåt att göra för sina pengar. Och det bästa han kom på var att sitta och fisa vid ett bord mett gäng pokerspelare? Ja han borde hänga sina Lakers spelare till Playboy mansion istället mkt vettigare Citera
cheunce Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Edit: Plocka bort allt piratsnack som Steinmeyer försökte fiska efter Citera
mbman Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Är det bara jag som tycker rummet de spelar i är så extremt oglassigt verkligen? Riktigt sunkigt, trodde high-rollersen fick sitta i en något schysstare miljö.. Citera
Nidson Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Är det bara jag som tycker rummet de spelar i är så extremt oglassigt verkligen? Riktigt sunkigt, trodde high-rollersen fick sitta i en något schysstare miljö.. Du kanske har missat att de har snurrstolar? Det är ganska glassigt. Citera
cheunce Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Din önskan är min lag... Min edit syfta på att jag plocka bort hans citat från min post eftersom jag höll på att svar på hans strunt när du plocka bort de inläggen. Var ju inte så svårt att förstå vad han fiska efter Citera
hawg Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Tänker inte spoila nåt, men var bara tvungen att skriva en " " efter dagens avsnitt. Sjukt, men gillade utgången på handen till slut, tycker den grabben förtjänar alla stålar i världen. EDIT: Äh, jag spoilar, med tanke på att man inte får länka några torrents eller någonting här så borde inte folk leta här för avsnittet. Sista handen, bordet har lirat snortight händerna innan, vad slår Farha med sina kungar ärligt talat? I allra allra bästa fall är det ju split, han hade investerat $12,000 i potten och det kostade honom ~170-180 till för att syna, hela världen vet nog att Barry inte hade spelat damer på det sättet, just han som hade tightat så gott som hela dagen. Det måste ju vara sjukt EV+ att folda i det här läget? Citera
Stahl Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Du kanske har missat att de har snurrstolar? Det är ganska glassigt. Sjukt lillgammalt med snurrstolar!!! Mäktigt!! Citera
Eddie88 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Hur kom Shawn Sheikhan 11 i wsop man undrar,,,vad han gör där på bordet. Citera
spyse Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Hur kom Shawn Sheikhan 11 i wsop man undrar,,,vad han gör där på bordet. Ser cool ut? Dessutom får man inte glömma att han är en av Mike Matusow offer under WSOP gjorde honom grymt känd. Och ja jag gillar inte honom av någon anledning. Citera
Recommended Posts