gdaily Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Hellmuth försöker förklara på sin hemsida att han minsann inte brukar gå back på CG. Han listar fram en hel del CG.s som han vunnit på. Killen har ju verkligen distans till sig själv. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiikerihai Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 http://www.philhellmuth.com kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Vänner, Vad är det för glasögon som Negreanu har? Kostar glasögonen en mindre förmögenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Vänner, Vad är det för glasögon som Negreanu har? Kostar glasögonen en mindre förmögenhet? Lär ju inte vara köpta på Statoil om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Vänner, Vad är det för glasögon som Negreanu har? Kostar glasögonen en mindre förmögenhet? Lär ju inte vara köpta på Statoil om man säger så... Jag köpte i stort sett en likadan (åtminstone lika snygg) ljusblå skjorta, som han hade under några avsnitt, på Dressmann. Den kostade mig då inte en mindre förmögenhet. Men jag är faktiskt också på jakt efter snygga färgade glasögon att ha ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Ray-ban har sånna modeller (hittade en modell jag tycker liknar dom han har, men går tyvärr inte länka ifrån då allt är flash), kostar väl inte under 1500kr skulle jag gissa. Alltså inget för en som tappar bort dom ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Jag har sett några avsnitt och är just nu på Ep 8. Alltså: STACKARS DANIEL! Han blir ju utdragen på de sjukaste sätten. Typ som den där floppade stegen mot den asiatiska bruden. Eller Sammys idiot all in med ett lågt flush drag. Oj oj oj. Inte roligt. I vilket avsnitt är Phil Hellmuth med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Jag har laddat ner några avsnitt och är just nu på Ep 8. TV: High Stakes Poker *** inget piratsnack *** Need I say more? Hellmut är fö med i de sista avsnitten. Kommer inte ihåg om det är de tre sista eller de två sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sympathetic Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Snälla gör en svensk version av det här någon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 18 Maj , 2006 Rapport Share Postad 18 Maj , 2006 Snälla gör en svensk version av det här någon Hög Stäjks Poker. Tror det inte finns så många svenskar som spelar Live som skulel vilja visa sig i TV och punga upp med säg 100k kr - 0.5 Miljoner kr. Fast man vet ju aldrig. Skicka ett Mail till Kanal 5 och fråga iaf. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 tror lätt det skulle kunna gå o hitta 20-30 spelare el vad som behövs, däremot blir det nog inga jerry buss. vet inte hur många rika svenskar som skulle lira så högt mot proffs på tv. skillnaden är att en hel del av dem i high stakes är ganska välkända, bara några stycken i sverige som är lika kända o undrar om ken skulle vara med i en sån tillställning t.ex. glimne skulle det trol inte (el e han nya bob stupak) sen kanske marknaden sverige är för liten, skulle defitivt gå med europa som underlag, kanske tom med norden. ska ni maila ngn så ta reda på vilka som står bakom licensen, kanal 5 kan inte göra en rip-off husomhelst utan att betala licens. skulle vara coolt om de körde 300-600 euro, bara för att vara högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Undrar dock om några rika amatörer skulle vara med. Det är ju också intressant. Blir lite roligare att kolla hur en "Pro" spelar mot en "Rookie". Men som du säger så finns det ju spelare, dock inte lika kända i USA, som kanske är benägna att spela. Tror det skulle kanske bli en bra hit i TV-soffan då folk kommer titta med Stora Ögon se hur en eller två årslöner skyfflas över till en annan. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Vänner, Varför föddes inte jag till Barry Greenstein? Där har vi lugnet själv personifierad. Man blir så jäkla avundsjuk. Ahhh. Vid nästa bokbeställning måste jag lägga med "Ace on the river". Jag har fått ännu en pokergud att se upp till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Tror det skulle kanske bli en bra hit i TV-soffan då folk kommer titta med Stora Ögon se hur en eller två årslöner skyfflas över till en annan. Vilka svenska spelare skulle passa i en sådan här serie, menar du? Jag menar, finns det några spelare som inte är som Orientexpressen i HSP? Tråkigare spelare än Orientexpressen finns väl inte. Desto mer jag tänker på det, ju säkrare blir jag att det skulle bli kalkon. Finns det några svenska spelare som inte är tråkigheten personifierad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monkey Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Kan ju inte bli sämre än Pokermiljonen och det är väl skäl nog för någon kanal att göra programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Tror det skulle kanske bli en bra hit i TV-soffan då folk kommer titta med Stora Ögon se hur en eller två årslöner skyfflas över till en annan. Vilka svenska spelare skulle passa i en sådan här serie, menar du? Jag menar, finns det några spelare som inte är som Orientexpressen i HSP? Tråkigare spelare än Orientexpressen finns väl inte. Desto mer jag tänker på det, ju säkrare blir jag att det skulle bli kalkon. Finns det några svenska spelare som inte är tråkigheten personifierad? Bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Lite info om säsong 2 : http://www.pokernews.com/news/2006/5/high-stakes-poker-second-season.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zcream Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Då börjar s02 alltså sändas idag. Trevligt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheWalker Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Mycket trevligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Whoooooooooooooooooooo! High Stakes Poker - Season 2 - Episode 01 Ska se den om exakt 13 minuter och 23 sec.... /Etaipo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rambo Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 nån som "vet" nåt om premiäravsnittet????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Den var bra. Många mammor på besök bland annat Sammy Farha verkar trött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Någon som vet när Gus kommer att spela. Eller har han spelat i något avsnitt redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 6 Juni , 2006 Rapport Share Postad 6 Juni , 2006 Någon som vet när Gus kommer att spela. Eller har han spelat i något avsnitt redan. Första avsnittet har bara sänts ännu. Precis som Hellmuth i första så är Gus en överaskning så han kommer väl andra dagen. Dvs tidigast i avsnitt 5-6 någon gång. Sweet pie var där med sina vassa kommenterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts