Gå till innehåll

TV: High Stakes Poker *** inget piratsnack ***


dropbass

Recommended Posts

  • Svars 631
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vänner,

 

Vad är det för glasögon som Negreanu har? Kostar glasögonen en mindre förmögenhet?

 

Lär ju inte vara köpta på Statoil om man säger så... 8-)

Jag köpte i stort sett en likadan (åtminstone lika snygg) ljusblå skjorta, som han hade under några avsnitt, på Dressmann. Den kostade mig då inte en mindre förmögenhet.

Men jag är faktiskt också på jakt efter snygga färgade glasögon att ha ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sett några avsnitt och är just nu på Ep 8. Alltså: STACKARS DANIEL! Han blir ju utdragen på de sjukaste sätten. Typ som den där floppade stegen mot den asiatiska bruden. Eller Sammys idiot all in med ett lågt flush drag. Oj oj oj. Inte roligt.

 

I vilket avsnitt är Phil Hellmuth med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla gör en svensk version av det här någon ;)

 

Hög Stäjks Poker.

 

 

Tror det inte finns så många svenskar som spelar Live som skulel vilja visa sig i TV och punga upp med säg 100k kr - 0.5 Miljoner kr.

 

Fast man vet ju aldrig.

 

Skicka ett Mail till Kanal 5 och fråga iaf.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror lätt det skulle kunna gå o hitta 20-30 spelare el vad som behövs, däremot blir det nog inga jerry buss. vet inte hur många rika svenskar som skulle lira så högt mot proffs på tv. skillnaden är att en hel del av dem i high stakes är ganska välkända, bara några stycken i sverige som är lika kända o undrar om ken skulle vara med i en sån tillställning t.ex. glimne skulle det trol inte (el e han nya bob stupak)

 

sen kanske marknaden sverige är för liten, skulle defitivt gå med europa som underlag, kanske tom med norden. ska ni maila ngn så ta reda på vilka som står bakom licensen, kanal 5 kan inte göra en rip-off husomhelst utan att betala licens.

 

skulle vara coolt om de körde 300-600 euro, bara för att vara högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar dock om några rika amatörer skulle vara med.

 

Det är ju också intressant. Blir lite roligare att kolla hur en "Pro" spelar mot en "Rookie".

 

Men som du säger så finns det ju spelare, dock inte lika kända i USA, som kanske är benägna att spela.

 

Tror det skulle kanske bli en bra hit i TV-soffan då folk kommer titta med Stora Ögon se hur en eller två årslöner skyfflas över till en annan.

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det skulle kanske bli en bra hit i TV-soffan då folk kommer titta med Stora Ögon se hur en eller två årslöner skyfflas över till en annan.

 

Vilka svenska spelare skulle passa i en sådan här serie, menar du? Jag menar, finns det några spelare som inte är som Orientexpressen i HSP? Tråkigare spelare än Orientexpressen finns väl inte.

 

Desto mer jag tänker på det, ju säkrare blir jag att det skulle bli kalkon. Finns det några svenska spelare som inte är tråkigheten personifierad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det skulle kanske bli en bra hit i TV-soffan då folk kommer titta med Stora Ögon se hur en eller två årslöner skyfflas över till en annan.

 

Vilka svenska spelare skulle passa i en sådan här serie, menar du? Jag menar, finns det några spelare som inte är som Orientexpressen i HSP? Tråkigare spelare än Orientexpressen finns väl inte.

 

Desto mer jag tänker på det, ju säkrare blir jag att det skulle bli kalkon. Finns det några svenska spelare som inte är tråkigheten personifierad?

 

Bollen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Någon som vet när Gus kommer att spela. Eller har han spelat i något avsnitt redan.

 

Första avsnittet har bara sänts ännu. Precis som Hellmuth i första så är Gus en överaskning så han kommer väl andra dagen. Dvs tidigast i avsnitt 5-6 någon gång.

 

 

Sweet pie var där med sina vassa kommenterar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...