Staahla Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 42:35 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Tycker det är en helt ok tv produktion, såg nyss andra avsnittet och det är lite kul att se cashgame istället mot alla tv-turneringar. Dessutom är det ju alla profiler man vill se som är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Det är riktigt kul att titta på tycker jag, i väntan mellan WSOP och WPT är det oslagbart. Hoppas det fortsätter sändas när WPT går igång på tv också Lite konstig blixtsyn kanske av Greenstein på QQ där... Hur som helst, fyra nya typer inför avsnitt tre. Såg Todd Brunson och Eli Elezra. Även Sammy Farha, eller såg jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Personligen tror jag programmet är en replayer för händer på partys $100NL bord. Haha det vore kul. Få som skulle se någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Tycker Ted gör ett skönt spel med 53s.. Han har bra reads hela tiden. Något som är skönt med programmet är istället för att maximera antalet händer får du höra mycket snack mellan spelarna, höjer underhållningsvärdet mycket enligt mig. Vore väldigt skoj att se ett liknande program på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Synd bara att AJ är sämst som kommentator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Synd bara att AJ är sämst som kommentator producenten har ju förstått det där med dålig kommentator.. dålig kommentator kompencera med mer snack mellan spelarna. Stör mig inte så mycket på kommentatorerna dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Gabe Kaplan är väl iallafall hyfsad som kommentator. Har för mig att han kommenterat lite i nå gamla wsop avsnitt. Ted Forrest gjorde rätt grymma reads och klonka en del =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Kan fortfarande inte greppa att jag är den enda som undrar vad de egentligen vill med den där låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Jag tycker det var Kaplan som var den kassaste i kommentatorsduon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalle44 Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Todd Brunson, Eli Elezra, Sammy Farha och? http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=9902 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 ? = Shahram Sheikram. Han och Mike Matusow skapade stor tv-underhållning under årets WSOP Main Event, mest tack vare Matusow men det är alltid kul när någon nappar på hans trashtalk och börjar käfta emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 Januari , 2006 Rapport Share Postad 26 Januari , 2006 ? = Shahram Sheikram. Han och Mike Matusow skapade stor tv-underhållning under årets WSOP Main Event, mest tack vare Matusow men det är alltid kul när någon nappar på hans trashtalk och börjar käfta emot. Ja just ja! Det var ju honom jag tyckte mig se. Förundrades lite över att han spelar så högt. För övrigt gillar jag Gabe som kommentator, starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ero Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Himla bra avsnitt det andra var! (tänk va bra det är med sattelit-tv ) längtar tills man kan se 3:e daniel negreanu är sjukt skön att se på när han spelar, och han är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag gillar skitsnacket mellan spelarna, lika underhållande som pokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Himla bra avsnitt det andra var! (tänk va bra det är med sattelit-tv ) längtar tills man kan se 3:e daniel negreanu är sjukt skön att se på när han spelar, och han är rolig 3an kom ut igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Greensteins AJ syn med färgdraget direkt efter han dubblat mot Doyle lär väl inte gå till historien som världens bästa spel... Eller det kanske var ett av de där beryktade "highstakesmovsen" som Ken dillar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Ruskigt skönt när Farha steamade på Sheiken. Detta är ju sjukt roligt att titta på. Kommer inte ihåg vem som sa det innan men låten i början av programmet är nog det roligaste jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Hur fan kan Daniel vara så cool efter att ha loosat 1,6 mille SEK på Greensteins muppspel? Imponerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 ööööööööö?????? 1.6, Barry hade väl inte mer än 100 000 (kanske 150)lök kvar när Daniel gick all in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Ok fick för mig att Daniel gick all in med en mille och att han syna och hade 200? Kanske det var så att totala potten var $200 000? I vilket fall som helst imponerande att vara så lugn och fortsätta som om inget har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Ok fick för mig att Daniel gick all in med en mille och att han syna och hade 200? Jag misstänker att man inte kan lägga in mer än $100k eller $200k. Det är en rätt vanlig regel vid high stakes big bet. Sen vet jag inte om det visar på så där jättebra bedömningsförmåga att kall Greenstein för "mupp". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Onizuka Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Ja men den där synen var riktigt kass, han kunde bara slå en bluff annars hade han inte odds för syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Barry är den som spelar handen rätt. Daniel synar barrys reraise till $10k OOP med K9s???? Eftersom barry har Ac på floppen och daniel c/r all in så är daniels troligaste hand KK/QQ/JJ med c. Mot dessa har Barry ca 45%. Jättesyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Jag tittade efter nu och det stämmer som Hjort säger, taket är 100K. Vid floppen är potten 21600, Negreanu checkar, Barry bettar 10000 och Daniel ställer in. När Barry synat så är pottstorleken 203800 och 3800 är vad förmodligen spelarna som lagt sig degat in + antar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts