Gå till innehåll

SAJT: Pokerducks.com

Recommended Posts

• Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Nu har det hänt igen!

Kör en SnG och efter ett tag låser sig klienten och jag blir tvungen att stänga ner både bord och lobby. När jag sen hoppar in på bordet igen så har nån kryssat i en osynlig 'Auto Fold-ruta' och alla mina händer foldas automatiskt. Ok att jag spelar tight men nån jävla måtta får det fan vara.

Första gången detta hände så "försvann" problemet efter ett par minuter så jag satt nu fint och väntade medans mina pocketpar åkte in i mucken. Efter ett bra tag stängde jag ner bordet och öppnade det igen och vips så var problemet borta men nu hade säkert en tredjedel av stacken försvunnit.

Måste ju vara fler som drabbats av detta?

Jag diggar PD starkt men nu får Tain fan dra tummen ur arslet och fixa felen.

• 1 month later...
Postad

Hejsan såg precis på deras hemsida om en bonus jag kommer försöka klara så imorn blir de o föra över pengar till pokerducks.

Nån annan som tänker göra likadant?

SOMMARJAKTEN

Vill du hänga med Team Pokerducks till EPT Barcelona i höst? Nu i sommar ger vi alla spelare chansen att spela till sig en plats.

PRISLISTA

75.000FPP – Plats i Team Pokerducks, EPT Barcelona

10.000FPP – DVD Box ”Vinn i poker” samt en plats i EPT freeroll.

1.000FPP – Pokerducks paket (T-shirt, keps, kortlek, musmatta, kapsylöppnare samt penna)

VILLKOR

Allt som krävs är att du samlar ihop 75.000FPP poäng under perioden 06-jun – 31-aug. Alla spelare som samlar ihop 10.000FPP kommer få spela en freeroll om ytterligare en plats till EPT Barcelona.

Verker riktigt intressant och tror jag kommer få ihop tillräckligt får hoppas på några regniga dagar i sommar :twisted:

Postad

Jo jag är sugen, MEN nån som är van vid deras FPP poäng? är det enklare att fixa dem än VIP inom B2B nätverket?? för priserna på deras prylar i webshopen är ju dubbla mot för hos t.ex Heypoker om man räknar FPP/VIP

Postad
Jo jag är sugen, MEN nån som är van vid deras FPP poäng? är det enklare att fixa dem än VIP inom B2B nätverket?? för priserna på deras prylar i webshopen är ju dubbla mot för hos t.ex Heypoker om man räknar FPP/VIP

Snarare svårare än på B2B:

How do FPP work?

For Sit & Go and Multi Table tournaments a FPP is given at a fixed 5% of all fees. This means that you earn 1 FPP for every 20 cents you pay or 5 FPP for every dollar.

For real-money ring games the following applies:

Rake FPP/player

$0.25 - $0.49 0.25

$0.50 - $0.99 0.50

$1.00 - $2.99 1.00

$3.00 1.50

Postad

isåfall med 2,5% insättningsavgift från CC och det FPP systemet så suger ju verkligen detta!!

Nån som vill ge lite bättre sken över det hela?

Annars undrar jag om PockerDucks och Expekt ligger under samma nätverk, och kan man ha olika nick på de båda?

• 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
Postad

Ikväll spelas vår första satellit till Live SM kl 20.00.

Satelliterna garanterar en plats i veckofinalen vilken i sin tur garanterar en plats till Tallinn.

Live SM spelas i Tallinn den 11-14 april och kostar €1300+120. I satelliterna ingår inköp till huvudeventet, resa och boende på Reval Hotel Olümpia. Det kommer dessutom att anordnas lite specialarrangemang för er som väljer att kvalificera er genom Pokerducks.

$5+1 Rebuy+Addon varje torsdag och lördag klockan 20.00

$10+2 Rebuy+Addon varje fredag och måndag klockan 20.00

$20+3 Rebuy+Addon varje onsdag och söndag klockan 20.00

Veckofinal $200+15 Freezeout varje tisdag klockan 21.00

Du måste vara svensk medborgare och 21 år fyllda vid eventet för att kunna delta!

Varmt välkomna till Pokerducks SM-satelliter!

Postad

Nu är den äntligen här den nya klienten. Ladda ner den nya programvaran genom att starta programmet som vanligt eller via länken på vår hemsida. Vi måste säga att vi är extremt nöjda med resultatet och extra roligt känns det att vi är först in i det nya nätverket.

Ikväll spelas det en $200+15 SM-satellit med en plats garanterad. Ett ypperligt tillfälle att prova vår nya klient :)

Mvh

Pokerducks

Postad

I Ipokernätet får vi bara ha ett konto. Jag spelar just nu på Betfredspoker som har ipokerklient.

Detta innebär att jag inte kan spela hos er.

Men den regeln kanske har tagit bort samband med sammanslagning mellan tre olika klienter?

Edit

PokerDucks - Upp till $150 i bonus och DVD!

Om det regeln är ändrad, tänkte jag hoppa in. Är det samma bonus med den nya klienten? Eller kommer ni att ändra vilkoren?

Postad
I Ipokernätet får vi bara ha ett konto. Jag spelar just nu på Betfredspoker som har ipokerklient.

Detta innebär att jag inte kan spela hos er.

Men den regeln kanske har tagit bort samband med sammanslagning mellan tre olika klienter?

Edit

PokerDucks - Upp till $150 i bonus och DVD!

Om det regeln är ändrad, tänkte jag hoppa in. Är det samma bonus med den nya klienten? Eller kommer ni att ändra vilkoren?

One account policy är borttagen så du kan spela på flera klienter.

Angående bonusen så kommer den att ändras. Vi håller på för fullt med bonusarbetet och hoppas kunna presentera en ny bonus på Pokerforum inom kort. Tillsvidare går det bra att pm:a mig så kan jag sätta upp en bonus manuellt.

Mvh

Pokerducks

Postad
Då det verkar råda lite osäkerhet kring Neteller och Ipoker så kan jag meddela att vi accepterar Neteller och har inte för avsikt att sluta med det.

Mvh

Pokerducks

Kanon. Ni har precis fått en ny kund (eller rättare sagt, jag reggar nog ett konto när jag gular på mina andra ipokersajter).

Postad
Varför finns det inga bord utan DP? Kanske bara jag som inte hittar men jävligt störande när man gör nån fin bluff och Fi använder sig av DP, känns ganska meningslöst att spela då...

Hej,

Det finns bord utan DP men bara på de högsta nivåerna. Jag ska kolla med Ipoker varför det inte finns på alla nivåer. Förhoppningsvis ska det inte vara några problem då tekniken uppenbarligen finns.

Mvh

Pokerducks

Postad

Hur ska jag göra när jag multitablar!!

Blir galen, så fort det är någons tur så blinkar bordet och all action går dit. Även när någon checkar. Är ju i princip omöjligt att skriva in manuellt hur mycket man vill betta :( Vart fan stänger jag av detta??

Har letat utan framgång :(

Postad
EU-site (skattefri) ?

Vi ligger på Ipokers nätverk och har licens av Kahnawake Gaming Commission genom Tain. Vårt huvudkontor ligger inom EU.

Huruvida det är skattefritt är upp till spelaren själv att kontrollera med sitt lokala skattekontor. Vi tar ingen ställning i den frågan då skattereglerna är olika inom Europa och direkt diffusa i många fall.

Hur ska jag göra när jag multitablar!!

Blir galen, så fort det är någons tur så blinkar bordet och all action går dit. Även när någon checkar. Är ju i princip omöjligt att skriva in manuellt hur mycket man vill betta :( Vart fan stänger jag av detta??

Har letat utan framgång :(

Bordens grundinställning är att stjälva fokus när det är din tur att agera. Det låter konstigt att det stjäl fokus även när andra spelare checkar och så går det såklart inte att ha det. Jag har vidarebefordrat frågan till Ipoker och frågat om de inte kan sätta det som option.

Tillsvidare kan du ladda ner TweakUI http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe

Där kan du ställa in hur du vill att applikationer ska stjäla fokus när du arbetar med flera program, se https://www.pokerducks.com/images_upload/focus_prevent.png.

Postad
... Jag har vidarebefordrat frågan till Ipoker och frågat om de inte kan sätta det som option...

...reka gärna läget vad gäller öppningsbet i NL. 2gg*BB-4gg*BB osv är det enda man kan beta med hjälp av betparametern. Vill du beta 3*BB (som ofta känns naturligt) så måste du skriva in detta manuellt. Och då blir det väldigt jobbit, säskilt om man multitablar...

Postad

Har spelat här mi några dagar och gillar verkligen det men jag börjar irritera mig på de allt mer frekventa "laggarna", nätverket hänger sig ibland flera gånger i timmen, övrigt internet fungerar fläckfritt och även andra pokerklienter men inte pokerducks. Jag hoppas verkligen detta kommer förbättras, annars kommer i alla fall jag lämna den här skutan

Postad
Har spelat här mi några dagar och gillar verkligen det men jag börjar irritera mig på de allt mer frekventa "laggarna", nätverket hänger sig ibland flera gånger i timmen, övrigt internet fungerar fläckfritt och även andra pokerklienter men inte pokerducks. Jag hoppas verkligen detta kommer förbättras, annars kommer i alla fall jag lämna den här skutan

Samma här, sen sammanslagningen så har det blivit omöjligt att spela ibland.

Just nu tex så laggade allt ihop och spelarantalet sjönk från knappt 8000 till 5000 på 5 min. Skulle vara kul att höra om iPoker är medvetna och jobbar på problemet för dom verkar vara i behov av att boosta upp sin lina lite, minst sagt :evil:

Postad
Samma här, sen sammanslagningen så har det blivit omöjligt att spela ibland.

Just nu tex så laggade allt ihop och spelarantalet sjönk från knappt 8000 till 5000 på 5 min. Skulle vara kul att höra om iPoker är medvetna och jobbar på problemet för dom verkar vara i behov av att boosta upp sin lina lite, minst sagt :evil:

...japp mitt tålamod börjar verkligen sina oxå nu... Fick mejl i Söndags att alla problemen var lösta...men det är fortfarande samma visa:-( . Tom vätelistorna lever sina egna liv...