banzai3030 Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 (info ligger på poker.se just nu). Christer Johansson och Johnny Chan har gjort den första DVDn på svenska Naturlig språkbegåvning? Citera
Blado Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Tror inte många skulle ha nån jävla reklam t-shirt på stan iofs.. LOL! kolla på alla fula JL tröjor bara. Rena reklamtröjor. Citera
hf89fc Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Hej alla, Jag läste denna artikel: http://expressen.se/index.jsp?a=463103 Ok, namnet "Poker ducks" är ett av de fulaste namnen de kunde komma på till sajten, eller vad tycker ni? Någon som känner till tanken bakom namnet? Bara namnet gjorde att när jag hörde om sajten första gången misstrodde jag det lite ("kommer aldrig gå, etc"). Men efter att ha läst artikeln har jag tro på att det kan bli riktigt bra. (förutfattade meningar rockar) Särskilt detta: "I samma nätverk kommer det att finnas en del asiatiska pokerbolag - vars spelare svenskarna får chansen att möta. - Asiaterna är väldigt spelglada, men alla är inte så vana." MY GOD! Det här kan ju bli hur bra som helst om pokerfebern sprider sig till asiaterna. Någon som vet vilket nätverk det är? Helt okänt för oss? * RP SAJT-tråd och flytt tull Övriga Pokersajter - QoS * När kommer det igång ???? Citera
Pokerducks Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Vi beräknar att vara online i mitten på december. Hälsningar Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
mdmar Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 INget nytt? Fortfarande mitten på december som gäller?! Info pls! Citera
Pokerducks Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Hej, Vill inte gå ut med ett konkret datum ännu, men förmodligen slutet dec, början jan. Hälsningar Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
Jeppan Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Jag kmr ihåg att jag reggade min mail på pokerducks för ett par månader sen, och man lovades då ett fint sign-up erbjudande. Står det kvar ? Citera
Pokerducks Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Självklart! God Jul! MVH Daniel Bergström Pokerducks.com Citera
Jeppan Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Vad händer? Börjar ju bli drygt det här. Citera
Pokerducks Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 I den här världen ska man aldrig gå ut med något specifikt datum har både vi och andra parter fått lära oss nu. En del oväntande händelser som vi inte hade förutsått som dragit ut på tiden. Men så mycket kan jag säga att de sista pusselbitarna börjar falla på plats. Håll ut, ni kommer inte bli besvikna. Hälsningar Pokerducks.com Citera
Zyr Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 gissar på att dom kommer tillhöra b2b elelr tain! Citera
Rotoroberts Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Min live-klubb funderar på att "vilja bli sponsrade" av just Er på Pokerducks.com . Låter det som en bra idé? MVH Roberth E Citera
Dark2 Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 finns redan tillräckligt många B2B sidor som är rätt bra. Dock i prima finns bara nordicbet. Bet365 är väl okey dock är ju deras hemsida inte så lätt at thitta på väldigt rörig. Citera
ladatarzan Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 finns redan tillräckligt många B2B sidor som är rätt bra. Kan det bli för många? Citera
Zyr Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 vill man tjäna pengar så är det ju självmord o ansluta sig till prima där det finns skinn som erbjuder upp mot 50% rb om inte mer.. samma sak med crypto o några andra nät, kanske inte lika extremt som prima.. men ändå.. hur ska man kunna konkurera med nått sånt? b2b är nog bäst om man som nytt skin vill tjäna pengar.. tain är också intressant om dom nu får ordning på sitt system Citera
Pokerducks Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Kan meddela att det korrekta nätverket har nämnts i tråden. Rotoroberts>Maila mig på daniel@pokerducks.com så kan vi fortsätta diskussionen där. Hälsningar Daniel Pokerducks.com Citera
Dark2 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Kan meddela att det korrekta nätverket har nämnts i tråden. Rotoroberts>Maila mig på daniel@pokerducks.com så kan vi fortsätta diskussionen där. Hälsningar Daniel Pokerducks.com Har väl nämnat alla nätverk utom Party och Cryp. Men då blir det B2B eller tain. Vågar dock nog sätta mina pengar på tain. Citera
allt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Vad är all uppståndelse om? En nya pokerida ska öppnas, okej, det händer ju bara 2 gånger dagligen. Vad är det som ska vara så speciellt med pokerducks? Citera
Chipleader_87 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Ska bli intressant att följa utvecklingen utav Pokerducks...allt som har med ankor att göra är som sagt bra Citera
Kape Postad 24 Januari , 2006 Rapport Postad 24 Januari , 2006 Inget nytt om när sidan öppnas? Citera
Recommended Posts