Gå till innehåll

SAJT: Pokerducks.com


Vitae

Recommended Posts

Jaha, väntat i en halvtimme på att få in mina pengar mot bordets fisk, hittar TT,höjer, fisken synar, en short all in och vi synar. Träffar och bettar ut, fisken ska precis syna så kommer det upp ett ruta TABLE CLOSED. Hur fan kan ni stänga ett bord medans det är action på den? Alla mina bord stängdes ner förresten! Varför informerar ni inte innan att ni har problem med klienten? Nu har ni helt plötsligt sluta svara här i tråden också, förut kom det ett svar efter 1 dag max.

 

Enda anledningen att jag vade att spela på pokerducks var för att jag gillar Christer och kände att ni skulle vara ärliga. Finns ju sajter som erbjuder 30% och $600 bonus som cleras samtidigt som man får rb, men ändå valde jag PD.

 

Dåligt av er...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha, väntat i en halvtimme på att få in mina pengar mot bordets fisk, hittar TT,höjer, fisken synar, en short all in och vi synar. Träffar och bettar ut, fisken ska precis syna så kommer det upp ett ruta TABLE CLOSED. Hur fan kan ni stänga ett bord medans det är action på den? Alla mina bord stängdes ner förresten! Varför informerar ni inte innan att ni har problem med klienten? Nu har ni helt plötsligt sluta svara här i tråden också, förut kom det ett svar efter 1 dag max.

 

Enda anledningen att jag vade att spela på pokerducks var för att jag gillar Christer och kände att ni skulle vara ärliga. Finns ju sajter som erbjuder 30% och $600 bonus som cleras samtidigt som man får rb, men ändå valde jag PD.

 

Dåligt av er...

 

Hej Kenan

 

Jag förstår att du är upprörd. Det är tyvärr inte så mycket som vi från Pokerducks kan göra åt problemet med klienten. Den har varit instabil sedan Tain och nu även Tribeca gick med i nätverket. Ipoker jobbar för fullt med att lösa problemen.

 

Jag övervakar tråden och försöker svara på de frågor som dyker upp. För snabbare svar rekommenderar jag att kontakta support@pokerducks.com eller gå in på livechatten via vår hemsida. Jag hoppas att du orkar stå ut med att klienten är instabil så här i inledningsskedet av det nya samarbetet. För jag tror verkligen att nätverket har potential, inte minst om man kollar på nivån hos vissa spelare.

 

Mvh

David, Pokerducks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här e till hela ipoker tycker ni kan börja med att stänga ner alla funmoney bord tills ni fixat dom här server problemen, e ju nästan lika mycket sådana bord som riktiga.

ni måste ju prioritera kunderna med pengar

 

Tack för ett bra förslag, har skickat mail om detta till den tekniska supporten på Ipoker.

 

Mvh

David, Pokerducks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

jag har en fråga till pokerducks killen, jga spelar på pokerducks och trivs bra där med klienten (sköna färger för långa sessions) men nu är min bonus slut och då känns det dött stanna, så hörde jag att ni skulle köra cashback, men efter att ha pratat med supporten fattade jag det som att man får 10$ för 10 000 poäng, vilket lät galet lite, menar, man får alltså: 100$ för 100k poäng, för 100k poäng på expekt fick man 5000$ (okej det var deceniuments bonus och dom gick back på de) men om man jämför med en vanlig bonus får man ju 5-10$ per 1000 fpp, så 10$ för 10k verkar ju galet lite, menar, hade ju minst fått 150$ rakeback på samma tid som jag genererar 10k fpp, ville bara veta om jag har missförstått? jag trivs verkligen jättebra i övrigt på sidan, gillar att supporten kör msn somfan, men känns inte värt om man vinner 200$ i månaden på att byta sida, tack på förhand för svar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en fråga till pokerducks killen, jga spelar på pokerducks och trivs bra där med klienten (sköna färger för långa sessions) men nu är min bonus slut och då känns det dött stanna, så hörde jag att ni skulle köra cashback, men efter att ha pratat med supporten fattade jag det som att man får 10$ för 10 000 poäng, vilket lät galet lite, menar, man får alltså: 100$ för 100k poäng, för 100k poäng på expekt fick man 5000$ (okej det var deceniuments bonus och dom gick back på de) men om man jämför med en vanlig bonus får man ju 5-10$ per 1000 fpp, så 10$ för 10k verkar ju galet lite, menar, hade ju minst fått 150$ rakeback på samma tid som jag genererar 10k fpp, ville bara veta om jag har missförstått? jag trivs verkligen jättebra i övrigt på sidan, gillar att supporten kör msn somfan, men känns inte värt om man vinner 200$ i månaden på att byta sida, tack på förhand för svar! :)

 

Hej,

 

Alla spelare kommer att kunna växla in 10000 poäng till $10. Det kommer dessutom att ges cashback till våra två högsta VIP-nivåer på $80 respektive $200. VIP-programmet kommer att presenteras i sin helhet på hemsidan inom kort.

 

Vi är samtidigt ganska flexibla så om du kontaktar mig på msn så kan vi se om det går att hitta någon lösning som skulle passa dig.

 

Mvh

Pokerducks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Fler och fler hittar tillbaka till pokerborden nu när sommaren närmar sig sitt slut. Vi ger därför 100% upp till $200 på din första insättning i september. Bonusen betalas ut med $10 för varje 1000 VIP-poäng.

 

$1000000 Guaranteed

Den 9:e september spelas en turnering med ett inköp på $1000+60 och $1000000 i garanterade prispengar. Satelliter spelas dagligen men kolla framförallt in denna och nästa söndags rebuysatelliter där det garanteras 30 respektive 40 platser.

 

Kontakta gärna vår support om ni har frågor om erbjudanden eller turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Alla spelare kommer att kunna växla in 10000 poäng till $10. Det kommer dessutom att ges cashback till våra två högsta VIP-nivåer på $80 respektive $200. VIP-programmet kommer att presenteras i sin helhet på hemsidan inom kort.

 

Vi är samtidigt ganska flexibla så om du kontaktar mig på msn så kan vi se om det går att hitta någon lösning som skulle passa dig.

 

Mvh

Pokerducks

 

Varför spela på Pokerducks när du kan få hög cashback direkt från början hos en mängd sajter? Det är vad jag undrar...? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Ikväll går startskottet till 10 dagars European Championship of Online Poker där du har chansen att ta hem ett prestigefullt bracelet tillsammans med vinstpengar så klart!

 

Här nedan ser du de olika klasserna:

 

Event Datum GP

NL Holdem $200+15....................30 november..........$150000

PL Omaha Hi/Lo $100+9 Rebuy......1 december.........$100000

NL Holdem $250+18.....................2 december...........$350000

PL Omaha $100+9 Rebuy...............3 december.........$100000

NL Holdem $750+50......................4 december..........$200000

NL Holdem 6-max $200+15............5 december..........$150000

Limit Holdem $200+15..................6 december..........$100000

NL Holdem $100+9 Rebuy..............7 december..........$250000

PL Omaha $250+18.....................8 december...........$100000

NL Holdem $1000+60...................9 december...........$1000000

 

ECOOP Leaderboard kommer att uppdateras dagligen och de som placerar sig topp 50 på den kommer att få delta i en $50000 freeroll den 10:e december.

 

Nu har du chansen att bli European Champion!

 

Lycka till alla ducksare!

 

mvh

Pokerducks

 

logo.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Vi ligger på Ipokers nätverk och har licens av Kahnawake Gaming Commission genom Tain. Vårt huvudkontor ligger inom EU.

 

Huruvida det är skattefritt är upp till spelaren själv att kontrollera med sitt lokala skattekontor. Vi tar ingen ställning i den frågan då skattereglerna är olika inom Europa och direkt diffusa i många fall.

 

Tolkar det som inte skattefritt, men är inte säker. Vad säger någon som vet bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Den här är från förra året, ni har missat att göra reklam i år.

= Ännu större övervärde?

 

Det var 6 stycken som spelade Supersatteliten i Söndags 1 plats till SM i Tallin

 

Det går även 25 Dollars R/A Satteliter till Supersatteliten Vilka det också har varit övervärde i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...