toppace Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Hej, Efter att ett mycket viktigt viktigt mail försvunnit, ber jag om lite diskution här på forumet om era erfarenheter med gmail. Har ni känslan av att mail skickas som ni sänder dem? Kommer mail fram till er ? vore enormt tacksam för alla svar. ödmjukt, /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Har använt mig av en gmail-adress i ungefär ett år och har än så länge inte märkt att något mail skulle ha kommit på villovägar... Nu står väl iofs gmail-adressen för ungefär 10% av min totala. öh, mailning, så man kanske inte ska dra för stora växlar på det... Men än så länge är jag nöjd... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Märkligt, jag har bara bra erfarneheter med gmail. Har du tittat efter i "Drafts" mappen, där emails du inte skickat (men skrivit, då gmail sparar efter hand) hamnar? Eller det var ett mail du tagit mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Kollat spammappen? Om du inleder med "Cheep V1agr@!" så kan det ha triggat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 1 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2005 i min mapp skickade mail fanns den med som skickad. Well det är nog jag som är dum, som vanligt mao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Sökfunktionen fungerar inte riktigt som jag tänkt mig, söker jag på "hus" så kommer inte mail med "huset" med. Men det är säkert bara jag som inte lärt mig söka ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Sökfunktionen fungerar inte riktigt som jag tänkt mig, söker jag på "hus" så kommer inte mail med "huset" med. Men det är säkert bara jag som inte lärt mig söka ordentligt. testa hus* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Tycker gmail e skitsmidigt.. Skönt att man inte behöver oroa sig för att inboxen ska bli full t.ex. Jag har massa sånna "invites" kvar.. är det någon som vill ha så pma mig med er nuvarnade mailadress. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 i min mapp skickade mail fanns den med som skickad. Well det är nog jag som är dum, som vanligt mao KAN vara så att mottagaren som påstår att mailet saknas använder en dååålig ursäkt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 testa hus* Det har jag provat utan framgång. Fungerar det för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 någon som vet hur man får bort så att mejl klumpar sig. när jag skickar handhistory fram och tillbaka så får jag samma titel på alla mina mejl och därmed kan 5-10st klumpa ihop sig osammanhängande och därmed blir det väldigt svårt att följa korrespondensen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 testa hus* Det har jag provat utan framgång. Fungerar det för dig? Ingen aning. Har inte testat alls. Bara tänkte att det brukar ju funka med wildcards i sökfunktioner så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Sökfunktionen fungerar inte riktigt som jag tänkt mig, söker jag på "hus" så kommer inte mail med "huset" med. Men det är säkert bara jag som inte lärt mig söka ordentligt. Det går inte, man kan bara söka på hela ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 någon som vet hur man får bort så att mejl klumpar sig. när jag skickar handhistory fram och tillbaka så får jag samma titel på alla mina mejl och därmed kan 5-10st klumpa ihop sig osammanhängande och därmed blir det väldigt svårt att följa korrespondensen. Vet inte om det går att ta bort i googles interface, men om du lackar på deras klient kan du ju ställa in det så att du kan använda en egen klient istället (outlook, thunderbird eller vad du nu kör med). Är bara att gå in under options så kan du få hem mejlen till din dator via pop3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Michuzz Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 lite off topic men jag vill bara tipsa på google earth google earth är ännu ett genialiskt program av google,,, du får världens bästa karta i 3d,, kolla in dit hus om du vill ladda ner gratis och flyg runt världen ... så jävla coolt http://earth.google.com/earth.html haresåkul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 när vi ändå pratar program av google... picasa2 är riktigt bra skit... http://picasa.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Nån som har en inbjudan till övers? Skicka gärna till peter@peterahlgren.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Inbjudan skickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 finns det ingen bra sida där alla googles program finns? så man får reda på vad det var man inte visste man ville ha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Inbjudan skickad. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Är det fler som vill ha invites är det bara att skicka PM. Har massvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 finns det ingen bra sida där alla googles program finns? så man får reda på vad det var man inte visste man ville ha http://www.google.com/intl/en/options/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Jag vill ha en invite - Nån som ställer upp? EDIT: 100e inlägget. Nu vill jag inte skriva nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Jag vill ha en invite - Nån som ställer upp? EDIT: 100e inlägget. Nu vill jag inte skriva nå mer Skriv din mail (alt. PM:a) så skickar jag en invite. MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Tack Spana in din inkorg Kfluffie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts