Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

2 frågor:

 

- Måste man ha registrerat sig på Expekt via poker.se eller räcker det att man är medlem på poker.se?

 

- Kan bonusen kombineras med er Lojalitetsklubb?

 

Hej owster,

 

1. Nej, man behöver inte ha reggat sig via poker.se, utan det räcker med att du är medlem på poker.se.

2. Nej, bonusen kan inte kombineras med vår Lojalitetsklubb.

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Under hela oktober erbjuder Expekt.com Poker.se-medlemmar på en reload-bonus på $1000.

 

Bonusen gäller för befintliga spelare. För nya spelare finns en signup-bonus.

 

1. 100% reload-bonus upp till $1000 till alla Poker.se-medlemmar

2. Ange koden "pokerse" för att få del av bonusen.

3. För varje 375 FPP frigörs $5 till ditt pokerkonto

4. Bonuskoden gäller fram till den 31 oktober 2008 och bonusen måste clearas innan den 31 december 2008.

 

Regler och villkor

- Bonuskoden gäller till den 31 oktober 2008.

- Bonusen måste clearas innan den 31 december 2008

- För varje 375 FPP (Frequent Player Points) får du $5 till ditt pokerkonto.

- Erbjudandet gäller ej nya kunder (100% välkomstbonus upp till $600 finns för nya kunder)

- I övrigt gäller expekt.com generella regler och villkor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testat med supporten?

Han lär ju inte basunera ut det i onödan, kan ju vara som med RB. Att det finns men inte finns.

 

Jag kommer vilja byta nick om några månader och kommer bli förbannad om jag inte får. Har hört andra på IPN göra det (fast inte Expekt) och jag rejkar trots allt några tusen dollar varje månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa stora CASH Race går 13 oktober - 6 november med $150,000 i potten

 

- $150,000 October CASH race pågår mellan 13 oktober - 6 november

- 110 vinnare, $150,000 CASH i potten

- För att delta behöver du bara spela poker och samla så många race-poäng som möjligt - inga andra villkor!

 

Läs mer här: http://www.expekt.com/index.jsp?location=pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=13273

 

Lycka till!

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arsenal–Chelsea och Celtic–Rangers - vilka två derbyn skulle DU välja att se live?

 

I tävlingen Derbydrömmen har du chansen att förverkliga dina fotbollsdrömmar. Mellan den 10 - 22 oktober har du chansen att vinna resa och biljetter till två derbyn i Europa tillsammans med din bästa polare. Du deltar genom att testa expekt.com's produkt Superscore.

 

Täva och vinn resorna här --> http://www.expekt.com/index.jsp?location=pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=13147

 

Superscore

 

I Superscore ska du förutspå det rätta resultatet i varje av de mellan 2-4 matcherna till en låg insats eller placera fler kombinationer för att öka dina vinstchanser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kval till ECOOP III

 

Ikväll klockan 20.00 har du chansen att möta Glenn Strömberg vid pokerborden och samtidigt vinna en plats till ECOOP III.

 

De två bästa i varje satellit vinner varsin plats till Event 1 och den som slår ut Strömberg vinner en plats till Event 3.

 

Bountyn gäller inte första timmen eftersom det är re-buy och add-ons.

 

Schemat:

Måndag 20/10 20.00 Glenn Strömberg $1+$0,1

Tisdag 28/10 20.00 Niklas Wikegård $1+$0,1

Måndag 3/11 20.00 Glenn Strömberg $1+$0,1

Tisdag 11/11 20.00 Niklas Wikegård $1+$0,1

Måndag 17/11 20.00 Glenn Strömberg $1+$0,1

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slog precis ut Wikegård med fyrtal men så kan han göra rebuys...det kunde inte Hasse...tycker ni borde ha givit ut den informationen...jag tycker jag är värd en ticket för det!

 

Hej Urban57,

 

Vi ber om ursäkt för utydligheterna kring bountyn.

 

Det senaste är att bountyn inte gäller under första timmen eftersom bountyn får göra både re-buy och add-on.

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinn en plats i ECOOP III genom att spöa våra ambassadörer vid pokerbordet.

 

Ikväll 20.00 är det Niklas Wikegård som står på tur. Buy-in är $1+$0.1 och priserna är detsamma som i Eskilssons satelliter för forumiter:

 

1-2:an: plats till Event 1

Bounty på Wikegård: 1 plats till Event 3

 

Lycka till!

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja att Expekt ändrar på en sak.

När jag ska spela t ex sng så ställer jag in på inställningar att jag vill ha 10 spelare.

När man sen åker ut eller vinner så kommer frågan "vill du spela igen?"

Två gånger har jag nu tryckt på ja och kommit till lobbyn för likadan turnering fast med 6 spelare, varit lite ouppmärksam då man spelar många samtidigt och råkat regga mig till dom trots att jag verkligen inte vill spela shorthanded.

Spelar jag en fullring och har filter på 10 spelare inställt vill jag inte få upp lobbyn på shorthanded bord när jag trycker på "ja" att spela igen!!!

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja att Expekt ändrar på en sak.

När jag ska spela t ex sng så ställer jag in på inställningar att jag vill ha 10 spelare.

När man sen åker ut eller vinner så kommer frågan "vill du spela igen?"

Två gånger har jag nu tryckt på ja och kommit till lobbyn för likadan turnering fast med 6 spelare, varit lite ouppmärksam då man spelar många samtidigt och råkat regga mig till dom trots att jag verkligen inte vill spela shorthanded.

Spelar jag en fullring och har filter på 10 spelare inställt vill jag inte få upp lobbyn på shorthanded bord när jag trycker på "ja" att spela igen!!!

 

Tack

 

Hej,

 

Tack för din feedback. Vi har bett iPoker titta på detta.

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under hela oktober erbjuder Expekt.com Poker.se-medlemmar på en reload-bonus på $1000.

 

Bonusen gäller för befintliga spelare. För nya spelare finns en signup-bonus.

 

1. 100% reload-bonus upp till $1000 till alla Poker.se-medlemmar

2. Ange koden "pokerse" för att få del av bonusen.

3. För varje 375 FPP frigörs $5 till ditt pokerkonto

4. Bonuskoden gäller fram till den 31 oktober 2008 och bonusen måste clearas innan den 31 december 2008.

 

Regler och villkor

- Bonuskoden gäller till den 31 oktober 2008.

- Bonusen måste clearas innan den 31 december 2008

- För varje 375 FPP (Frequent Player Points) får du $5 till ditt pokerkonto.

- Erbjudandet gäller ej nya kunder (100% välkomstbonus upp till $600 finns för nya kunder)

- I övrigt gäller expekt.com generella regler och villkor.

 

 

 

Idag är sista chansen att aktivera reloadbonusen på $1000!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kval till ECOOP III

 

Ikväll klockan 20.00 har du chansen att möta Glenn Strömberg vid pokerborden och samtidigt vinna en plats till ECOOP III.

 

De två bästa i varje satellit vinner varsin plats till Event 1 och den som slår ut Strömberg vinner en plats till Event 3.

 

Bountyn gäller inte första timmen eftersom det är re-buy och add-ons.

 

Schemat:

Måndag 3/11 20.00 Glenn Strömberg $1+$0,1

Tisdag 11/11 20.00 Niklas Wikegård $1+$0,1

Måndag 17/11 20.00 Glenn Strömberg $1+$0,1

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och spelade en 6k GP (Rebuy/Add-on) Holdem Turnering. Spelet avbröts av 5 minuters paus enligt turneringschemat.

Skulle då göra en add-on eftersom jag tyckte det såg klent ut i markerstapeln. Trycker på add-on knappen och rutan "Vill du köpa 2000 marker för 3 dollar?" kommer upp och jag trycker på "Ja".

2 sek senare får jag upp ett felmeddelande där det står:

"Köp av tilläggsmarker i turneringen tilläts ej på grund av ett tekniskt problem"

Jag prövade att köpa tillägg 6 ggr med samma negativa resultat.

 

Vad är detta? Varför kunde jag inte köpa tillägg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- $150,000 November CASH race pågår mellan 13 november - 6 december- 110 vinnare, $150,000 CASH i potten

- För att delta behöver du bara spela poker och samla så många race-poäng som möjligt - inga andra villkor!

 

Läs mer här: http://www.expekt.com/index.jsp?location=pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=13689

 

Lycka till!

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- $150,000 November CASH race pågår mellan 13 november - 6 december- 110 vinnare, $150,000 CASH i potten

- För att delta behöver du bara spela poker och samla så många race-poäng som möjligt - inga andra villkor!

 

Läs mer här: http://www.expekt.com/index.jsp?location=pagecontent/pagecontent.jsp?pageid=13689

 

Lycka till!

Expekt.com

 

I natt började racet som kan ge dig $22,000!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...