Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi vill fira att sommaren är här! Ladda ditt pokerkonto hos expekt.com och få 100% reload bonus upp till $300. Erbjudandet gäller för alla pokerforums medlemmar som har ett pokerkonto hos expekt.com.

 

Använd följande kod vid insättningen: pforum

 

Regler och villkor

- Erbjudandet gäller endast mellan den 25-30 juni 2008

- När bonusen aktiverats har du 30 dagar på dig att spela in den.

- För varje 375 FPP (Frequent Player Points) får du $5 till ditt pokerkonto.

- Erbjudandet gäller ej nya kunder (100% välkomstbonus upp till $600 finns för nya kunder)

- I övrigt gäller expekt.com generella regler och villkor.

 

Trevlig sommar!

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det räcker med att ha blivit lurad en gång. Så nej tack!

 

Jag syftar naturligtvis på Expekts $5k Cashback bonus där hundratals spelare blev lurade på bonusen trots att supporten vid många tillfällen och till flera olika personer LOVADE att den skulle gälla hela tidsperioden som stod i villkoren.

 

Blir fortfarande förbannad när jag tänker på Expekts bedrägeri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I natt börjar juli CASH Race som pågår 1-20 juli med $100,000 i potten!

 

- $100,000 July CASH-race pågår mellan 1:a - slutet av 20 juli

- 50 vinnare, $100,000 CASH i potten

- För att delta behöver du bara spela poker och samla så många race-poäng som möjligt - inga andra villkor!

 

Lycka till!

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$30,000 "Summer Cash Dash"

 

Fram till slutet av augusti ger vi iväg $30,000 - varje vecka!

Spela hem din del av prispotten genom att spela på $0.50/$1 borden eller högre. De spelare som deltagit i flest rakeade händer tar hem prispotten för varje nivå. Det kommer alltså vara olika potter och priser för följande bord:

- $25/$50 och uppåt

- $5/$10 och $10/$20

- $2/$4 och $3/$6

- $0.5/$1 och $1/$2

 

Lycka till!

 

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar, vad ska livesupporten hos er va behjälplig med? Spelade en turre där endast engelsk chatt va tillåten, tre av deltagarna chattade med varandra på franska under den timme jag var kvar vid samma bord trots att jag bad dem hålla sig till engelska. Kontaktade livesupporten, enligt dem skulle jag skicka ett mail med uppgifter om, nick, turnering samt bord.

Visst, kan jag väl göra men det hjälper ju inte under turneringen.

Varför inte gå in i chatten och säga till?

Och varför ha en sån regel om den inte behöver följas?

Kanske gnällig...men frågar man inte kan man inte få något svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakeracen domineras av shortstackande limitfiskar. Detta är ohållbart då endast 3 av top 8 i racet är nl spelare. Det är ju inte riktigt rättvisa tävlingsvilkor då limitspelarna raekar betydligt mer.

 

Varför ändrar ni inte strukturen så att racepoängen blir de samma vare sig man lirar nl alt. limit. För jag antar att ni inte vill ha separata race?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej anhe,

 

Anledningen till att vi ber våra kunder att skicka ett mail gällande detta är för att det vidarebefodras till en annan avdelning som i sin tur behandlar ärendet så snart det är möjligt. Dock vill jag tacka dig för feedbacken att det tagit för lång tid och har tagit upp frågan med de som är ansvariga för detta som i sin tur tittar på problemet nu. Precis som du säger hjälper det ju inte dig om de stängs av först i efterhand utan problemet måste tas om hand omgående.

 

Mvh

Expekt.com

 

Undrar, vad ska livesupporten hos er va behjälplig med? Spelade en turre där endast engelsk chatt va tillåten, tre av deltagarna chattade med varandra på franska under den timme jag var kvar vid samma bord trots att jag bad dem hålla sig till engelska. Kontaktade livesupporten, enligt dem skulle jag skicka ett mail med uppgifter om, nick, turnering samt bord.

Visst, kan jag väl göra men det hjälper ju inte under turneringen.

Varför inte gå in i chatten och säga till?

Och varför ha en sån regel om den inte behöver följas?

Kanske gnällig...men frågar man inte kan man inte få något svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej bijou,

 

Val av spel har varierat hos toppdeltagarna i racet och långt ifrån de flesta som har varit framgångsrika och placerat sig högt i denna tävling har varit shortstackade limitspelare. Då poängen beror på hur mycket rake som tas ur varje pott så anser vi det vara mer orättvist att grunda systemet på poäng per pott och vald spelform.

 

Mvh

Expekt.com

 

 

Rakeracen domineras av shortstackande limitfiskar. Detta är ohållbart då endast 3 av top 8 i racet är nl spelare. Det är ju inte riktigt rättvisa tävlingsvilkor då limitspelarna raekar betydligt mer.

 

Varför ändrar ni inte strukturen så att racepoängen blir de samma vare sig man lirar nl alt. limit. För jag antar att ni inte vill ha separata race?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stejka en kille för racet, han spelade 140k händer på 200nl under dessa 20dagarna. Han fick ut 4k från racet:rolleyes: Skulle nog inte påstå att det finns värde i det racet.

 

+ nästan lika mycket i Cashback väl? = ca 70-75% sammanlagd RB

 

(jag höft-gissade lite nu)

 

1:an spelade inte ens dubbelt så mkt men får mer än 4ggr så mycket i 1:a pris. Så den stora "vinsten" ligger väl i top4-placeringarna antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag stejka en kille för racet, han spelade 140k händer på 200nl under dessa 20dagarna. Han fick ut 4k från racet:rolleyes: Skulle nog inte påstå att det finns värde i det racet.

 

Problemet är inte antalet händer, utan att det är få som rakeade potter på nl200. Massor med tajta grinders befolkar idag den nivån på ipoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är du sugen på att åka på ett live-event i höst? Ta chansen och spela hem något av våra paket nedan!

 

Sun City million

Vinn ditt paket värt $10,500 redan idag!

 

GUKPT 2008

Kvala in och vinn ett paket värt $4,000

 

Irish Winter Festival

Vinn ett paket värt $4,500

 

Mvh,

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har problem med vip-shopen? Jag möts ständigt "you dont sufficient FPP:s to make this purchase". Problemet är såklart att jag har tillräckligt med poäng och det felmeddelandet är just FEL. Har kontakt expekt support 2-3 ggr. Men de är inte mycket till hjälp. "Prova igen om ett par dagar" är deras lösning.

 

Någon annan som upplevt detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har problem med vip-shopen? Jag möts ständigt "you dont sufficient FPP:s to make this purchase". Problemet är såklart att jag har tillräckligt med poäng och det felmeddelandet är just FEL. Har kontakt expekt support 2-3 ggr. Men de är inte mycket till hjälp. "Prova igen om ett par dagar" är deras lösning.

 

Någon annan som upplevt detta?

 

Japp, samma för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...