Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Jag kan själv inte svara för just Expekt såklart, men det är hyffsat vanligt att man den första gången man reggar sig och sätter in pengar (eller första gången men vill ta ut pengar) behöver visa upp papper på att man är den man säger sig vara. Men ta inte mitt ord som sanning för hur just Expekt gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan själv inte svara för just Expekt såklart, men det är hyffsat vanligt att man den första gången man reggar sig och sätter in pengar (eller första gången men vill ta ut pengar) behöver visa upp papper på att man är den man säger sig vara. Men ta inte mitt ord som sanning för hur just Expekt gör.

 

okej, jo jag har själv varit med om det första gången man tar ut, men inte när man sätter in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggade mig på CDpoker men fick kontot spärrat direkt. För att få det upplåst skulle jag skicka in lägg o kontoutdrag från banken i högupplöst skanning? Jag skickade mailet till den Kanadensiska polisen för internetbedrägerier. Jag blev nog totalspärrad på Ipoker efter det. Var reggad hos Expekt före de började med Ipoker men när jag försöker sätta in med mitt Mastercard får upp texsten dina siffror är i MICH MACH de stämmer inte:shock: Efter som det inte fins några kreditkorts uppgifter på konto utdragen finns det ingen anledning att lämna ut sådana. Vill man kolla att jag e jag kan man göra det på ENIRO.se, men inga problem jag spelar för fullt (inte Ipoker):-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är de normalt att man måste skicka in kopior på sitt kredikort och id-handling efter man har satt in pengar första gången. Tänkte så man inte blev lurad ;-)

 

 

Hej Maxwell,

 

Du behöver inte alls vara orolig över denna förfrågan. Detta görs för att kontrollera att rättmätig ägare använder sig av kontot och att insättningen har utförts av denna.

 

Det är endast behörig och särskild utbildad personal som behandlar dessa ärenden.

 

Detta är endast en säkerhetsåtgärd som tillämpas för att maximera våra kunders och vår egen säkerhet.

 

Då de som arbetar med dessa frågor har lång erfarenhet av detta så kan du vara säker på att detta behandlas med största varsamhet.

 

Tack för din förfrågan.

 

Återkom gärna till oss om du har vidare frågor eller funderingar kring detta.

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som ska med på pokercruisen? :)

 

Hej Vichyn88,

 

Kul att du har uppmärksammat vår Pokerkryssning som går av stapeln den 7:e februari.

 

Jag skulle vilja göra dig uppmärksammad på att vi idag har 105 registrerade spelare till denna kryssning och att vi ytterligare garanterar 25 platser i vår satellit som spelas den 25:e Januari. Inköpet i denna är $50+5.

 

Förutom detta så finns möjligheten att vinna sig ett paket i vår "january giveaway" turnering som spelas den 22:a Januari.

 

Även följande satelliter erbjuds;

 

Dagligen klockan 18.00 och 23.00 CET, $1.50+0.15 Freezeout

 

Dagligen klockan 20.00 och 22.00, 1+0.10 Rebuy/add-on

 

Dagligen klockan 19.00, $10+1 Freezeout

 

Dagligen klockan 21.00, $8+0.8 Rebuy/add on

 

Söndagar klockan 20.00 80+8 Freezeout

 

Detta betyder alltså att den sista satelliten("stage 1,2,3") spelas nu på söndag.

 

//Expekt.com välkommnar alla ombord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer några Nyårs Nyheter snart? tex med Fpp's programmet?

 

Hej Beem!

 

Som ni kan läsa om tidigare i denna tråd så arbetar vi i nuläget med denna fråga och gör vårt yttersta för att utveckla vårt nuvarande VIP program.

 

Så snart som vi har vidare information gällande detta så kommer vi att annonsera detta och meddela er omgående.

 

Vi hoppas på att kunna besvara denna fråga mer i detalj så snart som möjligt.

 

Tack för din förfrågan.

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Strömberg hälsar alla Välkommna till expekt.com's PokerKryssning 2008!

 

Som många av er kanske känner till så är Glenn Strömberg expekt's ambassadör och affischnamn.

 

Han ser själv fram emot kryssningen och vi på Expekt.com bad han skicka en hälsning till alla här på forumet som reser med oss den 7-9:e Februari:

 

"Jag har alltid gillat att spela kort, både live och på nätet. Som gammal fotbollsspelare har man lärt sig att dra en spader på väg till eller från matcherna. Jag ser fram emot att åka på pokerkryssningen och jag ligger i hårdträning för att hålla mig långt framme. Är man tävlingsmänniska så är man. Jag hoppas att det blir många som hänger med på denna resa,

Vi ses!

 

/Glenn Strömberg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckas inte ladda hem pokerklienten, någon som har install filen som kan tänkas skicka den? Verkar inte funka på hemsidan, eller e de min dator de e fel på.

 

Hej Mr_telefon!

 

Bara för att utesluta följande så ber jag dig vänligen att vidta dessa åtgärder:

 

- Radera cookies och Temp files.

 

- Försök att ladda hem klienten från en annan webläsare

 

- Tyvärr så stöder inte vår klient Macintosh datorer(Vi hoppas kunna återkomma med vidare information gällande detta i framtiden)

 

Jag hoppas att detta skall fungera, om inte så ber jag dig vänligen att sända oss ett mail till vår support avdelning så hjälper dessa dig inom kort.

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj!

 

Klockan 20.00 ikväll spelas vår satellit med 25 garanterade platser till Pokerkryssningen.

 

Missa inte chansen att ta en plats och följ med oss på detta Östersjö-äventyr!

 

Inköp i denna satellit är $50+5 och värdet uppgår till $17.500 i form av kryssningspaket!

 

Hittils har 87 spelare registrerat sig.

 

Lycka Till!

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missa inte Premier League Poker hos expekt nu på onsdag den 30 januari kl 20.00.

 

När: Onsdag den 30 januari kl 20.00

Buy-in: $5+$0.5

Typ: Freezeout

Namn på turneringen: Premier League Poker

 

1:a pris:

Arsenal - Aston Villa den 1:a mars för 2 personer (värde ca 12 000 kr)

Flyg, boende och matchbiljetter (Club Level med mat och dryck)

2:a $200

3:e $100

4:e $50

5:e $30

 

Lycka till!

Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra värde i kvällens Premier League Poker kl 20.00!

 

Missa inte kvällens turnering med buy-in på $5+$0.5 där vinnaren tar hem en fotbollsweekend i London tillsammans med en kompis för att se Arsenal-Aston Villa den 1 mars!

 

Endast 8 spelare registrerade just nu. Minst 40 st för att den ska gå igång.

 

Start: 20.00 ikväll!

Buy-in: endast $5+$0.5

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missa inte $40,000 CASH Race som pågår mellan 1-6 februari!

 

Kommer du att vara spelaren som tar hem första priset på $8,000 CASH? Låt grinden börja!

 

  • $40,000 Cruise Warm-up Race pågår 1:a – slutet av 6:e februari

  • 30 vinnare, $40,000 CASH i prispotten

  • För att delta behöver du bara spela poker och samla på dig så många racepoäng som möjligt - inga andra villkor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Efter den senaste uppdateringen av Expekt så fungerar inte potknappen längre (endast mini-view) på grund av att "Last hand" raden i Mini-view försvunnit så om man högerklickar nu så kommer "Rake" in i betrutan istället. Kommer Expekt återigen uppdatera eller kan någon ändra i scriptet?

 

Sjukt störande för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får jag inget svar?

 

Hej Aeis!

 

Vi beklagar det sena svaret och tackar för ditt tålamod.

 

Som vi har angivit vid tidigare tillfälle så var detta en förändring som genomfördes efter det att vår bonusstruktur ändrades.

 

Detta för att de spelare på de högre FPP nivåerna i samband med en aktiverad bonus skulle ha fått tillbaka mer än 100% på sin rake vilket inte är i enlighet med nätverkets regler.

 

Anledningen till att vi genomförde detta var för att spelare på de lägre nivåerna skulle få det enklare att ackumulera sin bonus.

 

Vi ser hela tiden över vårt utbud och gör vårt yttersta för att utveckla detta på alla plan.

 

Vårt mål är att hela tiden kunna erbjuda något som passar samtliga spelare på alla nivåer.

 

Om du ser till det utbud vi står för idag så erbjuder vi allt från dagliga freerolls till stora Cash Race med höga garantisummor.

 

Som du känner till så skiljer sig också upplägget för de olika bonusarna och FPP nivåerna hos dagens operatörer. Efter denna reform så har vi fått mycket positiv feedback från våra spelare och många är mycket nöjda med den senaste strukturen.

 

Självklart så vill vi uppnå en balans så att även våra turneringsspelare på de högre nivåerna finner ett lukrativt utbud och har idag gått från att garantera $8.000.000 - $12.500.000/månad i garantisummor på bara några månader.

 

ECOOP är ännu ett steg för att kunna erbjuda dig som turneringsspelare ett bredare utbud av olika event och turneringar.

 

Under "Poker challenge" som spelades sent in på år 2007 och hölls för de olika nationerna så uppgick övervärdet till fantastiska $329.000.

 

Större FPP turneringar är också på förslag då det har inkommit önskemål om detta.

 

Självklart så väger era åsikter och synpunkter tungt och som tidigare nämnt så ser vi mycket gärna att ni delar med er av dessa.

 

På återhörande och tack för din förfrågan.

 

//Expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...