Expekt.com Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 Tar Expekt nån avgift när pengar överförs till och från pokerkontot? Hej StuUngar, Vi tar inga avgifter när pengar förs till och från pokerkontot. Mvh Expekt.com Citera
Expekt.com Postad 25 Juni , 2008 Rapport Postad 25 Juni , 2008 Vi vill fira att sommaren är här! Ladda ditt pokerkonto hos expekt.com och få 100% reload bonus upp till $300. Erbjudandet gäller för alla pokerforums medlemmar som har ett pokerkonto hos expekt.com. Använd följande kod vid insättningen: pforum Regler och villkor - Erbjudandet gäller endast mellan den 25-30 juni 2008 - När bonusen aktiverats har du 30 dagar på dig att spela in den. - För varje 375 FPP (Frequent Player Points) får du $5 till ditt pokerkonto. - Erbjudandet gäller ej nya kunder (100% välkomstbonus upp till $600 finns för nya kunder) - I övrigt gäller expekt.com generella regler och villkor. Trevlig sommar! Mvh Expekt.com Citera
Agent Cooper Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Det räcker med att ha blivit lurad en gång. Så nej tack! Jag syftar naturligtvis på Expekts $5k Cashback bonus där hundratals spelare blev lurade på bonusen trots att supporten vid många tillfällen och till flera olika personer LOVADE att den skulle gälla hela tidsperioden som stod i villkoren. Blir fortfarande förbannad när jag tänker på Expekts bedrägeri. Citera
SouthEast Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 För en SnG spelare som är "Grinder" är det en RB på 20%. För en SnG spelare som är "Legend" är det en RB på 26.67%. I rest my case. //SnG spelare Citera
Urban57 Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Trevligt med en reload bonus för oss forumiter...keep em coming Citera
Expekt.com Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Idag, den 30 juni, är sista dagen för vår summer reload bonus på 100% upp till $300 till alla pokerforums medlemmar. Lycka till! Mvh Expekt.com Citera
Expekt.com Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 I natt börjar juli CASH Race som pågår 1-20 juli med $100,000 i potten! - $100,000 July CASH-race pågår mellan 1:a - slutet av 20 juli - 50 vinnare, $100,000 CASH i potten - För att delta behöver du bara spela poker och samla så många race-poäng som möjligt - inga andra villkor! Lycka till! Expekt.com Citera
Expekt.com Postad 30 Juni , 2008 Rapport Postad 30 Juni , 2008 Det börjar dra ihop sig... ...om en timme börjar $100,000 Cash Race som pågår 1-20 juli. ...inom en timme är sista chansen till summer reload bonus, 100% upp till $300. Använd koden pforum när du gör din insättning. Lycka till! Mvh Expekt.com Citera
Expekt.com Postad 4 Juli , 2008 Rapport Postad 4 Juli , 2008 ESKILSSONS WSOP-BLOGG Vår ambassadör och bloggare Hasse Eskilsson skriver dagligen från WSOP. Följ VM inifrån i Hasses VM-blogg på expekt.com! Mvh Expekt.com Citera
Expekt.com Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 $30,000 "Summer Cash Dash" Fram till slutet av augusti ger vi iväg $30,000 - varje vecka! Spela hem din del av prispotten genom att spela på $0.50/$1 borden eller högre. De spelare som deltagit i flest rakeade händer tar hem prispotten för varje nivå. Det kommer alltså vara olika potter och priser för följande bord: - $25/$50 och uppåt - $5/$10 och $10/$20 - $2/$4 och $3/$6 - $0.5/$1 och $1/$2 Lycka till! Mvh Expekt.com Citera
anhe Postad 10 Juli , 2008 Rapport Postad 10 Juli , 2008 Undrar, vad ska livesupporten hos er va behjälplig med? Spelade en turre där endast engelsk chatt va tillåten, tre av deltagarna chattade med varandra på franska under den timme jag var kvar vid samma bord trots att jag bad dem hålla sig till engelska. Kontaktade livesupporten, enligt dem skulle jag skicka ett mail med uppgifter om, nick, turnering samt bord. Visst, kan jag väl göra men det hjälper ju inte under turneringen. Varför inte gå in i chatten och säga till? Och varför ha en sån regel om den inte behöver följas? Kanske gnällig...men frågar man inte kan man inte få något svar. Citera
bijou Postad 14 Juli , 2008 Rapport Postad 14 Juli , 2008 Rakeracen domineras av shortstackande limitfiskar. Detta är ohållbart då endast 3 av top 8 i racet är nl spelare. Det är ju inte riktigt rättvisa tävlingsvilkor då limitspelarna raekar betydligt mer. Varför ändrar ni inte strukturen så att racepoängen blir de samma vare sig man lirar nl alt. limit. För jag antar att ni inte vill ha separata race? Citera
Expekt.com Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Hej anhe, Anledningen till att vi ber våra kunder att skicka ett mail gällande detta är för att det vidarebefodras till en annan avdelning som i sin tur behandlar ärendet så snart det är möjligt. Dock vill jag tacka dig för feedbacken att det tagit för lång tid och har tagit upp frågan med de som är ansvariga för detta som i sin tur tittar på problemet nu. Precis som du säger hjälper det ju inte dig om de stängs av först i efterhand utan problemet måste tas om hand omgående. Mvh Expekt.com Undrar, vad ska livesupporten hos er va behjälplig med? Spelade en turre där endast engelsk chatt va tillåten, tre av deltagarna chattade med varandra på franska under den timme jag var kvar vid samma bord trots att jag bad dem hålla sig till engelska. Kontaktade livesupporten, enligt dem skulle jag skicka ett mail med uppgifter om, nick, turnering samt bord.Visst, kan jag väl göra men det hjälper ju inte under turneringen. Varför inte gå in i chatten och säga till? Och varför ha en sån regel om den inte behöver följas? Kanske gnällig...men frågar man inte kan man inte få något svar. Citera
Expekt.com Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Hej bijou, Val av spel har varierat hos toppdeltagarna i racet och långt ifrån de flesta som har varit framgångsrika och placerat sig högt i denna tävling har varit shortstackade limitspelare. Då poängen beror på hur mycket rake som tas ur varje pott så anser vi det vara mer orättvist att grunda systemet på poäng per pott och vald spelform. Mvh Expekt.com Rakeracen domineras av shortstackande limitfiskar. Detta är ohållbart då endast 3 av top 8 i racet är nl spelare. Det är ju inte riktigt rättvisa tävlingsvilkor då limitspelarna raekar betydligt mer. Varför ändrar ni inte strukturen så att racepoängen blir de samma vare sig man lirar nl alt. limit. För jag antar att ni inte vill ha separata race? Citera
Pokerfejset Postad 17 Juli , 2008 Rapport Postad 17 Juli , 2008 Får man racepong om man lirar sng? isf hur många för vad? är expekt skattefritt? Citera
bijou Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 Jag stejka en kille för racet, han spelade 140k händer på 200nl under dessa 20dagarna. Han fick ut 4k från racet:rolleyes: Skulle nog inte påstå att det finns värde i det racet. Citera
TheEmbassy Postad 21 Juli , 2008 Rapport Postad 21 Juli , 2008 Jag stejka en kille för racet, han spelade 140k händer på 200nl under dessa 20dagarna. Han fick ut 4k från racet:rolleyes: Skulle nog inte påstå att det finns värde i det racet. + nästan lika mycket i Cashback väl? = ca 70-75% sammanlagd RB (jag höft-gissade lite nu) 1:an spelade inte ens dubbelt så mkt men får mer än 4ggr så mycket i 1:a pris. Så den stora "vinsten" ligger väl i top4-placeringarna antar jag. Citera
Expekt.com Postad 22 Juli , 2008 Rapport Postad 22 Juli , 2008 Får man racepong om man lirar sng? isf hur många för vad?är expekt skattefritt? Hej Pokerfejset, Du får dessvärre inga racepoäng när du lirar SnG men expekt.com är skattefritt då vi är verksamma inom EU (Malta). Mvh Expekt.com Citera
Aike Postad 28 Juli , 2008 Rapport Postad 28 Juli , 2008 Jag stejka en kille för racet, han spelade 140k händer på 200nl under dessa 20dagarna. Han fick ut 4k från racet:rolleyes: Skulle nog inte påstå att det finns värde i det racet. Problemet är inte antalet händer, utan att det är få som rakeade potter på nl200. Massor med tajta grinders befolkar idag den nivån på ipoker. Citera
Expekt.com Postad 28 Juli , 2008 Rapport Postad 28 Juli , 2008 Blir det något race i augusti? Hej Aike, Vi kommer köra ett race i augusti också. Mer information om hur det kommer att se ut kommer inom kort. Mvh Expekt.com Citera
Expekt.com Postad 6 Augusti , 2008 Rapport Postad 6 Augusti , 2008 Är du sugen på att åka på ett live-event i höst? Ta chansen och spela hem något av våra paket nedan! Sun City million Vinn ditt paket värt $10,500 redan idag! GUKPT 2008 Kvala in och vinn ett paket värt $4,000 Irish Winter Festival Vinn ett paket värt $4,500 Mvh, Expekt.com Citera
Expekt.com Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 Nu är dags för vårt $140,000 August CASH-race! Den stora CASH Race-potten är tillbaka och än en gång är det hela $20,000 i förstapris att tävla om. Mvh Expekt.com Citera
bennolenno Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Någon som har problem med vip-shopen? Jag möts ständigt "you dont sufficient FPP:s to make this purchase". Problemet är såklart att jag har tillräckligt med poäng och det felmeddelandet är just FEL. Har kontakt expekt support 2-3 ggr. Men de är inte mycket till hjälp. "Prova igen om ett par dagar" är deras lösning. Någon annan som upplevt detta? Citera
litch Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Någon som har problem med vip-shopen? Jag möts ständigt "you dont sufficient FPP:s to make this purchase". Problemet är såklart att jag har tillräckligt med poäng och det felmeddelandet är just FEL. Har kontakt expekt support 2-3 ggr. Men de är inte mycket till hjälp. "Prova igen om ett par dagar" är deras lösning. Någon annan som upplevt detta? Japp, samma för mig. Citera
Recommended Posts