ea_0707 Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Jag tycker då lätt att expekts nya miniview är den bästa som någonsin funnits... Du behöver ju oftast bara klicka på mätaren istället för att skriva in summan i rutan, om du nu inte t.ex. vill beta exakt 13 ist för 12.. Citera
Jerico Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Varför slutar man autoposta blinds varje gång man reloadar? Finns det fler med det här problemet? Sjukt jobbigt. Ja det är helt stört. Citera
Hume Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hm. Provar Expekt miniview för första gången nu, och har grava problem att ens lägga bets/raises. Man markerar sifferrutan, och så fort nåt annat fönster dingar till så avmarkeras fönstret och därmed siffrorna... vad göra? Jag hinner ofta inte ens satsa innan tiden rinner ut, det blir nåt slags fars där jag försöker markera och bara ser det avmarkeras konstant varje gång... Det där problemet har jag på prima, men på expekt avmarkeras inte fönstret om jag är i "satsningsrutan". Däremot om jag är i chatten snor andra fönster prioriteten skoningslöst. Surt om det är så för dig, vet att det nästan blir omöjligt att multitabla när det är så. Citera
Hnk Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Varför slutar man autoposta blinds varje gång man reloadar? Finns det fler med det här problemet? Sjukt jobbigt. Sjuuukt jobbigt att klicka i rutan autopost efter man fyllt på. Citera
Jerico Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Det gör ju att man drar sig för att fylla på när man har 98.50$ så man vinner mindre när man stackar nån.... Citera
MacDaddy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Funkar Miniview med pokeroffice? Siffrorna hamnar lite överallt när jag sätter på miniview Citera
MacDaddy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hur raisar man 3x BB utan att behöva skriva in summan? Spelar 0,25/0,5 NL o kan bara raisa till jämna dollar. Sjukt irriterande framförallt i sngs där man måste raisa till 200 lr 400 när blindsen är 50/100. För att skriva in summan när man multitablar tar för mkt tid. Citera
heimdall87 Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hur raisar man 3x BB utan att behöva skriva in summan?Spelar 0,25/0,5 NL o kan bara raisa till jämna dollar. Sjukt irriterande framförallt i sngs där man måste raisa till 200 lr 400 när blindsen är 50/100. För att skriva in summan när man multitablar tar för mkt tid. Går inte, du måste skriva in. Hur många bord kör du? Citera
dlinder Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hur raisar man 3x BB utan att behöva skriva in summan?Spelar 0,25/0,5 NL o kan bara raisa till jämna dollar. Sjukt irriterande framförallt i sngs där man måste raisa till 200 lr 400 när blindsen är 50/100. För att skriva in summan när man multitablar tar för mkt tid. Det där är helt stört faktiskt. Fattar inte hur de tänkte. Det konstigaste är att reglaget funkar helt olika vid olika tillfällen. Ibland går det att dra så man höjer typ 254 eller liknande helt slumpmässiga siffror. Men det funkar bara sällan. Wtf, liksom. Citera
Opteron Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hur dataminar man expekt? man kan ju öppna typ 30 bord så det borde väl finnas nåt sätt att få in HHs från alla dem? Citera
Zyr Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Hur dataminar man expekt?man kan ju öppna typ 30 bord så det borde väl finnas nåt sätt att få in HHs från alla dem? ja pokeroffice som läser av chatten, annars sparas ej händerna på hårddisken om du bara obbar Citera
dlinder Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Eh... hackar det lite nu eller? EDIT: Kul, nu dödade de alla Rio-sngs. Citera
Myssion Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 ja pokeroffice som läser av chatten, annars sparas ej händerna på hårddisken om du bara obbar Funkar även med PT? Citera
y0 Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jag provade att specca ett par bord, fick inget loggat i PT iaf. Citera
Zyr Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Funkar även med PT? nej, PT läser bara loggar och inga loggar skrivs om man bara obbar PO läser chaten på borden o kan logga även fast int eklienten sparar nått Citera
Ugrath Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jag var i 4 st rio tours när expekt krascha nu för någon timme sen. Står att man kom på plats 0 och att man vann $0. Hur hanterar dom kraschade sngs, hur mkt pengar får man tex tillbaks om man har 2000/6000 maker och det är 3 spelare kvar? Citera
miggemex Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag var i 4 st rio tours när expekt krascha nu för någon timme sen. Står att man kom på plats 0 och att man vann $0. Hur hanterar dom kraschade sngs, hur mkt pengar får man tex tillbaks om man har 2000/6000 maker och det är 3 spelare kvar? när jag lira sng för några dagarsen och det krascha fick jag tillbaka degen efter typ 2 dagar enligt deras policy. All sit 'n' go tournaments 1. Eliminated players do not receive a refund. 2. Remaining players receive a refund made up as follows: i) Buy-in and fee is returned. ii) Each player receives and equal share of the buy-ins from the eliminated players Citera
SouthEast Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Jag satt i två stycken Rio's ($23.5). Var HU i ena låg lite efter och fick $51.5 i den. Var 3st kvar i den andra och jag var marginellt efter de andra och fick $43.5. Summa: $95 (hade räknat med 36+24= 60). Fick pengarna inom en timme efter avbrottet, fick tyvärr inga FPP för dem. Missade å andra sidan möjligheten att få 6st raka topp2 (hade haft 5st om jag lyckats i dessa båda). Citera
Myssion Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 nej, PT läser bara loggar och inga loggar skrivs om man bara obbar PO läser chaten på borden o kan logga även fast int eklienten sparar nått Funkar PO till miniviewborden? Citera
dlinder Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 när jag lira sng för några dagarsen och det krascha fick jag tillbaka degen efter typ 2 dagar enligt deras policy. All sit 'n' go tournaments 1. Eliminated players do not receive a refund. 2. Remaining players receive a refund made up as follows: i) Buy-in and fee is returned. ii) Each player receives and equal share of the buy-ins from the eliminated players Inte helt galen policy, dock hade det varit betydligt bättre om de utslagnas pengar fördelats efter chip position. Citera
dlinder Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Funkar PO till miniviewborden? PO loggar, men nån overlay får iaf inte jag att funka. Citera
beem_ Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 Någon som fått sina cash från Cash back bonusen? väntat i snart 2 dagar. suck Citera
Hemdhes Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 ggrrr..kan inte fatta deras bordspärr..att det inte öppnas fler bord..nätverket måste ju förlora multum på detta Citera
FraXioN Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 ggrrr..kan inte fatta deras bordspärr..att det inte öppnas fler bord..nätverket måste ju förlora multum på detta Hur många bord är max? Citera
Recommended Posts