Sactodian Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Ok, nu ser jag det på kontot, jag måste ha gjort något fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 17 November , 2005 Rapport Share Postad 17 November , 2005 Så jäkla typiskt. Har precis tripplat med AA i en MTT och ligger typ topp tre när hela siten brakar ihop. Jaja,dom han med att få in ett meddelande om tekniskt strul och kompensation för drabbade så får väl hoppas att man får en större bit av prispoolen. Allt blev verkligen fel som kan gå fel för Expekt vid flytten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AndreasI Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Just nu 86 spelare i $10+$1 med $3k guaranteed. Personligen skulle jag vilja påstå att det är riktigt bra value. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Ja, det kommer det säkert vara länge till nu när du skrivit det här... smart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jolo Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Ja just nu verkar det som man kan tjäna en hacka hos expekt.. man har väl annonserat massor av freerolls i nästa vecka oxå!? (iom att parbet ansluter antar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 18 November , 2005 Rapport Share Postad 18 November , 2005 Just nu 86 spelare i $10+$1 med $3k guaranteed. Personligen skulle jag vilja påstå att det är riktigt bra value. Det är ingen mening att ni som lämnat kommer tillbaka. Klienten dyker hela tiden och folk är otrevliga i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wfanqlief Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Verkar som dom börjar lita mer på klienten nu iaf , såg precis att de ökat antalet spelare i $500 garanterade kl 15 till 1500 st. Har ju varit 500 tidigare och nästan omöjligt att få plats.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Cab, Andreas mfl - Ni tycker inte expekts/tains turneringsstruktur är ganska dålig då? Även om motståndet är ganska dåligt och det finns övervärde så upplever jag att strukturen är helt värdelös Tex som nu, avg stacks 4600, blinds 300/600. Blindsen ökar i häftigaste laget ? Ingen hand by hand när d närmar sig bubblan heller gör det hela ännu värre.... Lite senare i samma turnering: avg 9000 blinds 800/1600.. patetiskt Ett par minuter efter d: Largest 27k, Avg 14 1k/2k i blinds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Visst håller jag med dig baller. Jag är ingen stjärna vad gäller strukturer osv. Men jag tycker att i början är strukturen okej men efter 100/200 så blir det för stora hopp och det blir mer eller mindre allin poker om man inte ligger i topp.Även så borde dom lägga till 2 minuter minst på perioderna. Att dom inte har Hand by hand är ju verkligen skandal,det tycker man ju borde vara lika självklart som att handrankingen är rätt. Edit:Men som sagt så pga övervärde i alla turneringar just nu så ser man väl mellan fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maple Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Värre är väl att det finns buggar som när UTG gick all-in och vi var 3-4 som synade så blev det extra runda att betta trots att en flopp borde kommit. Ett annat exempel är att klienten redovisar ALLAS händer när några gått all-in postflop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Den första buggen har jag sett, den andra inte... trots samma situation... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Bara jag som inte kommer in just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kjell Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Mitt Expekt stängs av mest hela tiden, får upp ett felmedelande där det står något om att "GameClient.exe har genererat ett fel och kommer därför att avslutas" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toxez Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Klienten hängde sig (som vanligt) för 10 minuter sedan. Kommer inte in igen, fastnar på "Waiting for data..." någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjh81 Postad 21 November , 2005 Rapport Share Postad 21 November , 2005 Enligt expekts hemsida har dem en freeroll ikväll som bara kostar 1$. Jag trodde att freeroll va gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 22 November , 2005 Rapport Share Postad 22 November , 2005 Igårkväll hängde sig deras klient minst 10ggr för min del, och jag ska fan se till så jag får tillbaks mina förlorade pengar pga detta.Inte nog med det, igår kl.05:00 stänger dem ner sin klient när vi är mitt uppe i en hand. Får EFTER det ett meddelande att expekt skall utföra service på klienten kl.05:00, och att jag skall vara god och avsluta pågående spel 5 minuter innan tidpunkten... Det hänger sig gång på gång för mig med. Lirade headsup mot en kille och fick upp AA. Du tror inte den hängde sig för den andre då istället No Tain = No Pain! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Är klienten nere? Jag kommer i alla fall inte in och jag har reggat mig för deras 20k som börjar nu. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 TILT! Spelar $5K och så dyker klienten efter en halvtimme. Nu börjar t.o.m. jag tröttna på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 För mig har den varit nere mer en än timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toxez Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 jag är så sur nu.. satt på $10 SnG... fyra pers kvar. jag var stor chipleader med typ 5800 marker. en gick all in, en synade.. då dog expekt.. kommer inte in igen, var en halvtimma sedan Hade hänt likadant innan, men jag kom in igen, massa folk på autofold.. Hur fan kan man släppa en klient som inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 För mig har den varit nere mer en än timme. För mig har det funkat fram till ca 20:50,men det var typ sex spelare vid mitt bord som inte var på plats så dom som inte varit inloggade innan start har troligtvis också haft problem med att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cjh81 Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 girighet blir deras fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Med andra ord låg du rätt bra till när du stulit ett tag? Det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toxez Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Med andra ord låg du rätt bra till när du stulit ett tag? Det suger. Nej, jag fick inte mycket pengar av dom som autofoldade. Det var mest två andra som stod för den biten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lizzard Postad 23 November , 2005 Rapport Share Postad 23 November , 2005 Skulle spela 75FPP turneringen som började 22:15 och just när det skulle börja så stog det nåt om att bordet stängdes. Mycket irriterande. Och jag verkar inte få tillbaka mina FPP så det blir att maila och klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts