ades_va Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Jag och en kompis diskuterade nyss detta och vi var lite osäkra på huruvida det är +EV att äta eller inte. Tiden och pengarna(maten) man förlorar bör kompenseras upp av +livslängd samt bättre spel. Existerar det något som "+EV i längden" ? För isf bör det vara mer kortsiktigt +EV på att inte äta och vice versa. /Ys edit!: Dessutom är det inte garanterat att man lever längre bara för att man äter så det bör ju vara bättre att skippa maten och fånga ögonblicket. Få in så många timmar man kan Just Nu! Citera
All in Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Jag och en kompis diskuterade nyss detta och vi var lite osäkra på huruvida det är +EV att äta eller inte. Tiden och pengarna(maten) man förlorar bör kompenseras upp av +livslängd samt bättre spel. Existerar det något som "+EV i längden" ? För isf bör det vara mer kortsiktigt +EV på att inte äta och vice versa. /Ys Jag är kompisen och ville bara säga YS. btw, ett stort tack Citera
handmadegod Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Påminner om en tråd som jag gjorde på småtimmarna http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15692&postdays=0&postorder=asc&start=0 Citera
minucci Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Jag och en kompis diskuterade nyss detta och vi var lite osäkra på huruvida det är +EV att äta eller inte. Tiden och pengarna(maten) man förlorar bör kompenseras upp av +livslängd samt bättre spel. Existerar det något som "+EV i längden" ? För isf bör det vara mer kortsiktigt +EV på att inte äta och vice versa. /Ys Jag är kompisen och ville bara säga YS. btw, ett stort tack Ni borde gå ut och träffa lite tjejer grabbar.. damn..! Citera
Emilio Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 träna och äta är EV+ som fan. Möjligen att man är lite mer pigg och fit for fight om man är lite lagom småhungrig, lite mer fokuserad. Men generellt sätt är det åtminstone för mig EV+ som fan att sätta sig pigg, mätt och kanske med lite träningsverk. Då kan man tänka bra. =) Citera
TjockisBagarn Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Påminner om en tråd som jag gjorde på småtimmarnahttp://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15692&postdays=0&postorder=asc&start=0 Läs bara denna tråd, den är helt sjukt rolig Citera
rotbag Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Prova en månad och se om era reultat blir bättre Citera
Henkeman Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 +EV är förväntat resultat om man upprepar oändligt, så "+EV i längden" är lite fel att säga Citera
ades_va Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Och självklart inte ett seriöst svar... Hej handmadegod! Läste igenom din tråd och fann massa visa råd, håller på och testar samtliga förslag du skrivit om. Återkommer senare med resultat! Citera
Hjort Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 QoS kommer börja gråta när han ser den här tråden. Citera
GG Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Som sagt får ni ju fler suitade hålkort, +EV! Citera
Nick_the_Swede Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Postad 18 Oktober , 2005 Så länge inte sannolikheten att du dör innan du börjar bli så hungrig att det känns jobbigt är väldigt, väldigt hög är det solklart +EV att äta. Citera
RayIV Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Det beror på var och vad man äter. Själv äter jag relativt billigt och tror att min timförlust är högre vid pokerbordet än när jag äter. Äta är EV+. Citera
psykologen Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Trådskaparen måste ha ett väldigt tråkigt liv just nu. Citera
baller Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Äter du inte dör du var hittar du valuet i det? Ställ om frågan om den ens ska vara roligt... Citera
callen Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Jag och en kompis diskuterade nyss detta och vi var lite osäkra på huruvida det är +EV att äta eller inte. Tiden och pengarna(maten) man förlorar bör kompenseras upp av +livslängd samt bättre spel. Existerar det något som "+EV i längden" ? För isf bör det vara mer kortsiktigt +EV på att inte äta och vice versa. /Ys edit!: Dessutom är det inte garanterat att man lever längre bara för att man äter så det bör ju vara bättre att skippa maten och fånga ögonblicket. Få in så många timmar man kan Just Nu! Att förorena internet med massa dumheter är iaf EV-. Sluta med det! Citera
Dahlberg Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 du får väl fråga dig själv om det är +EV att leva?? Citera
Smokey_McPot Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Jag tror nog många håller med mig när jag säger att jag kan avstå lite EV för att äta. Personligen gillar jag mat. Citera
algot88 Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Jag och en kompis diskuterade nyss detta och vi var lite osäkra på huruvida det är +EV att äta eller inte. Tiden och pengarna(maten) man förlorar bör kompenseras upp av +livslängd samt bättre spel. Existerar det något som "+EV i längden" ? För isf bör det vara mer kortsiktigt +EV på att inte äta och vice versa. /Ys Jag är kompisen och ville bara säga YS. btw, ett stort tack Hahahaha, What? Citera
Recommended Posts