Gå till innehåll

SAJT: GamesGrid.com


mcadder

Recommended Posts

Nu när Eurobet förlorat alla Party-spelare och Expekt snart ska bryta sig loss från Prima så har jag en längre tid letat efter en ny Europeisk sajt med rake-back och bra klient. Nu har jag förmodligen hittat den, Games Grid. De är en väletablerad sajt som är världsledande inom backgammon och som nu även har börjat med poker. De ger fenomenala 1000% bonus på första insättningen och man behöver bara tjäna ihop 5ffp points (typ rakade händer) så trillar det in en dollar direkt på kontot. Max bonus är 5000$. D v s sätter man in 500$ så drar man hem 5000$ i bonus. Fantastiskt bra! Men det bästa är ändå spelarna som är där; riktigt usla :o)

 

Det här kan nog bli en stor aktör så småningom. F n är det dåligt med spelare speciellt vissa tider på dygnet men det spelar faktiskt inte så stor roll när de är så pass dåliga.

 

Ett annat stort plus, enligt mig i a f, är att de har Dealers Choice. Riktigt roligt och lukrativt. Games Gris RULES!

 

* RP till en SAJT-tråd - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat där sedan juni och dem har väldigt bra bonusar och value för spelarna i form av diverse turneringar. Dratt in uppått 1000$ i bonus där och då har jag inte spelat speciellt mycket och mest low limits. Dem som spelar riktigt mycke och på dem höga borden kan dra in över 500$ i veckan förutsatt att man blir en VIP spelare.

 

 

Nu till det negativa. Brukar va väldigt lite folk där. 100 pers när det är som best. Sidan öppnades ju i April/Maj så kan ju dock bli bättre framöver förhoppningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade ner klienten av en två anledningar:

 

1. Det är den första "riktiga" klienten som fungerar under MacOSX. Det känns alltid lite tunnt att spela med en JAVA-klient.

2. Sedan har jag spelat en hel del Backgammon på deras klient.

 

Jag har nu spelat två veckor med GamesGrid klienten och är överlag positiv till den. Den är hyffsat snygg (mac-klienten iaf), bonusen är svårslagen och bäst av allt, det är nästan bara nybörjare där.... :D

 

Det finns dock lite negativt att säga om klienten också. Vid vissa tider finns det knappt några spelare (dagtid Sverige), men även nattetid så är spelarunderlaget så klent att det knappt är några turneringar eller SnG som spelas. Klienten känns också lite "nybörjarmässig" (jag saknar statistik och andra funktioner som jag vant mig vid på andra klienter).

 

Det är inte den bästa av klienter, men ett kul inslag i det breda utbudet av pokernätverk.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade ner klienten av en två anledningar:

 

1. Det är den första "riktiga" klienten som fungerar under MacOSX. Det känns alltid lite tunnt att spela med en JAVA-klient.

2. Sedan har jag spelat en hel del Backgammon på deras klient.

 

Jag har nu spelat två veckor med GamesGrid klienten och är överlag positiv till den. Den är hyffsat snygg (mac-klienten iaf), bonusen är svårslagen och bäst av allt, det är nästan bara nybörjare där.... :D

 

Det finns dock lite negativt att säga om klienten också. Vid vissa tider finns det knappt några spelare (dagtid Sverige), men även nattetid så är spelarunderlaget så klent att det knappt är några turneringar eller SnG som spelas. Klienten känns också lite "nybörjarmässig" (jag saknar statistik och andra funktioner som jag vant mig vid på andra klienter).

 

Det är inte den bästa av klienter, men ett kul inslag i det breda utbudet av pokernätverk.

 

Lycka till!

 

 

Visst finns det en och annan nybörjare. Men att spelarna skulle vara dåliga överlag vet jag inte om jag skulle villa säga. De flesta spelarna är tight/aggressiv. Visst går det vinna pengar där, men som sagt, finns i mitt tycke betydligt mer fisk på många andra siter.

 

Finns dock så mycket annat possitivt med siten att den iallafall är värd att spela på enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har börjat spela på GamesGrid nu. Företaget drivs på Malta, så skattemässigt verkar det bara bra.

 

Jag skrev några frågor till supporten och fick bra svar som inte verkade vara kopierade för miljonte gången. Har även hört att cashouts är mycket snabba till neteller, men har fortfarande att prova det.

 

Trafiken är låg, men jag tror den kan växa sig stor, särskilt om de bombar lite reklam i diverse länder.

 

Kontentan: Jag tycker siten verkar bra, men de får gärna utveckla programvaran lite. (Jämfört med t.ex. Pacific är den dock super - och stabil framförallt) Så jag lirar där ett tag och ser hur den utvecklas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har precis testat sidan, och vilken sida sen. Är det någon sida som är riggad så är det fan den här. Utdragen med floppad nötfärg mot runner runner 8. B2B är ingenting mot den Games Grid.

 

Som någon sa tidigare, fiskarnas paradis. Förövrigt var det inte en käft som spelade NL, bara FL $2/4$ fanns det folk på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...