Bojen Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Kan man inte köra HeyPoker i Webbläsaren som Java klient? Detta går väl på 24hPoker och Unibet nu i alla fall vad jag vet. Är detta något som är på gång? Kan vara ett bra sätt att fördriva tiden på jobbet på tex. fredagseftermiddagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Kan man inte köra HeyPoker i Webbläsaren som Java klient?Detta går väl på 24hPoker och Unibet nu i alla fall vad jag vet. Är detta något som är på gång? Kan vara ett bra sätt att fördriva tiden på jobbet på tex. fredagseftermiddagarna Kanske läge att kolla in http://www.heypoker.com innan du ställer frågan På förstasidan står det klart och tydligt att det går att spela i browsern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 När jag klickar på play in browser kommer jag bara tillbaka till samma sida. provade på 24h, där funkar det att spela i bowser, men ja vill lira på hey. så om HEYJOHAN kanske kan kolla upp det där, som den snälla och hjälpasamma HEYkillen han är. så vi som jobbar kan spela på lunchtimmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joco Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Fungerar utmärkt att spela i browsern för mig. Jag kör med Firefox i Linux... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 kimsk05: Varför bara inskränka dig till lunchtimmen? Allvarligt talat, vilken webläsare använder du? Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 IE, på win 2000, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Jag kör IE och Opera i XP. Har samma problem som kimsk05 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Funkar inte för mig heller, IE, w2k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 24hpoker ligger på samma nätverk?? där funkar det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 MER POKER PÅ LUNCHEN HJÄLP JOHAN!!!!HEY HEY HEY HEY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 använder IE i XP och fungerar inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Vänner, Jag gjorde ett litet test på min XP-burk. Det fungerar utmärkt i FireFox, men fungerar inte alls i IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Fick denna länk från supporten det funkar med denna länk. ---> http://download.b2bpoker.com/client/hey/web/hey_Include.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts