devalanteriel Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Visst: Falls man zu einen Zimmer geht muss man auch danach weggehen, ausser wenn man da den Weg beendet oder anfängt. Orkar inte mer. Citera
parre Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Die Erklärung macht mich so geil. <-- korrekt tyska ändrad och rödmarkerad av dev. Puss. (Obs - der/die/das har jag ingen koll på, så jag chansar bara) Citera
gdaily Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag gav upp tyskan när jag skulle stava till tändssticksask - ordet som får polska efternamn att ses som enkla. Citera
parre Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Vad heter ask på tyska? Streichhölzer är väl tändstickor iaf om jag minns rätt. Citera
gdaily Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Streichholtzschactel plus/minus ett par S, C och Z:an här och var... Citera
devalanteriel Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag skulle säga eine Zündholzschachtel, men eine Streichholzschachtel funkar också. Men nu får det vara slut på OT-spammandet. Citera
TheRake Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Fattade inte riktigt problemet, men jag drog en linje och i mitt första försök fick jag fram nåt som jag inte vet vad som är fel med? Ska man komma ut också? (Det står det inget om.) Citera
devalanteriel Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Du har missat ett streck i mitten. Om du lyckas kommer du att kullkasta en rad matematiska teorier. Så försök gärna, det skulle vara kul. Citera
TheRake Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Okej jag är blind, det medger jag, men din förklaring till varför den är olöslig är minst lika dålig som mitt försök till att lösa den, det får du medge. Citera
parre Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Die Erklärung von Devalenteriel ist einfach und leichtverständlich. Die Erklärung ist eine gute Sache. Deine lösungsversuch ist Weihnachtsmannich! (Kan man översätta tomtig med Weihnahcntsmannich?) Citera
devalanteriel Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Okej jag är blind, det medger jag, men din förklaring till varför den är olöslig är minst lika dålig som mitt försök till att lösa den, det får du medge. Om du berättar vad du inte fattar ska jag gärna försöka utveckla den. Citera
kydyl Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Okej jag är blind, det medger jag, men din förklaring till varför den är olöslig är minst lika dålig som mitt försök till att lösa den, det får du medge. Om du berättar vad du inte fattar ska jag gärna försöka utveckla den. egentligen kan man se devs första halva av lösningen som en förklaring till vilkoret för att finna en eulerväg så tillsammans blir våra förklaringar oslagbara Citera
devalanteriel Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Hehehe... Jag funderar på en annan sak: om det är fem rum med udda antal väggar, blir problemet ännu mer olösligt då? Citera
kydyl Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag funderar på en annan sak: om det är fem rum med udda antal väggar, blir problemet ännu mer olösligt då? Vad menar du med ännu mer olösligt? Att det kommer vara mer än en vägg som man inte kan gå igenom? Citera
Staahla Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Streichholzschachtel... Nu vet jag vilket ord jag kommer välja nästa gång det vankas Hangman. Där har ni definitionen på olösbart. Citera
Blado Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 gå genom väggar, vafan pratar ni om? JAg bor i Sverige där vi har hårda väggar, ni bor i Japan antar jag? Citera
Knapp_0 Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Varför försöker man ens läsa sånt här. Blado, jag tror det är tyska tändsticksaskväggar uppsatta med nått nytt material som heter noder. Och såna väggar kan man tydligen gå igenom. Sen var det nåt om Symantec också. Citera
Recommended Posts