Nusseman Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Du är inte ensam. Om det är bra eller dåligt får du själv avgöra Bara du låter bli Evangeline är det lugnt. Välkommen ombord Citera
ades_va Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Your Type is ENTP Extroverted Intuitive Thinking Perceiving Strength of the preferences % 1 12 75 56 Citera
Putteman Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Blev en ENTP. Kändes bra när man läste beskrivningen. Blev dock oroad när jag såg att jag nästan hade exakt samma siffror som PARRE. Citera
Zyr Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Your Type is: INTJ Introverted Intuitive Thinking Judging Strength of the preferences % 67 50 1 56 You are: distinctively expressed introvert moderately expressed intuitive personality slightly expressed thinking personality moderately expressed judging personality vet att jag är en ganska inåtvänd och asocial person men gillade: The Portrait of the Mastermind Rational (iNTj) mastermind mmmmmmmmm Citera
eurythmech Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Jag är också ENFP E N F P 11 50 50 67 Citera
WeeM Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Jag är också ENFP E N F P 11 50 50 67 Samma här, förstår dock inte riktigt vad det betyder Extroverted Intuitive Feeling Perceiving Strength of the preferences % 44 75 25 44 Citera
Henkeman Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 ENTP Extroverted Intuitive Thinking Perceiving 1 38 25 11 Citera
Nidot Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 INFP Vad betyder det att jag är då? Introverted Intuitive Feeling Perceiving 44 38 62 22 ** Att jag är en blödig jävel? INFPs never seem to lose their sense of wonder. INFPs have the ability to see good in almost anyone or anything. Even for the most unlovable the INFP is wont to have pity. Their extreme depth of feeling is often hidden, even from themselves, until circumstances evoke an impassioned response Stämmer ganska bra faktiskt Citera
Sandra Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Jag verkar tillhöra majoriteten. INTJ Introverted Intuitive Thinking Judging Strength of the preferences % 67 12 12 1 Citera
eroz Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 ENTJ 67/62/62/67 for teh win! distinctively expressed extrovert distinctively expressed intuitive personality distinctively expressed thinking personality distinctively expressed judging personality Fan va många grejer jag fick. Citera
Rotoroberts Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 ESFP! Verkar som att jag gillar att prata MED folk OM folk och att ha kul. Citera
Blado Postad 18 April , 2006 Rapport Postad 18 April , 2006 Vad jag var för 5 månader sen: Your Type is ISTP Introverted Sensing Thinking Perceiving Strength of the preferences % 78 12 75 22 och nu: Your Type is INTP Introverted Intuitive Thinking Perceiving Strength of the preferences % 67 38 100 56 Man utvecklas ju i någon riktning iaf Livegrindet på sviten verkar ha hjälpt, hehe Citera
tamtaram Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 INTJ här Introverted Intuitive Thinking Judging Strength of the preferences % 33 25 12 33 Citera
Macroman Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 INTJ här Introverted Intuitive Thinking Judging Strength of the preferences % 33 25 12 33 Welcome to the dark side... Trode du var en given E i alla fall. Citera
tamtaram Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 INTJ här Introverted Intuitive Thinking Judging Strength of the preferences % 33 25 12 33 Welcome to the dark side... Trode du var en given E i alla fall. Tyvärr är man nog rätt asocial i fel sällskap. Stämmer med tidigare tester. Självklart har man fuskat till det ibland för att framstå i bättre dager men vem gör inte det Citera
Juzam Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 ENTP extroverted, intuitive, thinking, perceiving Citera
Staahla Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Your Type is ESTP Strength of the preferences % Extroverted Sensing Thinking Perceiving 44 12 88 44 Nu: Your Type is ISTP Introverted Sensing Thinking Perceiving Strength of the preferences % 11 1 62 33 Haha. Pokern har tydligen gjort underverk för min sociala förmåga. Citera
Bimpi Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Your Type is INTJ Introverted Intuitive Thinking Judging Strength of the preferences % 56 25 75 1 Ja, på gott och ont verkar det stämma in bra på mig det som står om INTJ. Citera
Andersson Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Självklart har man fuskat till det ibland för att framstå i bättre dager men vem gör inte det Tro inte att du kan lura dem! De vet vilka personlighetstyper som fuskar på vilka frågor och justerar dina svar automatiskt. Jag tycker ändå att det är roligare att försöka komma fram till vad andra människor är. Kompisar, familjemedlemmar osv. Så blir det mycket lättare att manipulera dem. Citera
snudde Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Your Type is ENFP Extroverted Intuitive Feeling Perceiving 22 62 38 67 jaha, så var man klassificerad också känns betryggande att vara som andy kaufman Citera
lumor_ Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Jag är också en ENTP 22 62 12 78 Har dock svårt att se Judging och Percieving som motsatser. Intuitiv-Sensing (N eller S) var lite svårbegripligt tycker jag. Någon som fattat vad det betyder? Är sensing mer jordnära och konventionella medan intuitive är mer nytänkande och flummiga kanske? De flesta här verkar vara den intuitiva sorten. Citera
Andersson Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Intuitiv-Sensing (N eller S) var lite svårbegripligt tycker jag. Någon som fattat vad det betyder? Är sensing mer jordnära och konventionella medan intuitive är mer nytänkande och flummiga kanske? De flesta här verkar vara den intuitiva sorten. Intuitive litar mer på sin erfarenhet medan sensing litar mer på sina sinnen. Exempelvis, om en N har en svår syn att göra vid pokerbordet funderar han på hur motspelaren agerat tidigare medan en S hellre försöker se om motspelaren verkar nervös eller lugn. Så tolkade jag det i alla fall. Citera
Bjorn_ Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Fick någon slags krupp som gjorde att jag inte scorades när jag gjorde testet men gjort många varianter av Myers-Briggs förut och jag brukar alltid komma ut som en ganska klockren: ENTP Finns ett test på svenska på http://keirsey.com/swd.html som jag tycker är bättre. Speciellt om man inte är helt klockren på engelska är det lätt att missförstå skillnaden mellan vissa påstånden. /Bjorn Citera
Andrew_W Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Nu hör ju jag till dem som egentligen mer eller mindre vill ha bort sådana här test, men såhär blev det för mig: Idealist NF Counselor Idealist iNFj Tja, vad ska man säga, det är jag och Gandhi liksom. Tänk att det bara tog 70 frågor att klarlägga det här Citera
Recommended Posts