Gå till innehåll

Personlighetstest!

Hjort

Recommended Posts

• Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle vilja förtydliga att "INTPs are pensive, analytical folks...", typ som Yoda. Och alltså inga fjollor.

Japp, nördar. Det är jag som är fjollan.

Precis, det var det jag ville förtydliga också! :D

Fast när vi ändå håller på att förtydliga saker så kan jag ju förtydliga att Yoda knappast är en nörd (jfr Bill Gates).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt, de två första styckena var jag på pricken. Sedan orkade jag inte läsa längre...

To outsiders, INTJs may appear to project an aura of "definiteness", of self-confidence. This self-confidence, sometimes mistaken for simple arrogance by the less decisive, is actually of a very specific rather than a general nature; its source lies in the specialized knowledge systems that most INTJs start building at an early age. When it comes to their own areas of expertise -- and INTJs can have several -- they will be able to tell you almost immediately whether or not they can help you, and if so, how. INTJs know what they know, and perhaps still more importantly, they know what they don't know.

INTJs are perfectionists, with a seemingly endless capacity for improving upon anything that takes their interest. What prevents them from becoming chronically bogged down in this pursuit of perfection is the pragmatism so characteristic of the type: INTJs apply (often ruthlessly) the criterion "Does it work?" to everything from their own research efforts to the prevailing social norms. This in turn produces an unusual independence of mind, freeing the INTJ from the constraints of authority, convention, or sentiment for its own sake.

Urk vad bra det stämmer

Länk till kommentar

Your Type is ESTP

Strength of the preferences %

Extroverted Sensing Thinking Perceiving

44 12 88 44

"Promoters are men and women of action." Va? A man of action är inte primära jag skulle beskriva mig som, men jag litar på testet... Hädanefter tilltalas jag gärna Action-Staahla.

Ytterligare två saker jag fick reda på om mig själv när jag gjorde maratontestet var att min uthållighet är under all kritik och min engelska är ännu sämre.

Edit: "Famous ESTPs: Bruce Willis." Nu litar jag definitivt på Fridatestet...

Länk till kommentar

INTJ för mig.

Jag har gjort Myers-Briggs fullständiga test i en jobbrelaterad situation. Fick då ENTJ, eller ngt liknande underdrev dock mina introverta sidor då. Tyckte väl inte att det skulle gagna mig karriärmässigt att verka för introvert...

Känd litterär figur (INTJ): Hannibal Lecter... Känns väl :? , eller hur Gdaily?

Länk till kommentar

Fick också INTJ

Fler citat:

INTJs are known as the "Systems Builders" - Hmmm... Kan väl tänkas att fler INTJ's än undertecknad drogs till databranschen på den tiden när uttrycket "social kompetens" närmast var ett skällsord. ;)

"INTJs have also been known to take it upon themselves to implement critical decisions without consulting their supervisors or co-workers."

Yes, yes yes - Så kunde man göra och gjorde i ovan nämnda bransch. Cheferna fattade hur som helst ingenting så systemkritiska ändringar skedde med minsta möjliga insyn uppifån. Resultaten fick tala istället 8-)

Länk till kommentar

INTJ här med.

Håller inte med helt om den introverta socialt inkompetenta delen, men det kanske är jag som inte har tillräcklig självinsikt...

Jag gillar speciellt

"INTJs know what they know, and perhaps still more importantly, they know what they don't know."

och

"Does it work?"

i beskrivningen.

Länk till kommentar

Min typ saknas tydligen i gänget. :)

"ENFJs are the benevolent 'pedagogues' of humanity. They have tremendous charisma by which many are drawn into their nurturant tutelage and/or grand schemes. Many ENFJs have tremendous power to manipulate others with their phenomenal interpersonal skills and unique salesmanship. But it's usually not meant as manipulation -- ENFJs generally believe in their dreams, and see themselves as helpers and enablers, which they usually are.

ENFJs are global learners. They see the big picture. The ENFJs focus is expansive. Some can juggle an amazing number of responsibilities or projects simultaneously. Many ENFJs have tremendous entrepreneurial ability."

Länk till kommentar