Nilz Postad 19 Januari , 2006 Rapport Share Postad 19 Januari , 2006 Jag hade turen att komma över TST-biljetter t.o.m. semifinalen. Hur kom du över dem? via FIFA, sponsorer, resebyrå...? Via FIFA i våras. Hade tur i lottningen. Kunde dock haft lite mer tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 TILT! Antalet sökta biljetter, mot Paraguay: 98 039 Så många biljetter finns: 5099 Antalet sökta biljetter, mot Trinidad & Tobago: 63 022 Så många biljetter finns: 4595 Antalet sökta biljetter, mot England: 85 627 Så många biljetter finns: 3047 Källa: Aftonbladet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 TILT! Antalet sökta biljetter, mot Paraguay: 98 039 Så många biljetter finns: 5099 Antalet sökta biljetter, mot Trinidad & Tobago: 63 022 Så många biljetter finns: 4595 Antalet sökta biljetter, mot England: 85 627 Så många biljetter finns: 3047 Källa: Aftonbladet.se Verkar bli till att hoppas på tur i FIFAs lottning då.....eller Svarta marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Att ha tur i Fifas lottning blir nog nästan lika svårt som vid svff, över 6 miljoner ansökningar hos FIFA men endast 250 000 biljetter till försäljning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Att ha tur i Fifas lottning blir nog nästan lika svårt som vid svff, över 6 miljoner ansökningar hos FIFA men endast 250 000 biljetter till försäljning. Varav 50% av alla de är tyskar, som till 80% ansöker till tysklands matcher samt till slutspelet. Säkert 25% av alla är engelskmän som framför allt sökt till deras matcher plus deras/vårat slutspel. 10% Holländare. Så tror det är större chans hos FIFA, iaf till de två första gruppspelesmatcherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Due to the high demand for tickets for the 2006 FIFA World Cup Germany , the ticket applications correctly processed and accepted had to be entered into a draw. Unfortunately, you have not been allocated any tickets for the 2006 FIFA World Cup Germany . You may of course reapply for tickets in one of the subsequent sales phases. Kind regards, Your 2006 FIFA World Cup Ticketing Center Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 3 Februari , 2006 Rapport Share Postad 3 Februari , 2006 Fick oxå samma mail och blev utan biljetter från Fifa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Att jag själv tycker det är fel att kvinnorna inte får se matchen får stå för mig, men jag kan inte fördömma andra kulturer och religioner för att de inte lever efter mina normer, för gör jag det... vem är det då som egentligen är rasist? Oj, i detta fall är jag uppenbarligen en stolt rasist och jag är helt öppen för diskussion. Däremot tycker jag att Roland Andersson gör helt rätt i att inte lägga sig i deras kultur. Han var där för att leda landslaget och inget annat. Media får k**lla sig i arslet bäst de vill, det rör mig inte i själen. Fick oxå samma mail och blev utan biljetter från Fifa Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martin_den1 Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Någon som lyckades få biljetter från fifa?? verkar riggat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cochese Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 inga från fifa, hoppas på gladare svar från svff... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Blev också utan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahmar Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 Fick från FIFA, 2 biljetter. Men jag ansökte inte till Sverige utan till Kroatiens matcher... fick öppningsmatchen (match nr 11 Brasilien-kroatien). Ska bli kul med alla heta brasilianskor . Och så fick jag matchen mot japan - Kroatien. Lycka till allihop ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Lottningen från SVFF är nu klar. De kommer skicka ut mail till de som fått biljetter från i dag och fram till den 15:e feb. bara hoppas att man får ett positivt mail snart då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 jag fick biljett...vet inte vill vad eller vilket men det lär väl stå på den ankommande fakturan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marcamannen Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Fick också, men det verkar som det bara blev en match. "De allra flesta ansökningar som fått tilldelning har endast erhållit biljetter till en av matcherna i ansökan, detta beroende på det stora antalet ansökningar. Ett fåtal ansökningar har genom stor tur vid lottningen tilldelats biljetter till fler än en match." Hoppas man klonkar England-matchen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martin_den1 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Blandade känslor när man fick beskedet idag, hoppades på Sve - Par eller Sve - Eng. Men blev voucher till en eventuell Åttondelsfinal. Fast Sverige - Tyskland kan nog bli en hyfsad åttondel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Vi fick till Trinidad och en åttondel. BAD BEAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fick inte ett skit via FIFA eller SVFF. Dock en final-vocher. RIGGAT! Dock har jag ev. biljetter till England och Trindad på G... Någon som har en biljett över? Skicka PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Får man besked om man INTE fått någon biljett via svFF ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Får man besked om man INTE fått någon biljett via svFF ? Nope, har du inte fått något mail har du inte fått några biljetter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPeter Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fick till paraguay + åttondel + kvart + final... Jobbigt att missa semin, men finalen kommer bli skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fick till Semi och Match om Tredjepris av svff, men har sedan tidigare till alla gruppspelsmatcher och VM-Finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fick till Paraguay... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerzan Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Själv fick man till Paraguay och kvarten Ska bli skoj, ses där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Fick till paraguay + åttondel + kvart + final... Jobbigt att missa semin, men finalen kommer bli skoj... Det där gäller väl endast ifall Sverige tar sig till åttondel, kvart osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts