Lobo Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan Jag spelar direkt i browsern och hämtar HH direkt från ett webbelement. Tyvärr finns inte det inbyggda statistikprogrammet med, men det fanns ändå inte mycket statistik att gå på. En tendens var mer mot regs i alla fall om man nu kan vara det på dessa stakes. Svenska Spel – NL 0.25/0.50 kr (6 max) – Holdem Spelare: SB: 111.55kr BB: 101.48kr UTG: 274.70kr MP: 120.66kr CO (Hero): 84.69kr BTN: 107.05kr) Posts: SB posts 0.25 kr BB posts 0.50 kr Hålkort: Hero: Preflop: SB : fold BB : check UTG : call 0.50 MP : fold CO (Hero): call 0.50 kr BTN : call 0.50 kr Flop (4 players) – Pot: 2.25 kr: BB : check UTG : check CO : check BTN : check Turn (4 players) – Pot: 2.25 kr: BB : check UTG : check CO : bet 1.12 kr BTN fold BB : call 1.12 kr UTG : fold River (2 players) – Pot: 4.49 kr: Hero : bet 7 kr BB : raise 99.86 kr Hero : fold Result: demontough645 wins 17.76 kr Rake: 0.73 kr Board: Pre, Jag är rätt så bekväm med att efterlimpa om bordet inte är för aggressivt, så antingen det eller fold, höja var inget alternativ. Floppen är standard, bluffar aldrig här. Turn i efterhand tyckte jag var dålig, tanken var inte att följa upp river, så bettet var för stort för ändamålet att träffa nötstegen. Mitt överbet river gilar jag. BB:s check-checkcall-checkraise kan jag inte riktigt tyda, men allt annat än stål skulle överraska mig, men det var inte instafold heller med tanke på mitt överbet ser polariserat ut, men att betta 76 för att vinna 11 tror jag inte denna typ av spelare gör med all tillgänglig information hur man ska spela lowstakes, eller? Citera
Recommended Posts