parre Postad 12 September , 2005 Författare Rapport Postad 12 September , 2005 Har du resultat på ett par tusen händer där du går plus? Det är lätt att lura sig själv. Du kanske ofta vet vad som ska göras i teorin men är en riktigt usel spelare praktiskt - och alltid kommer vara det? Vet inte. I början av min dagbok plussade jag kanske 550 på fem dagar. Spelade väl kanske 6h i snitt den tiden. Visst var jag inne i en rejäl rush då, men jag vet inte. Hur många händer hinner man med om vi säger att jag spelade 20h ett bord, 10h tvåbord? Ska nog ta ett till nätskott med pokertracker + kanske 20 inköp på 25NL, då lär vi få se på riktigt. Men jag är rätt säker på att jag har klart +EV på låga NL-bord, nått annat har jag aldrig spelat. Och att jag även kan spela poker i praktiken borde det väl inte råda några tvivel kring efter mitt spel i helgen, det var väldigt väldigt få fel i större potter. De flesta felbeslut jag tog var högst marginella och handlade om rätt lite pengar - denna pott undantaget. Citera
Recommended Posts