Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 36 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den är inte lika generös som dom i kick offen, fördelen med erbjudandet ovan är att det inte är tidsbegränsing på att cleara den.

 

Bara för att tydliggöra - det var inte ngn tidbegränsning på den med 30%/€120/300 VIP?

 

/Iago - plötsligt omotiverat orolig, men så blir det när barnen tycker man skall gå upp waaay too early

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är inte lika generös som dom i kick offen, fördelen med erbjudandet ovan är att det inte är tidsbegränsing på att cleara den.

Bara för att tydliggöra - det var inte ngn tidbegränsning på den med 30%/€120/300 VIP?

Helt riktigt, den första var riktigt generös! :)

 

Min kommentar var mer med avseende på deras vanliga "clearas på 30 dagar".

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kan man läsa om att man får 1 VIP poäng redan vid potter på €6 på B2B nätverket?

 

Läs om VIP under rubriken What are VIP-points and how do I use them? på Heypoker (till exempel). 1 VIP ges för €0.30 i rake.

 

Kolla sedan raketabellen under rubriken RAKE.

 

Men läser man noga stämmer det inte för alla bord. För €0.5/1 stämmer det för FL, men på €1/2-bordet krävs fortfarande €10 för att få en VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag mailade expekt för 2 dagar sedan om att ja ville ha realod bonusen som dom hade nyss har kört mina rake händer ändå har inget kommit nån som vet varför
Jag mailade dem i tisdags och har inte heller fått min reload-bonus än. En kompis fick ut sin bonus efter några timmar (tror det var någon vecka sedan). Jag kommer att skicka ett nytt mail under dagen, får se om jag får något svar...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kan man läsa om att man får 1 VIP poäng redan vid potter på €6 på B2B nätverket?

 

Läs om VIP under rubriken What are VIP-points and how do I use them? på Heypoker (till exempel). 1 VIP ges för €0.30 i rake.

 

Kolla sedan raketabellen under rubriken RAKE.

 

Men läser man noga stämmer det inte för alla bord. För €0.5/1 stämmer det för FL, men på €1/2-bordet krävs fortfarande €10 för att få en VIP.

 

Nu är jag säkert lite dum men fattar inte det där med raken. Om jag pspelar 0.25/0.5 NL behöver potten alltså bara bli €6 för att få VIP på Heypoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man får bonus nu hos unibet, om man använder fyrtal som bonuskod... kan man då ta ut pengarna man har på pokerkontot, för att sedan sätta in dem med koden?

 

Vad är det för krav och bonus?

 

 

Denna bonus gäller från 1 september till 1 november och innebär att vi toppar upp din nästa insättning med 50 procent upp till 30 euro. Bonusen betalas ut när du har spelat in 100 VIP-poäng (måste göras före 1 november).

 

 

 

 

inte särskilt mustig med andra ord..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag mailade expekt för 2 dagar sedan om att ja ville ha realod bonusen som dom hade nyss har kört mina rake händer ändå har inget kommit nån som vet varför
Jag mailade dem i tisdags och har inte heller fått min reload-bonus än. En kompis fick ut sin bonus efter några timmar (tror det var någon vecka sedan). Jag kommer att skicka ett nytt mail under dagen, får se om jag får något svar...

 

Min kompis gjorde likadant genom att maila men fick inget svar men det var p g a att han mailade till: support@expekt.com . Sen när han mailade till poker@expekt.com så fick han pengarna relativt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min kompis gjorde likadant genom att maila men fick inget svar men det var p g a att han mailade till: support@expekt.com . Sen när han mailade till poker@expekt.com så fick han pengarna relativt snabbt.
Jag mailade poker@expekt.com igen igår förmiddag och fick svar på eftermiddagen där de frågade efter mitt alias. Jag påpekade att det stod i det första mailet (som fanns bifogat längst ned) men lade till det för säkerhets skull. Därefter tog det inte många minuter innan jag fick svar att bonusen fanns på mitt konto :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej angående multi-bonusen. Jag tror dom flesta började med dom små, det gjorde i a f jag. Detta var ju helt fel egentligen. Det bästa hade varit att plocka 500 först och sedan sätta in dom små på sista dagen. Då hade man sluppit risken att bli sittande med 5k händer när tiden gått ut.

Ok om man spelar mycket så spelar det ingen roll men jag tror inte alla kommer utnytja hela bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite frågor om bet365poker:

De har en signup på $50, 250 raked som krav. Måste dessa liksom reloaden spelas på 0.5/1 NL/PL alt. 1/2 Fixed?

 

Kan man ta signupen och sedan ge sig på reloaden direkt och på så vis spela 750 händer och lyfta $150 i bonus?

 

Jag clearade den på 0.05/0.1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite frågor om bet365poker:

De har en signup på $50, 250 raked som krav. Måste dessa liksom reloaden spelas på 0.5/1 NL/PL alt. 1/2 Fixed?

 

Kan man ta signupen och sedan ge sig på reloaden direkt och på så vis spela 750 händer och lyfta $150 i bonus?

 

Jag clearade den på 0.05/0.1

 

Bet365 säger följande:

"Spela bara dina kvalificerande raked händer på minst ett $0.50/$1.00 Pot Limit/No Limit bord eller $1.00/$2.00 Fixed Limit bord och skicka ett e-mail till support-"

 

Hmmm frågan är om man kan lita på att det funkar att cleara på lägre bord?... har ingen större lust att spela 1/2 NL.

Jag clearade en bonus på Gamingclub NL 0.1/0.2 bord förra veckan.

Trots att det krävdes att bonusen skulle clearas på högre bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...