Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 36 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lång tid tar det att cleara 100$ bonus, dvs spela 2000 händer på Multipoker ?

Måste man ha lagt in pengar i potten för att det ska räknas som rakad ?

Funderar på att cleara 500$ reload bonus men 10000 händer känns som en hel del. Nån som clearat denna ?

 

mvh

dollar007

Jag har precis börjat cleara bonus på Multipoker och har en kryphastighet på 100 händer/timme med 4 bord 0.10/0.25$ NL.

Har för mig att jag brukar komma upp i 150 händer/timme hos Empire och Party!! Men det är väl omöjligt då man spelar på samma plattform med samma raketabell.

 

Så för mig skulle 10000 händer ta 100 timmar <=> 5 timmar/dag i 20 dar!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite frågor om bet365poker:

De har en signup på $50, 250 raked som krav. Måste dessa liksom reloaden spelas på 0.5/1 NL/PL alt. 1/2 Fixed?

 

Kan man ta signupen och sedan ge sig på reloaden direkt och på så vis spela 750 händer och lyfta $150 i bonus?

 

Jag clearade den på 0.05/0.1

 

Ok, så signupen är ok att spela på vilken nivå som helst medan reloaden är 0.5/1 NL/PL alt. 1/2 Fixed?

 

ålrajty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man depositar 100$ för varje reload på multipoker och börjar med den minsta så har man 30 000 raked hands å cleara.

 

Men om man spelar 2000 raked hands och sen bestämmer sig för att inte spela mer så får man väl 100$ bonusen iaf ?

 

Ja, bonusarna clearas individuellt. Så om du först sätter in 100$ med den bonusen och sen direkt efteråt sätter in 200$ med tillhörande bonus så kommer dina första 2000 händer att gå till att cleara 100$ bonusen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, vad har jag då missat... står att bonusarna är 20x bonusbeloppet.

 

100$x20 = 2000 raked hands

200$x20 = 4000 raked hands

300$x20 = 6000 raked hands

400$x20 = 8000 raked hands

500$x20 = 10000 raked hands

 

= 30 000 raked hands totalt.

 

 

 

Edit: Menade 100% insättning av bonusbeloppet inte 100$

som jag skrev tidigare, då förstår jag det blir 10 000 händer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte stacka bonusarna på varandra?

 

Så att man sätter in $100, $100, $100, $100, $100 och sen efter varje 2000de hand så får man sina pengar.

Istället för att ta en enda $500. OM det går att stacka dem så borde det funka och vara bättre om man är osäker på hur snabbt man kan cleara den.

 

*Det funkade! Tror det är det bästa sättet iaf för mig, jag gissar på att jag clearar kanske 3 stk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en relativt ny spelar inom poker, jag har tidigare spelat på expekt fast har nu tänkt att prova ett annat pokerrum..

 

Någon som kan rekomendera ett fint pokerrum där man kan få en fin deposit bonus?

 

Partypoker och Empire har bra erbjudande till nya spelare, kolla dom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite frågor om bet365poker:

De har en signup på $50, 250 raked som krav. Måste dessa liksom reloaden spelas på 0.5/1 NL/PL alt. 1/2 Fixed?

 

Kan man ta signupen och sedan ge sig på reloaden direkt och på så vis spela 750 händer och lyfta $150 i bonus?

Jag signade upp där och började ösa igenom massa händer, jag mailade in och sa att jag satt igång och spela in bonusen och att jag ville ha min bonus. Jag fick då efter 240raked händer $40 för månadsbonusen och $40 för signupbonusen, så det clearas på samma gång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta en nybörjarfråga:

 

Jag har spelat ett tag på expekt men inte utnyttjat den första insättningsbonusen, dock har jag satt in pengar flera gånger sen dess (så bra har det gått :? ) och undrar nu om någon vet om man kan utnyttja den nästa gång man pytsar in mer pengar fast det tekniskt sett inte är den första insättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta en nybörjarfråga:

 

Jag har spelat ett tag på expekt men inte utnyttjat den första insättningsbonusen, dock har jag satt in pengar flera gånger sen dess (så bra har det gått :? ) och undrar nu om någon vet om man kan utnyttja den nästa gång man pytsar in mer pengar fast det tekniskt sett inte är den första insättningen.

 

Tyvärr inte. Men du kan ju testa flera olika sajter där det finns bra bonusar och sen välja vilken sajt som passar dig bäst. Ett gott råd på vägen är att skaffa ett konto på NetEller. Samt samla på dig så mycket information som möjligt innan du signar upp dig. Det mesta finns att hämta här i PF ;)

Tycker du expekt passar dig bäst, får du vänta tills dom kör nån reload bonus igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta en nybörjarfråga:

 

Jag har spelat ett tag på expekt men inte utnyttjat den första insättningsbonusen, dock har jag satt in pengar flera gånger sen dess (så bra har det gått :? ) och undrar nu om någon vet om man kan utnyttja den nästa gång man pytsar in mer pengar fast det tekniskt sett inte är den första insättningen.

 

hej... jag hade samma tankar för ett tag sen. det gick inte att göra så.

Däremot så fick jag 25% retroaktivt på min första insättning=5$.

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mailat Bet365 supporten 4 gånger nu. Två till svenska och två till engelska. Får inget svar. Ska bonusen direkt poppa upp i "bank"-sekionen? Det står $400 och bonus $0 så vågar inte börja spela för bonusen om det är något fel.

 

Förstår inte varför de inte svarar då jag inte haft något problem tidigare med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis registerat mig på empire poker och ska göra min första insättning, antar att det är försent att använda "signup" bonusen nu, här precis innan man gör sin första deposit (Deposit Bonus Code)..

 

Någon som vet en bonus så man kanske kan få 25% bonus på sin första insättning eller något på Empire? Vore kanon!

 

Tack på Förhand

Niklas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...