eusebio Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Giannako ska tydligen vara sonen till ägaren till Panathinaikos fotbolls- och basketlag, Pavlos Giannakopoulos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Giannako ska tydligen vara sonen till ägaren till Panathinaikos fotbolls- och basketlag, Pavlos Giannakopoulos. Det förklarar hans tjocka plånbok och utomordenligt dåliga poker spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LtPayne Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Ok, lägger ut en länk. Om detta nu är olämpligt enl forumets policy så ber jag en moderatr to bort det. Inte världens bästa screenshot då jag slängde mig på knappen, but here it is: http://www.cantab.nu/janke/108kbigpot.jpg Giannako vs Hellraiser som sagt EDIT: Efter den matchen stack Hellraiser och Aseiler satte sig ner och började nöta ner Gianniko med enkel ABC-poker tills denna hand utspelada sig (heavy action och Gianniko går all-in på river, undrar varför): http://www.cantab.nu/janke/106kbigpot.jpg Så i princip vann han bara tillbaka sina egna pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 > ASeiler shows One Pair, Queens (Q©QªK§10§7ª) > giannako shows Three of a Kind, Sixes (6ª6§6¨Q©10§) > giannako wins $106,548 with Three of a Kind, Sixes > Game # 488,5 Han hittade settet på rivern efter en fin bluff på turn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Inte världens bästa screenshot då jag slängde mig på knappen, but here it is: http://www.cantab.nu/janke/108kbigpot.jpg Giannako vs Hellraiser som sagt Man ser ju inte vem som är vem? Är det Hellraiser som har 9orna? Mäktigt med en back-to-back båt isåfall (se chatten för handen innan). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LtPayne Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Det är Giannako som har båten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Är det bara jag som tror att Giannako är Paris Lastis, Paris Hiltons pojkvän? Han är ju mångmiljardär så det vore ju bara småpengar det han spelar för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fishifish Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Är det bara jag som tror att Giannako är Paris Lastis, Paris Hiltons pojkvän? Han är ju mångmiljardär så det vore ju bara småpengar det han spelar för det är han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Är det bara jag som tror att Giannako är Paris Lastis, Paris Hiltons pojkvän? Han är ju mångmiljardär så det vore ju bara småpengar det han spelar för det är han.. Ja han har en del pengar ja.. Det är sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Är det bara jag som tror att Giannako är Paris Lastis, Paris Hiltons pojkvän? Han är ju mångmiljardär så det vore ju bara småpengar det han spelar för det är han.. Jag har hört att det är Dimitris Giannakopoulos, precis som eusebio skrev om i ett tidigare inlägg i denna tråd. Han saknar ju inte pengar heller direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VodkaTrollet Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Såg han bränna +45k idag på 30min, gick bla all-in på ett hålstegsdrag mot 2par.... en hel del off topic men jag måste fråga: lirade du Eve under namnet slightlymad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LtPayne Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Såg han bränna +45k idag på 30min, gick bla all-in på ett hålstegsdrag mot 2par.... en hel del off topic men jag måste fråga: lirade du Eve under namnet slightlymad? Hehe, 9/10 poäng, jag lirar Eve under namnet LtPayne, och slightlymad är med i samma företag/guild som mig, dvs Bladerunners. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 haha orka Eve Sorry för OT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 UC = ram Z = Pralad Friedman Thesea = Fuad Can ( oftast ) Dom spelarna du bör ha koll på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Giannako spelar just nu på Born again. Först synar han ett ca 5k bet pre flop med 4 3off och floppen kommer 7 - 4 - 3 och mahony går all in med KK och Giannako vann 33k Sedan en annan hand; Ingen raise innan flopen, flopen kommer Q - 2 - 5 Giannako betar $1600 Tssarast raisar till $3200 och då Giannako all-in för 46k, snabb syn för Tssarast. Tssarast har färgen och Giannako har Q-2. Turn kommer Q och river 3 och en pott på 33k till (Tssarast hade 'bara' ca 13k kvar) Säga vad man vill om Giannako, men i kväll har han tur iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manga_s Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Är swedishsanta svensk och medlem här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Hmm och alla nameplayers flockas naturligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VodkaTrollet Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Såg han bränna +45k idag på 30min, gick bla all-in på ett hålstegsdrag mot 2par.... en hel del off topic men jag måste fråga: lirade du Eve under namnet slightlymad? Hehe, 9/10 poäng, jag lirar Eve under namnet LtPayne, och slightlymad är med i samma företag/guild som mig, dvs Bladerunners. Kul, jag sprang (flög) på Slightlymad några gånger när jag var ny. han var trevlig som fan. Han var i bladerunners då också, de e fan länge sen nu. (jag gluttade på din skärmdump.. fick lite ledtrådar ) jag ber om ursäkt till alla att jag kapade tråden med mitt OT tjöt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Är swedishsanta svensk och medlem här på forumet? kolla in; http://www.swedishsantas.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yoyo Postad 8 September , 2005 Rapport Share Postad 8 September , 2005 Är swedishsanta svensk och medlem här på forume Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Comandini Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Giannako krossar just nu Danieru (måste va Dared?) Vunnit 100 K av honom....en del tur men han spelar faktiskt bättre för tillfället...av de man får se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 *delete* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerperrra Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 danieru är en polare till dared, men inte samma /Perrra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Hittade det här... Kan nr 8:a vara nå't? http://www.pokerpages.com/tournament/result11462.htm Ingen hög buy-in, men det är två år gamla resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lu$ken Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 TILTJOHAN lira (tilta) väl bort en 100 k igår mot giannako. greken spela riktigt aggro och träffa väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts