Gå till innehåll

Vem f*n är giannako på Prima?


babyface10

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, lägger ut en länk.

Om detta nu är olämpligt enl forumets policy så ber jag en moderatr to bort det.

 

Inte världens bästa screenshot då jag slängde mig på knappen, but here it is: http://www.cantab.nu/janke/108kbigpot.jpg

 

Giannako vs Hellraiser som sagt

 

EDIT:

 

Efter den matchen stack Hellraiser och Aseiler satte sig ner och började nöta ner Gianniko med enkel ABC-poker tills denna hand utspelada sig (heavy action och Gianniko går all-in på river, undrar varför):

 

http://www.cantab.nu/janke/106kbigpot.jpg

 

Så i princip vann han bara tillbaka sina egna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tror att Giannako är Paris Lastis, Paris Hiltons pojkvän?

 

Han är ju mångmiljardär så det vore ju bara småpengar det han spelar för :lol:

 

det är han..

 

Jag har hört att det är Dimitris Giannakopoulos, precis som eusebio skrev om i ett tidigare inlägg i denna tråd. Han saknar ju inte pengar heller direkt :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg han bränna +45k idag på 30min, gick bla all-in på ett hålstegsdrag mot 2par....

 

en hel del off topic men jag måste fråga:

lirade du Eve under namnet slightlymad?

 

Hehe, 9/10 poäng, jag lirar Eve under namnet LtPayne, och slightlymad är med i samma företag/guild som mig, dvs Bladerunners.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Giannako spelar just nu på Born again. Först synar han ett ca 5k bet pre flop med 4 3off och floppen kommer 7 :spade: - 4 :diamond: - 3 :diamond: och mahony går all in med KK och Giannako vann 33k

 

 

Sedan en annan hand; Ingen raise innan flopen, flopen kommer

Q :heart: - 2 :heart: - 5 :heart: Giannako betar $1600 Tssarast raisar till $3200 och då Giannako all-in för 46k, snabb syn för Tssarast. Tssarast har färgen och Giannako har Q-2. Turn kommer Q :spade: och river 3 :spade: och en pott på 33k till (Tssarast hade 'bara' ca 13k kvar)

 

Säga vad man vill om Giannako, men i kväll har han tur iaf =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg han bränna +45k idag på 30min, gick bla all-in på ett hålstegsdrag mot 2par....

 

en hel del off topic men jag måste fråga:

lirade du Eve under namnet slightlymad?

 

Hehe, 9/10 poäng, jag lirar Eve under namnet LtPayne, och slightlymad är med i samma företag/guild som mig, dvs Bladerunners.

 

Kul, jag sprang (flög) på Slightlymad några gånger när jag var ny. han var trevlig som fan. Han var i bladerunners då också, de e fan länge sen nu. (jag gluttade på din skärmdump.. fick lite ledtrådar ;))

 

jag ber om ursäkt till alla att jag kapade tråden med mitt OT tjöt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...