calloway Postad 29 Augusti , 2008 Rapport Postad 29 Augusti , 2008 Nån mer som har problem logga in på redbet?? Jag får bara upp "fel anv.namn el lösenord". Jävligt skumt. Snälla kan nån mer testa o kolla läget? Hoppas telefonsupporten har öppet imorgon lördag.. Citera
Seriks Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 Nån mer som har problem logga in på redbet?? Jag får bara upp "fel anv.namn el lösenord". Jävligt skumt. Snälla kan nån mer testa o kolla läget? Hoppas telefonsupporten har öppet imorgon lördag.. Inga problem med det , men däremot så tar Fsb-uttagen mkt längre än vanligt. Citera
Maruzi Postad 30 Augusti , 2008 Rapport Postad 30 Augusti , 2008 hade samma problem med mitt konto förut fick aldrig nåt svar då heller.. skumt nog Citera
Busen123 Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Någon som vet om Redbet's Boss mjukvara har problem med Vista64bit? Updatern avslutar sig själv varjegång man försöker uppdatera. Har provat maila supporten 2gånger under en 3veckas period om detta och fortfarande inte fått något svar Citera
Moleskin Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Någon som vet om Redbet's Boss mjukvara har problem med Vista64bit? Updatern avslutar sig själv varjegång man försöker uppdatera. Har provat maila supporten 2gånger under en 3veckas period om detta och fortfarande inte fått något svar Jag hade samma problem på en annan boss-site och då blev jag rekommenderad detta som funkade för mig: 1. Högerklicka på startfilen för klienten (t.ex. ”Poker1.exe”) 2. Välja ” Egenskaper”. 3. Fliken ”Kompabilitet”. 4. Kryssa i rutan och välj t.ex. ”Windows XP”. Citera
Busen123 Postad 8 September , 2008 Rapport Postad 8 September , 2008 Jag hade samma problem på en annan boss-site och då blev jag rekommenderad detta som funkade för mig: 1. Högerklicka på startfilen för klienten (t.ex. ”Poker1.exe”) 2. Välja ” Egenskaper”. 3. Fliken ”Kompabilitet”. 4. Kryssa i rutan och välj t.ex. ”Windows XP”. Fungerade utmärkt, tackar tackar! Citera
Pires Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Någon som har nån erfarenhet av deras shop? Är det nån som åkt på nån av resorna dem erbjuder har sj samlat ihop precis över 20k vip poäng och funderar på Barcelona alternativet nån som vet om de e något att ha =)... bump. någon som har erfarenhet av resan? du själv kanske Kimi? Citera
Forzberg Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 jag skaffade konto på redbet för några år sedan, gjorde en insättning och sportsbettade lite. när jag försökte gissa mitt glömda lösen vid första inloggningsförsöket på 1,5 år så tar det 15min, sen ringer supporten upp mig och hjälper mig återställa lösenordet (helt "oproviserat"). DET mina vänner är support med kvalité och omsorg! Citera
plzgogame Postad 3 Oktober , 2008 Rapport Postad 3 Oktober , 2008 Ja, vissa siter bryr sig ju om sitt rykte och vill göra det så komfortabelt som möjligt för sina kunder, till skillnad från vissa andra siter. Citera
stormis Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Postad 25 Oktober , 2008 Det verkar vara gratis, men jag undrar om de tar någon växlingsavgift? Undrar jag med. Vad har dem för växlingskurs med banköverföring? $ --> SEK Citera
rAilFISH Postad 25 Oktober , 2008 Rapport Postad 25 Oktober , 2008 Undrar jag med. Vad har dem för växlingskurs med banköverföring? $ --> SEK Tror det är 0 i avgift från dom , din bank kan isf ta avgift. Att sätta in med VISA är iallfall inte att rekommendera. Fick betala en fee på 70 euro när jag satte in där senast. Citera
Jagged Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Någon som har koll på hur lång tid uttag till neteller tar? Jag har inte tidigare tagit ut till Neteller, bara banköverföringar till Swedbank... Orkar inte med redbet längre, inget lojalitetsprogrm överhuvudtaget..... Känns tråkigt, jag gillade verkligen de snabba uttagen till Swedbank! Citera
Supertequila Postad 28 Oktober , 2008 Rapport Postad 28 Oktober , 2008 Någon som har koll på hur lång tid uttag till neteller tar? Jag har inte tidigare tagit ut till Neteller, bara banköverföringar till Swedbank... Orkar inte med redbet längre, inget lojalitetsprogrm överhuvudtaget..... Känns tråkigt, jag gillade verkligen de snabba uttagen till Swedbank! Lojalitetsprogram? De erbjuder bland de bästa RB-dealen som finns där ute. Du bör nog höra dig för lite runt o se om du hittar nåt. Citera
Jagged Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Postad 29 Oktober , 2008 menar du då Vip Cash back gold eller finns det något jag har missat.... jag har bara använt den? Jag hade velat ha lite fler specialturneringar och lite annat också, typ eptkval. Det är ju helt tomt på denfronten! Och vip cashback gold finns ju på de flesta 24hpoker klienterna (vad heter nätverket förresten?) Citera
Cosmo_Kramer Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Postad 29 Oktober , 2008 menar du då Vip Cash back gold eller finns det något jag har missat.... jag har bara använt den? Jag hade velat ha lite fler specialturneringar och lite annat också, typ eptkval. Det är ju helt tomt på denfronten! Och vip cashback gold finns ju på de flesta 24hpoker klienterna (vad heter nätverket förresten?) Tror han menar Boss-klienten. Citera
Jagged Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Postad 29 Oktober , 2008 Tror han menar Boss-klienten. Aha näe jag är bara sugen på B2B. Gillar inte Boss alls längre faktiskt, klarar inte av att spela på det nätverket. Men 1 nov sker flytten, efter cashbacken.... (jag vet att väldigt få är intresserade) Citera
speltorsk_LOL Postad 24 November , 2008 Rapport Postad 24 November , 2008 Lol, Finns det nån som spelar på B2B utan minst 60% fast cashback? Citera
MaybePirog Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Kan tipsa lite i förväg om att Redbet kommer att ha ett riktigt fint rakerace i december. Citera
jason Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Kan tipsa lite i förväg om att Redbet kommer att ha ett riktigt fint rakerace i december. Om dom tänkt börja med det från 1:a December så är dom inte ute i god tid direkt. Ingen info på deras hemsida vad jag kan se och heller inget mail eller liknande med info... Har du mer info att ge? Citera
MaybePirog Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Från och med imorgon fram till 24 dec så kommer dagens top tre rejkare att få fina priser, exempelvis mobiltelefoner, tvs, ipods etc. Dessutom får den största rejkaren i dec en omega klocka. Jag har detaljerad info om vad ges för varje dag. Ni som redan har konto där kommer förmodligen hinna få denna info på mailen snart. Citera
BeroendeForever Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 hur är det med skatt på redbet? Citera
MaybePirog Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 hur är det med skatt på redbet? Skattefritt. Citera
BDG1 Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 va e de för spelare som lyckas rejka 1600€ under 24 h?skulle vilja ha lite tips hur man gör? Citera
Recommended Posts