ekan123 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 moneybookers . går in o ut på direkten. neteller : samma som moneybookers visakort : insättning bankuttag : 1 min om du har swedbank, 1 arbetsdag om du har ngon annan svensk bank. Så med andra ord rätt smidigt med swedbank, tar de någon avgift för att man använder bankuutag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nybergo Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Är det någon som har problem med att komma in på redbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BDG1 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 nej de har funkat för mig. Dock har deras hemsida segat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Är det någon som har problem med att komma in på redbet? inte på redbet men på frontbet som oxå ligger på entraction, var problem för hela B2B igår kväll och man kan väll ge sig fan på att det är problem nu igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pojken88 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 jag kan inte komma in på redbet.. spelade SnG.. hade 3500 marker mot hans 500 marker när det avbröts.. KUL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BDG1 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 vad är de för någon avgift när man tar ut ifrån redbet till annat svenskt bankkonto? brukar ofta vara rätt stor diff gentemot gällande växelkurs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nybergo Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Helt sjukt ,,inte första gången detta händer heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nybergo Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Man själv kan inte komma in men ändå så sitter andra och spelar cash Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Majjen Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Bara jag som fortfarande sitter och väntar på rakeback? Supporten sa igår att jag skulle få det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Framax Postad 3 Mars , 2009 Rapport Share Postad 3 Mars , 2009 Bara jag som fortfarande sitter och väntar på rakeback? Supporten sa igår att jag skulle få det idag Om du kollar en sida bakåt så säger flera att det ska komma imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Framax Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Vafan inge rakeback idag heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Majjen Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Vafan inge rakeback idag heller? Verkar ju inte så, vem ska dra det kortaste strået idag och fråga supporten vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Får ni svar från supporten? Mitt konto har deaktiverats temporärt men jag får ingen kontakt med supporten, flera dagar nu utan svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Majjen Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Får ni svar från supporten? Mitt konto har deaktiverats temporärt men jag får ingen kontakt med supporten, flera dagar nu utan svar... Har faktiskt inte försökt. Tröttnat lite på deras svar om att det ska komma nästa dag. Finns det ingen från redbet som kan informera oss dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Framax Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Fick svar från supporten nu om rakebacken: "Hej, Enligt B2B ska de komma under dagen idag så vi håller tummarna för det. Mvh, Tom" EDIT: Jag har fått min rakeback nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Är det standard att sajten (http://www.redbet.com) är seg som sirap? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Är det standard att sajten (http://www.redbet.com) är seg som sirap? svar ja. alltid cp seg. fake edit: fått min rb också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Vet inte om detta kanske hade passat bättre in i HoldemManger tråden, men jag chansar här: Har problem att få HUD'en att fungera när jag spelar Holdem LIMIT på Redbet. Det fungerar utmärkt när jag kör NL och HUD'en fungerar när jag spelar Limit på andra sajter (tex Party Poker, Ipoker etc). Inga HUD stats dyker upp överhuvudtaget men bordet hittas i Table Managern. Är det någon som har möjlighet att testa om HUD'en fungerar för er när ni kör via Redbet. Det är alltså Holdem Manager's HUD jag pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Fler som har grova problem med klienten nu ? utkastad, laggar osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Omstart av servrarna nu sen lär det funka bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Fler som har grova problem med klienten nu ? utkastad, laggar osv... Yes du är inte ensam, jag kan inte ens connecta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Vad föredrar ni, BOSS eller Entraction? Vart är det mest spel? Vart är det mest värde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Vad föredrar ni, BOSS eller Entraction? Vart är det mest spel? Vart är det mest värde? Jag gillar Entraction pga deras klient. Finns i princip alltid spel , angående värdet kan jag inte säga spelade typ bara några k händer på boss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 redbet nere? Stor siduppdatering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 /EDIT Tog bort mitt inlägg. Jag är ju inte helt säker på det jag skrev om innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts