ZILLOW Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Är det skatte fritt nu på unibet nu när dom har slagit sig samman med prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickedi Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Nån som vet om man kan se hur många rakeade händer man har spelat på Unibet? Och vad räknas som en rakead hand. Är inte så haj på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Är det skatte fritt nu på unibet nu när dom har slagit sig samman med prima? Ifall du orkar läsa två sidor före dessa så får du en kommentar på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rictur Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Unibet har ett forum, ganska fattigt sådant, där de egna spelarna överöser varandra med kritik. De flesta verkar vilja dra. Då jag lirat en hel del på b2b, och ibland expekt innan de bytte till tain, så vet jag hur rutten prima är. Noll känsla i den klienten. Vad tycker panelen på detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Unibet har ett forum, ganska fattigt sådant, där de egna spelarna överöser varandra med kritik. De flesta verkar vilja dra. Då jag lirat en hel del på b2b, och ibland expekt innan de bytte till tain, så vet jag hur rutten prima är. Noll känsla i den klienten. Vad tycker panelen på detta forum? förra va bättre spelkänsla i men det är väll som man vänjer sig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 9 September , 2006 Rapport Share Postad 9 September , 2006 Absolut en av dom bättre. Förstår inte kritiken ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Är det skatte fritt nu på unibet nu när dom har slagit sig samman med prima? Ifall du orkar läsa två sidor före dessa så får du en kommentar på det där lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leffe_blond Postad 10 September , 2006 Rapport Share Postad 10 September , 2006 Har skickat 3 mail till supporet sedan dom drog igång. Fortfarande inget svar! Ska man lira på Prima kan man gärna välja ett annat Primaskinn(t.ex Royal CC med RB). Det gör jag! Om du nu ska välja ett annat prima skin rekomenderar jag att du väljer något som är skattefritt i sverige dvs inte royal vegas eller dyligt utan typ Nordicbet eller bet 365. För er som gillar att spela sit and goes så tycker jag ni skall prova på primas rounders, det är helt överlägset vad gäller rake, om ni väljer att bygga eran bankrulle med hjälp av tokens istället för vanliga pengar betalar ni i princip 0 kr i rake utom första gångerna ni köper in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Vilka bord delar UB inte med dom övriga på PRIMA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Vilka bord delar UB inte med dom övriga på PRIMA ? Har du kollat deras hemsida latmask hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carro23_ Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Jag delar dator med brorsan och han kom in på nya unibet helt normalt utan problem. Men när jag skulle logga in på det nya för första gången så kom det bara upp ett meddelande med min brorsas Alias. Och jag kunde inte ändra det. Kan man inte 2 i hushållet spela på nya unibet? HAr mejlat supporten med de svarar ju aldrig, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Kan man inte 2 i hushållet spela på nya unibet? , Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leffe_blond Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Jag delar dator med brorsan och han kom in på nya unibet helt normalt utan problem. Men när jag skulle logga in på det nya för första gången så kom det bara upp ett meddelande med min brorsas Alias. Och jag kunde inte ändra det. Kan man inte 2 i hushållet spela på nya unibet? HAr mejlat supporten med de svarar ju aldrig, Skulle gissa på att du första gången måste logga in på någon annan dator än din brors. Det har förmodligen med säkerheten att göra, när du väl gjort det en gång borde du kunna spela på din brors dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Går det bra för någon på unibet? Två dagar i rad har jag haft HELT sjuka händer.. Känns så jäkla riggat asså ... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Tycker det ser ut att vara väldigt få bord för att vara prima. Delas inte cashgame borden? Går inte starta upp annan prima klient samtidigt heller. Borde vara ett krav med det där svaga utbudet av bord som Unibet erbjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
run_forrest Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Ni som lirar på unibet regelbundet. De här vippoängen som man får, kan man använda de till något annat än inträde i turneringar? Sitter man o maler ett par timmar om dagen så är det ju nästan ett krav på nån slags rakeback. Ni som lirar unibet, kanske vet hur det ligger till? Satte in några spänn för att cleara bonusen på 50 dollar för 100 rakade händer, men när det nu är klart så kan man ju lika gärna byta tillbaka till en annan primasida om man inte får nån slags rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 14 September , 2006 Rapport Share Postad 14 September , 2006 Verkar inte kunna gå att göra insättningar via neteller. Fan vad krångligt det ska vara att spela via vissa pokersidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeback Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 degade in på unibet idag... till min förvåning kan jag gå in med 200bb på CG_borden... ngt nytt för prima, eller e det bara i Unibet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 15 September , 2006 Rapport Share Postad 15 September , 2006 Får man någon cashback på unibet nu ? när det var b2b fick man ju tillbaks beroende på hur många vip-poäng man skrapat ihop.. någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
I_will_bust_you Postad 16 September , 2006 Rapport Share Postad 16 September , 2006 Nej du får ingen cash back. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Man får Vipcashback, dvs du får x antal $ beroende på hur mycket vip-poäng du skrapat ihop under månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lwiz Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Problem att logga in på unibets klient, övriga internet funkar fint dock. Någon annan med samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 är det samma som vip cashback gold? vilka nivåer ä'r det 200bb? alla eller bara NL100? har de 2-7-3 draw fortfarande? antar inte eftersom det är prima...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 är det samma som vip cashback gold? vilka nivåer ä'r det 200bb? alla eller bara NL100? har de 2-7-3 draw fortfarande? antar inte eftersom det är prima...?! Unibets egna bord har 200BB medan de borden som delas med prima har 100BB som vanligt. Tror ej om de har någon cashback eller bananer, så jag ser ingen större anledning att spela på unibet överhuvudtaget i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
S@MU3L Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Unibets egna bord har 200BB medan de borden som delas med prima har 100BB som vanligt. Tror ej om de har någon cashback eller bananer, så jag ser ingen större anledning att spela på unibet överhuvudtaget i nuläget. Spelarna på Unibets egna bord är i huvudsak sportsbetting-kunder och är därför lite sämre än pokerspelare. Kan vara väl värt det en lördagkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts