hawg Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Bara för mig som klienten vägrar starta? De senaste dagarna har den mer eller mindre slutat funka, det står "TCP/IP-protokollet installerades inte korrekt", men när jag rebootar så går det, tills man stänger av det igen osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DunderKlump Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Hade samma strul som du i morse, en reboot gjorde susen. Får se hur det funkar vid nästa start. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martin_den1 Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Det står att pacific inte känner igen mitt lösenord när jag försöker logga in... Har spelat med samma lösenord i ett år och är helt säker på att jag skriver n rätt... Någon mer som inte kommer in på pacific? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 Mars , 2006 Rapport Share Postad 13 Mars , 2006 Jodå, kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Ingen representative från Pacific som hänger på forumet? Tappade runt $70 på kontot när jag var utloggad, har inte spelat en enda hand enligt handhistoriken, har mailat den amerikanska supporten men det är ju frågan hur mycket de bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martin_den1 Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Någon trogen snglirare är som spelat 30 och 8 dollars 20 pers sng på pacific? Funderar på att gå upp i nivå och skulle vilja veta hur stor skillnaden är på skickligheten på spelarna på dessa nivåer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VikingSW Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Har inte läst alla ovanstående men jag frågade förut om Pacific och fick svaret att det var en dålig sajt med avbrott i uppkopplingen och andra dåliga intryck. Stämmer det fortfarande Personligen har jag tidigare haft tekniska problem, men tror främst det berodde på min egen dåliga lina. Nu har jag bredare lina och Pacific har fungerat mycket bra senaste två veckorna. Tycker det är soft att spela ett bord Pacific FL SH samtidigt som ett bord på någon annan site eftersom mjukvaran på Pacific är rätt långsam. Mycket fisk på Pacific vilket du redan vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joch Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Jag har gjort nåt lite korkat. Jag satte in pengar med ett tillfälligt kreditkortsnummer som jag ordnade genom banken eftersom det inte gick att dra pengar från mitt VISA annars (dum policy från banken). Nu har detta nummer givetvis "försvunnit" så det inte längre är kopplat till mitt VISA, varvid pengarna försvinner om jag försöker göra en cash out på pacifik. Hur göra? Ska man kontakta deras support eller ska man helt enkelt "ta ut" allt så det pengarna försvinner spårlöst och sedan göra en insättning med nya pengar via en metod som jag senare kan föra tillbaka pengarna genom? Och ja, jag vet att det inte var genomtänkt att göra denna deposit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Jag har gjort nåt lite korkat. Jag satte in pengar med ett tillfälligt kreditkortsnummer som jag ordnade genom banken eftersom det inte gick att dra pengar från mitt VISA annars (dum policy från banken). Nu har detta nummer givetvis "försvunnit" så det inte längre är kopplat till mitt VISA, varvid pengarna försvinner om jag försöker göra en cash out på pacifik. Hur göra? Ska man kontakta deras support eller ska man helt enkelt "ta ut" allt så det pengarna försvinner spårlöst och sedan göra en insättning med nya pengar via en metod som jag senare kan föra tillbaka pengarna genom? Och ja, jag vet att det inte var genomtänkt att göra denna deposit. Gör uttaget som "wire transfer". Pacific sätter då in pengarna på ditt konto, enkelt och kostnadsfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joch Postad 19 Mars , 2006 Rapport Share Postad 19 Mars , 2006 Okej, jag får väl mata in mina bankuppgiter då. Undrar bara om det går ändå eftersom man måste uppfylla deras "Member transaction balance" innan man kan göra utag på andra sätt än det man satte in med? Tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Har dem inte riktig hand historik, svart på vitt ?? Enda jag hittar är en löjlig "replayer". Inget lagras på min dator heller som vissa andra klienter, inte heller hittar jag någon "email me my Hand history" Någon som vet ? Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Mars , 2006 Rapport Share Postad 20 Mars , 2006 Falcy, nä det har dom inte. Finns program som konverterar händerna dock till text, typ handgrabber. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Tjafsar de ofta med att man måste skicka in fram och baksida på kreditkortet? Även om jag stoppar in med neteller? Var någon som varnade om det tidigare i tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VikingSW Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Har dem inte riktig hand historik, svart på vitt ?? Enda jag hittar är en löjlig "replayer". Inget lagras på min dator heller som vissa andra klienter, inte heller hittar jag någon "email me my Hand history" Någon som vet ? Peace Handgrabber med PT fungerar bra så länge Pacific är uppe och snurrar. Skulle du tillfälligt bli bortkopplad från ditt bord måste du start om Handgrabber och ev. PT för att det ska fungera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 Någon som har provat att ta ut direkt till VISA kortet ? Hur funkar det ? Hur fort går det ? Med NETeller ? Hur funkar det ? Hur fort går det ? Och hur får jag pengar från NETeller till mitt VISA ? Tack! Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J0urneyMan Postad 24 Mars , 2006 Rapport Share Postad 24 Mars , 2006 falcy, Det var visserligen ett tag sen jag gjorde detta. Men det var bara att ta ut till visa kort via cashiern. Fort går det dock inte, har för mig det tog två veckor eller något sånt innan pengarna kom in. Men växlingskursen var ok i förhållande till neteller. Har inte tagit ut till neteller från pacific så det kan jag inte svara på. Hoppas det hjälpte lite iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 25 Mars , 2006 Rapport Share Postad 25 Mars , 2006 Jag kan tydligen inte ta ut till NETeller ändå, eftersom jag inte satte in via NETeller. Jag har dock hört lite historier om att man måste skicka in bilder på sitt VISA och/eller körkort. Det är väl detta jag är mest "orolig" och skeptisk för. Har aldrig behövt göra detta hos några andra siter. Vilken information på VISA kortet har jag rätt att dölja ? Ska man visa båda sidorna av kortet etc ? Någon som råkat ut för detta ? Och visst är jag väl egentligen skattepliktig på vinsten om jag tar ut från Pacific ? Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Kan jag stoppa in 400€ för att direkt ta ut dem och bara spelat med 100€ bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J0urneyMan Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Aeis, detta har fungerat förr vet jag, kan dock inte svära på att det är så just nu. Dessutom så kör pacific i $ och inte €. Så där får du lite växlingsavgift antar jag om du har neteller i €. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Jag kan tydligen inte ta ut till NETeller ändå, eftersom jag inte satte in via NETeller. Jag har dock hört lite historier om att man måste skicka in bilder på sitt VISA och/eller körkort. Det är väl detta jag är mest "orolig" och skeptisk för. Har aldrig behövt göra detta hos några andra siter. Vilken information på VISA kortet har jag rätt att dölja ? Ska man visa båda sidorna av kortet etc ? Någon som råkat ut för detta ? Och visst är jag väl egentligen skattepliktig på vinsten om jag tar ut från Pacific ? Peace Vll du ha ut pengar till Neteller så kan du kontakta supporten och fråga om det inte går att ordna utan insättning, men annars så gör du bara en miniinsättning som du tar ut sedan. Om dom vill ha uppgifter av dig, vilket dom kräver om du ska ta ut mer än $10k så vill dom ha kopia på Visa, körkort/pass etc och en räkning som ditt namn och adress står på. Telefonräkning, hyresräkning eller liknande duger bra. Du ska ta kopior på båda sidor av kortet, men du får dölja de åtta mittersta siffrorna om du vill. Inga märkvärdigheter och inget att vara orolig för. Pacific är registrerat på Gibraltar så det är skattefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Jag kan tydligen inte ta ut till NETeller ändå, eftersom jag inte satte in via NETeller. Jag har dock hört lite historier om att man måste skicka in bilder på sitt VISA och/eller körkort. Det är väl detta jag är mest "orolig" och skeptisk för. Har aldrig behövt göra detta hos några andra siter. Vilken information på VISA kortet har jag rätt att dölja ? Ska man visa båda sidorna av kortet etc ? Någon som råkat ut för detta ? Och visst är jag väl egentligen skattepliktig på vinsten om jag tar ut från Pacific ? Peace Vll du ha ut pengar till Neteller så kan du kontakta supporten och fråga om det inte går att ordna utan insättning, men annars så gör du bara en miniinsättning som du tar ut sedan. Om dom vill ha uppgifter av dig, vilket dom kräver om du ska ta ut mer än $10k så vill dom ha kopia på Visa, körkort/pass etc och en räkning som ditt namn och adress står på. Telefonräkning, hyresräkning eller liknande duger bra. Du ska ta kopior på båda sidor av kortet, men du får dölja de åtta mittersta siffrorna om du vill. Inga märkvärdigheter och inget att vara orolig för. Pacific är registrerat på Gibraltar så det är skattefritt. Tack för informationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 De kräver uppgifter om dig redan vid $5000. Det räcker med att skicka in en räkning som visar ditt namn och adress samt ditt körkort! Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LaktosBob Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Kan man spela mer än ett bord på pacific nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Kan man spela mer än ett bord på pacific nu? Nej, inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Kan man spela mer än ett bord på pacific nu? Det är tydligen på gång i nästa mjukvaru update, fick ett mail av Pacific om bl.a detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts