Gå till innehåll

SAJT: PacificPoker.com


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 466
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fattar inte... hur kan jag vara såååå jävla dum! Tror det är 3'e eller 4'e gången nu som jag blir så jävla rasande arg på Pacific.

 

Jag har konto på åtta pokersajter, en av de är PacificPoker. På sju av dem har jag ALDRIG några problem med uppkopplingen. Visst har det hänt 1-2 ggr på Multipoker på 2 år, 2-3 ggr på GamingClub... osv, men på PacificPoker får man räkna med att vid varje "längre" spelsession på minst 3 timmar blir man alltid frånkopplad vid en SnG. ALLTID! Det finns inga kanske, ALLTID! Arrrgh, och dum som är spelar man vidare. Men nu är det slut med det. Bye bye PacificPoker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick hem den nya när jag bytte dator. Det var lite nya roliga och bra funktioner (Mest att man kunde ta bort grejer som var det bra).

Men det var så oerhört fult och vidriga färger så jag avinstalerade det och la in gamla. Då var jag glad att jag hittade den... Ser inte farm emot att bli tvingad att spela med nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle också vilja veta ifall de har kvar deras totalt megastörda system i turneringarna kring blindar och det här med pauserna (tiden som pausen tar tas från en blindperiod). Ifall de har lyckats ordna det kan man ju börja lira turneringar där igen...

Nej, de har inte åtgärdat de buggarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det var så oerhört fult och vidriga färger så jag avinstalerade det och la in gamla.

 

Är det överhuvudtaget möjligt att frambringa en klient som är fulare än den "gamla"? Bådar inte gott..

Tydligen klarade dom det :shock:

Om någon som är duktig på grafik har lite tid över får ni gärna skapa behagligt bord att spela på. Bort med stolarna andra färger osv...

 

Inga avgifter för neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade stänga ner fönstret mitt under en tourney på Pacific, men sen fick jag inte komma in igen för jag hade tydligen avslutat tourneyn?! Alltså, jag spelar endast på denna klienten för de bonuspengarna jag fått men någon jävla måtta får det faktiskt va. Klienten ä sorgligt nog inte värd o skratta åt vilket jag gjort tidigare när man spelat pån. Ett gott humör är ett krav om man ska spela där. Iofs ä det fult o hacka ner på missfoster o jag förstår att det ä pacific chefen programing wananbe son som gjort sidan men lite ska man väl få kräva lr ä jag out of line?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otrligt, byte till pacific för 2 veckor sedan och har bara fått skithänder. När jag har fått en bra hand har ofta någon dragit ut mig på turn eller river. Förlorar med AA, KK, QQ................ Badstreak..................... Backat ett par hundra dollar :cry:

 

Hoppas det vänder snart, jag är stenhård på att inte ändra mitt spel, eftersom jag plussar på andra saiter, nu får jag bara skitkort och blir utdragen.

Boooooooooring!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, kul att höra (nä egentligen inte)....men det är samma för mig. Får mycket skit och blir utdragen hela tiden när jag väl träffat bra och pengana åker in i potten.

 

Men kanske är det så illa att jag är en av alla dessa fiskar som ryktas befinna sig på siten. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar endast på pacfic pga all fisk på 1/2 och dom har gett mej lite cash senatse månaden. Idag fick jag ett mejl som sade att man bara fick plocka ut 5000$ i månaden med visa och att man var tvungen att identifiera sig för att höja limiten. Så fick scanna och klydda idag. Nån som råkat ut för samma och vet hur lång tid det tar och om dom ska klydda mera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

]Jag undrade om någon hade den nya versionen och har lust att skicka den till mig via ftp/email/msn/icq vad som passar.

 

Inte säker på att det funkar så bra. Jag provade att få installern från en polare som fick nya versionen, men när jag avinstallerade och ominstallerade fick jag lik förbannat gamla versionen. Varför vet jag inte exakt, men det kan ju vara så att den laddar en del från siten, och att du inte kan påverka den delen av installationen. Så prova att gnälla på supporten i första hand, skulle jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar alltså skicka hela mappen, inte installen. Jag har gnällt på supporten men de har dragit tillbaka den nya versionen så INGEN får ladda ner den mer, så det är ingen mening att slösa tid på att avinstallera/installera.

 

Hur som helst om någon kan packa ned alla filer (zip/rar) och skicka så vore det underbart. Jag tänkte inte spela med klienten egentligen utan endast fixa till grafiken så jag kan använda nya klienten direkt efter de fixat alla buggar, vad jag har läst här så är grafiken outhärdlig. Inte för att gammla versionen är speciellt vacker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...