Zanka Postad Lördag kl 16:52 Rapport Postad Lördag kl 16:52 Hade en elev som blev begränsad efter att ha vunnit 80k den månaden så det har inte med förluster att göra. Citera
afghan_balla Postad Söndag kl 02:27 Rapport Postad Söndag kl 02:27 9 timmar sedan, säger Zanka : Hade en elev som blev begränsad efter att ha vunnit 80k den månaden så det har inte med förluster att göra. Vad fick för den timmar. Har dom börjat sänka igen? Fick själv 80 timmar i månaden i januari. Såg senare att folk verkar ha börjat få högre. Har dom börjat sätta lägre igen? Citera
Zanka Postad Söndag kl 13:53 Rapport Postad Söndag kl 13:53 11 timmar sedan, säger afghan_balla : Vad fick för den timmar. Har dom börjat sänka igen? Fick själv 80 timmar i månaden i januari. Såg senare att folk verkar ha börjat få högre. Har dom börjat sätta lägre igen? Det var också i januari, 80h tror jag. 1 Citera
pokerspelarn1 Postad Söndag kl 17:26 Rapport Postad Söndag kl 17:26 (redigerade) Den 2025-07-26 kl 18:52, säger Zanka : Hade en elev som blev begränsad efter att ha vunnit 80k den månaden så det har inte med förluster att göra. Gjorde mer än 90k och månaden innan var inte heller så tråkig. Hade dock 190h under bältet. Redigerad Söndag kl 17:26 av pokerspelarn1 1 Citera
pokerspelarn1 Postad Söndag kl 22:31 Rapport Postad Söndag kl 22:31 8 timmar sedan, säger Zanka : Det var också i januari, 80h tror jag. Jag fick 60h 🤪 1 Citera
afghan_balla Postad Söndag kl 22:57 Rapport Postad Söndag kl 22:57 Jag tror dom kan sätta gränser baserat på olika saker på olika spelare. Spelinspektionens guidelines är rätt breda på vad som ska konstituera riskspelande. Har läst dem, såg riktigt nattsvart ut för pokerproffs hur de är skrivna. Citera
pokerspelarn1 Postad igår kl 06:53 Rapport Postad igår kl 06:53 Den 2025-07-27 kl 04:27, säger afghan_balla : Vad fick för den timmar. Har dom börjat sänka igen? Fick själv 80 timmar i månaden i januari. Såg senare att folk verkar ha börjat få högre. Har dom börjat sätta lägre igen? Det var i slutet av december. Citera
Fillen3 Postad igår kl 12:47 Rapport Postad igår kl 12:47 Vilken site är det som gäller ifall det skiter sig med svs? Citera
InteProffs Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan Den 2025-07-08 kl 19:01, säger KlonkSteve : Ja, fattar verkligen inte hur man klarar mer än 4 bord. Jag körde nyss 6 och krossade, men hjärnan blir ju helt slut och nivån på ditt spel går ju ner avsevärt. Citera
lamern Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan en wallbreaker db? nu snackar vi. du var en institution vid bordet när jag spelade så den här utmaningen blir som en sommarbris. gl 1 Citera
hejsan85 Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan 37 minuter sedan, säger lamern : en wallbreaker db? nu snackar vi. du var en institution vid bordet när jag spelade så den här utmaningen blir som en sommarbris. gl 😀 Citera
hejsan85 Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan Dåliga nyheter, de knep mig idag, 80 timmar / månad. 5h/dag. RIP volymen Citera
KINGVON Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan (redigerade) 8 minuter sedan, säger hejsan85 : Dåliga nyheter, de knep mig idag, 80 timmar / månad. 5h/dag. RIP volymen Undra om den efterblivna kärringen jag pratade med aktivt sitter och hökar här efter alias att limitera. Hon verkar helt orimlig och vara på ett mission. Redigerad 18 timmar sedan av KINGVON 1 Citera
STM99 Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan (redigerade) 9 minuter sedan, säger hejsan85 : Dåliga nyheter, de knep mig idag, 80 timmar / månad. 5h/dag. RIP volymen Dachri mot stars ?!?!?! Svs är fan galningar hade fattat om man brände bort multum men poker kan väl fan vara ett jobb 😂 Redigerad 18 timmar sedan av STM99 Citera
degenstein Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan 9 minuter sedan, säger hejsan85 : Dåliga nyheter, de knep mig idag, 80 timmar / månad. 5h/dag. RIP volymen RIP Förvånar mig inte om SVS folket läser PF 🤣 Minns på gamla SVS när någon på forumet avslöjade en loggfil som sparade handhistorik i realtid som användes för att skapa converters, någon dag senare knäpptes den luckan och loggfilen inaktiverades. Jag rekar iallafall Bet365 för dina återstående timmar. Det är också iPoker och dom har premiumbord likt SVS (dvs endast för bet365 kunder), och 5 max, dock max 100bb. Blir ingen stor omställning m.a.o. och action är mycket bättre (iaf på NL100€-400, troligtvis samma på lägre stejks). Går inte spela bägge samtidigt, men nu spelar det ingen roll i ditt fall Citera
KlonkSteve Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan 2 timmar sedan, säger InteProffs : Ja, fattar verkligen inte hur man klarar mer än 4 bord. Jag körde nyss 6 och krossade, men hjärnan blir ju helt slut och nivån på ditt spel går ju ner avsevärt. Upp till 5 funkar, då kan jag liksom _tänka_ fortfarande. När det 6e bordet läggs till, Jesus asså, då droppar min IQ till samma siffra som min skostorlek är på. Då är det liksom inte poker längre, utan buttonmashin. 😅 Citera
afghan_balla Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 2 timmar sedan, säger hejsan85 : Dåliga nyheter, de knep mig idag, 80 timmar / månad. 5h/dag. RIP volymen Hur länge är du låst? Kör dom fortfarande fängelsetidslänger på låsningarna eller? / MVH 6 månader Citera
hejsan85 Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan (redigerade) 3 timmar sedan, säger InteProffs : Ja, fattar verkligen inte hur man klarar mer än 4 bord. Jag körde nyss 6 och krossade, men hjärnan blir ju helt slut och nivån på ditt spel går ju ner avsevärt. Haha, jag skulle nog säga att jag inte förstår hur man bara kan lira 4 bord. Blir rastlös då. Mina nitterier funkar bäst på på 16 bord 🙂 2 timmar sedan, säger STM99 : Dachri mot stars ?!?!?! Svs är fan galningar hade fattat om man brände bort multum men poker kan väl fan vara ett jobb 😂 Får utforska andra alternativ men lär behöva gå i en överlevnadskurs hos @Zanka för att klara av riktiga eurosites Drar du av flera 16-timmarssessioner så är du på deras radar snart STM 🥶 2 timmar sedan, säger degenstein : RIP Förvånar mig inte om SVS folket läser PF 🤣 Minns på gamla SVS när någon på forumet avslöjade en loggfil som sparade handhistorik i realtid som användes för att skapa converters, någon dag senare knäpptes den luckan och loggfilen inaktiverades. Jag rekar iallafall Bet365 för dina återstående timmar. Det är också iPoker och dom har premiumbord likt SVS (dvs endast för bet365 kunder), och 5 max, dock max 100bb. Blir ingen stor omställning m.a.o. och action är mycket bättre (iaf på NL100€-400, troligtvis samma på lägre stejks). Går inte spela bägge samtidigt, men nu spelar det ingen roll i ditt fall Tack för tipset, ska definitivt kolla in bet365. Är det helsvenska premiumgames också? 20 minuter sedan, säger afghan_balla : Hur länge är du låst? Kör dom fortfarande fängelsetidslänger på låsningarna eller? / MVH 6 månader 6 månader! Här är ett urklipp från mailet jag fick. Det understrukna låter intressant. Kanske något man ska göra för att undvika limiteringar men kanske inte spelar någon roll om man spelar för mkt. Redigerad 15 timmar sedan av hejsan85 2 Citera
degenstein Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 7 minuter sedan, säger hejsan85 : Tack för tipset, ska definitivt kolla in bet365. Är det helsvenska premiumgames också? Nä, men det är bara positivt, då det finns mkt fler tillgängliga bord. Men nivån är lik SVS, mkt softare än gemene eurobord. Skulle tippa på att flytt till Bet365 kommer höja ditt EV då din snittstake troligtvis kommer att öka 1 Citera
Babushka1 Postad just nu Rapport Postad just nu 15 timmar sedan, säger hejsan85 : Tycker detta känns helsjukt. Är det bara svs som håller på såhär? Man får varken vinna för mycket eller förlora för mycket? Måste det göras lagom?! Citera
Recommended Posts