Zanka Postad Lördag kl 16:52 Rapport Postad Lördag kl 16:52 Hade en elev som blev begränsad efter att ha vunnit 80k den månaden så det har inte med förluster att göra. Citera
afghan_balla Postad igår kl 02:27 Rapport Postad igår kl 02:27 9 timmar sedan, säger Zanka : Hade en elev som blev begränsad efter att ha vunnit 80k den månaden så det har inte med förluster att göra. Vad fick för den timmar. Har dom börjat sänka igen? Fick själv 80 timmar i månaden i januari. Såg senare att folk verkar ha börjat få högre. Har dom börjat sätta lägre igen? Citera
Zanka Postad igår kl 13:53 Rapport Postad igår kl 13:53 11 timmar sedan, säger afghan_balla : Vad fick för den timmar. Har dom börjat sänka igen? Fick själv 80 timmar i månaden i januari. Såg senare att folk verkar ha börjat få högre. Har dom börjat sätta lägre igen? Det var också i januari, 80h tror jag. 1 Citera
pokerspelarn1 Postad 23 timmar sedan Rapport Postad 23 timmar sedan (redigerade) Den 2025-07-26 kl 18:52, säger Zanka : Hade en elev som blev begränsad efter att ha vunnit 80k den månaden så det har inte med förluster att göra. Gjorde mer än 90k och månaden innan var inte heller så tråkig. Hade dock 190h under bältet. Redigerad 23 timmar sedan av pokerspelarn1 1 Citera
pokerspelarn1 Postad 18 timmar sedan Rapport Postad 18 timmar sedan 8 timmar sedan, säger Zanka : Det var också i januari, 80h tror jag. Jag fick 60h 🤪 1 Citera
afghan_balla Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan Jag tror dom kan sätta gränser baserat på olika saker på olika spelare. Spelinspektionens guidelines är rätt breda på vad som ska konstituera riskspelande. Har läst dem, såg riktigt nattsvart ut för pokerproffs hur de är skrivna. Citera
pokerspelarn1 Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan Den 2025-07-27 kl 04:27, säger afghan_balla : Vad fick för den timmar. Har dom börjat sänka igen? Fick själv 80 timmar i månaden i januari. Såg senare att folk verkar ha börjat få högre. Har dom börjat sätta lägre igen? Det var i slutet av december. Citera
Fillen3 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan Vilken site är det som gäller ifall det skiter sig med svs? Citera
Recommended Posts