Albert Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 När jag synar/raisar pre-flop så har jag inga tankar på potodds och jag har inte sett några tabeller på detta heller. Finns det några? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 När jag synar/raisar pre-flop så har jag inga tankar på potodds och jag har inte sett några tabeller på detta heller. Finns det några? Vad exakt är det du vill ha tabeller på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 28 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 När jag synar/raisar pre-flop så har jag inga tankar på potodds och jag har inte sett några tabeller på detta heller. Finns det några? Vad exakt är det du vill ha tabeller på? Nej, jag tänkte fel. Det är inte tabeller jag vill ha utan mer anvisningar när man ska använda sig utav potodds preflopp. Antar att det har större betydelse i NL än FL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raol Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 När jag synar/raisar pre-flop så har jag inga tankar på potodds och jag har inte sett några tabeller på detta heller. Finns det några? Vad exakt är det du vill ha tabeller på? Nej, jag tänkte fel. Det är inte tabeller jag vill ha utan mer anvisningar när man ska använda sig utav potodds preflopp. Antar att det har större betydelse i NL än FL. I alla situationer då du funderar på att syna, framförallt då du funderar på att syna en all-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 ooold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts