AvdankadGamer Postad Torsdag kl 09:30 Författare Rapport Postad Torsdag kl 09:30 Bjussar på lite händer som spelats under gårdagen. Här har vi en reg som har lärt sig gto från youtube eller något Kul att göra om toppar till bluff kan jag tycka ibland. fisk i SB reg i BB Kan inte spela scared money även när man skottar höga stakes. FI är jättereg och brukar hålla dessa bord. Bluffar iofs kanske med bäst hand här ibland 2 1 Citera
Markus8000 Postad Torsdag kl 15:47 Rapport Postad Torsdag kl 15:47 Kul att du delar händer 🕺 1 Citera
AvdankadGamer Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Osant bra vecka hittils, ser fram emot att posta grafen imorgon när vi ska veckosummera! Dags för en liten tävling: Den som kan gissa mitt net+ (inom 500kr) från och med i måndags till och med imorgon kväll vinner ett pris. (tips på pris mottages gärna också) Citera
Rhetoric Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan (redigerade) 55 minuter sedan, säger AvdankadGamer : Osant bra vecka hittils, ser fram emot att posta grafen imorgon när vi ska veckosummera! Dags för en liten tävling: Den som kan gissa mitt net+ (inom 500kr) från och med i måndags till och med imorgon kväll vinner ett pris. (tips på pris mottages gärna också) +27 350 Redigerad 4 timmar sedan av Rhetoric Citera
Babushka1 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 2 timmar sedan, säger AvdankadGamer : Osant bra vecka hittils, ser fram emot att posta grafen imorgon när vi ska veckosummera! Dags för en liten tävling: Den som kan gissa mitt net+ (inom 500kr) från och med i måndags till och med imorgon kväll vinner ett pris. (tips på pris mottages gärna också) + 650 450kr Citera
soldado9 Postad 44 minuter sedan Rapport Postad 44 minuter sedan Den 2026-01-15 kl 16:47, säger Markus8000 : Kul att du delar händer 🕺 Håller med! 1 timme sedan, säger Babushka1 : + 650 450kr +13,337 kr Citera
Recommended Posts