Fillen3 Postad Fredag kl 18:44 Författare Rapport Postad Fredag kl 18:44 Rekord back ikväll.. Tyckte inte äns jag spelade dåligt, fick bara penis i stort sett varenda hand jag spelade. Citera
Fillen3 Postad Fredag kl 18:52 Författare Rapport Postad Fredag kl 18:52 7 minuter sedan, säger brusig1 : Klassisk kommentar som tvingar mig att kolla en sim för referens. Hans bluff bränner 12bb, varken A eller 5 blockar dina bluffcatchers/nuts men blockar folds. Mtp du inte ska slowspela AA vill han blocka Tx (vilket inget av dina kort gör men ha en annan suit hade gjort) eller KK-JJ. Av samma anledning är det en diskutabel turnbet med då du också peelar random Axhh som foldar turn. Stoppar vi in 300bb så räcker verkligen inte bara resonemanget att vi får bort bättre händer. TLDR: oop ska bluffa spaders och/eller två broadways Okej okej lyssnar på proffset såklart! Låter väldigt rimligt. Har aldrig kollat sims, är ren explo gubbe. 1 Citera
soldado9 Postad igår kl 01:13 Rapport Postad igår kl 01:13 6 timmar sedan, säger Fillen3 : Rekord back ikväll.. Tyckte inte äns jag spelade dåligt, fick bara penis i stort sett varenda hand jag spelade. Låt mig gissa. Var det en klassisk session där all skit GTO_wizard spelar med gjordes till guld? Sällan sett maken av en snubbe som springer mer pure än den nissen Citera
Fillen3 Postad igår kl 07:52 Författare Rapport Postad igår kl 07:52 6 timmar sedan, säger soldado9 : Låt mig gissa. Var det en klassisk session där all skit GTO_wizard spelar med gjordes till guld? Sällan sett maken av en snubbe som springer mer pure än den nissen Torskade det mesta mot konfettiregn. Helt sjukt att torska så mycket mot en sån gubbe.. Citera
Recommended Posts