Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
2 timmar sedan, säger brusig1 :

Antar detta är dagboken där det spelas högst på svs atm (?), en kompis frågade mig om jag hade någon aning vem JeppePoker är. Ska tydligen opensitta / spela mycket HU på både på kr-borden och euro-borden. Lät på honom som det är ngn som antingen försöker reppa bot / är bot. Spelar typ 5st olika 3b-sizingar pre osv. Känns imo som en lite halvkonstig approach som människa då det antagligen inte genererar något ev om du inte gör det perfekt. Är man bra nog att opensitta på euro-borden ser jag inte heller vrf man skulle vilja skrämma iväg svs-regs eller svs-fisk.

No idea vem det är. Om han inte sitter på ano hu borden, det är alltid samma snubbe som sitter där. 

Vart lirar du poker? Antar att det är ovärt att spela högt på svenska sidor. Är det btc sites som gäller?

Postad
3 timmar sedan, säger Fillen3 :

No idea vem det är. Om han inte sitter på ano hu borden, det är alltid samma snubbe som sitter där. 

Vart lirar du poker? Antar att det är ovärt att spela högt på svenska sidor. Är det btc sites som gäller?

Han sitter alltid ano korrekt. Någorlunda intressant han inte sitter vanliga bord. Jag spelar främst siter som är oreglerade som svensk ja.

Postad
28 minuter sedan, säger brusig1 :

Han sitter alltid ano korrekt. Någorlunda intressant han inte sitter vanliga bord. Jag spelar främst siter som är oreglerade som svensk ja.

Han spelar i stort dagligen 6-max plo 5 kort iaf så han sitter inte bara anonyma bord iaf

• Thanks 1