brusig1 Postad 23 timmar sedan Rapport Postad 23 timmar sedan Den 2026-10-02 kl 14:26, säger ShipThat$$ : Vid tidpunkten kändes den hemsk men de få gånger man ser ett kort på den idag fäller man en nostalgisk tår Ladda ned coinpoker ska du få se på grejer Citera
ShipThat$$ Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan 7 timmar sedan, säger brusig1 : Ladda ned coinpoker ska du få se på grejer Jag gjorde detta 2023 när vårt stall fick en rb-deal där, var KATASTROF haha. Tappade en del respekt för Charlie Carrel när han promote'a dom hårt Citera
emiiii Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan Den 2026-10-03 kl 13:15, säger Fillen3 : Förlustgräns på 10k/månad (Köper jag in för 10k så räknas det som att jag har torskat 10k) Hade du torskat mycket under kort period för att få den gränsen eller gjort nått annat som stack ut? 🙄 Kanske blir run it twice igen för att jämna ut variansen då.. Citera
Fillen3 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 3 timmar sedan, säger emiiii : Hade du torskat mycket under kort period för att få den gränsen eller gjort nått annat som stack ut? 🙄 Kanske blir run it twice igen för att jämna ut variansen då.. Backade en del i september men plussade som fan i somras men dom kollar väl inte på det Citera
Recommended Posts