Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
  Den 2025-03-18 kl 22:34, säger Johan_Beta :

Ni har bestämt er för att börja boxas och när ni kliver in i boxningslokalen för första gången möter ni Vitali Klitschko. Ni ber honom att slå er allt han kan i ansiktet. Vitali svarar: ska du inte börja lite lugnt med att hoppa hopprep? Sebeke svarar: Nej, slå mig allt du kan i ansiktet.

image.png.62f33007d652e086b28ad1606889bf2d.png

image.png.37a14873bd49458c15ea06d2b5862525.png

image.png.66d3626b48d11a77a95ac14672e4506b.png

Expand  

Hahaha, fyfan vad tiltad jag var på QTo handen, idiot!

• Haha 2
Postad

Även om det kan låta klokt att spela poker för att man är orolig för helikopter-fylla vid sänggång så är det förmodligen inte det. I övrigt är jag väldigt nöjd med spelet i mars, tycker jag har utvecklats fint. Nu måste dock grinda tillbaka lite rulle innan jag är tillbaka på /5 igen.

image.png.0a05b9f35bb907a65187f68fd3d9be72.png

image.thumb.png.e1d0f3047e8022537be12bcc3986720f.png

image.png.d86846819f46ae225bcbf96441c8df02.png

• Like 2
  • Haha 1
Postad

jo stryker du de värsta fyllesessionerna går det nog rätt fort dit. du är en av de spelarna på mikrosen som man får slå av autopiloten ibland mot för det kan vara något på gång. vet inte om jag fått det intrycket från händerna du postar här eller de jag varit involverad i men oavsett ovanligt i vår djungel

Postad
  Den 2025-04-02 kl 19:38, säger lamern :

jo stryker du de värsta fyllesessionerna går det nog rätt fort dit. du är en av de spelarna på mikrosen som man får slå av autopiloten ibland mot för det kan vara något på gång. vet inte om jag fått det intrycket från händerna du postar här eller de jag varit involverad i men oavsett ovanligt i vår djungel

Expand  

Tack för de fina orden ❤️

• 2 weeks later...
Postad

Bumpar in här.

Pokerforum.nu är Sveriges största pokercommunity. 

Vilken annan site skulle kunna vara den näst största?

Ingen action här inne på snart 2 veckor! Ge mig något, Mats!

• Like 3
Postad
  Den 2025-04-15 kl 16:31, säger Babushka1 :

Bumpar in här.

Pokerforum.nu är Sveriges största pokercommunity. 

Vilken annan site skulle kunna vara den näst största?

Ingen action här inne på snart 2 veckor! Ge mig något, Mats!

Expand  

Babushka, min broder.

Under några år typ 2007-2010 var jag medlem på Pokertomtarna. Något slags exklusivt invite-only forum för gräddan från PF (Nebbis, Hjort, Staahla mfl). Var även en kul mIRC-kanal kopplat till detta. Det är den enda konkurrent jag kan komma på. Tror Ola en tid hade ett konkurrerande forum (typ 2003-2005) via poker.se som sedan migrerades in i PF.

Nyss flyttat in i nytt hus så har rätt mkt att fixa med, trädgårdssäsongen är igång och sist men inte minst är golfsäsongen igång så har inte så mkt slots lediga. Blir lite hotell-grind ikväll - hoppas att jag gör något remarkabelt jag kan posta då!

• Like 2
Postad
  Den 2025-04-22 kl 04:50, säger Johan_Beta :

Babushka, min broder.

Under några år typ 2007-2010 var jag medlem på Pokertomtarna. Något slags exklusivt invite-only forum för gräddan från PF (Nebbis, Hjort, Staahla mfl). Var även en kul mIRC-kanal kopplat till detta. Det är den enda konkurrent jag kan komma på. Tror Ola en tid hade ett konkurrerande forum (typ 2003-2005) via poker.se som sedan migrerades in i PF.

Nyss flyttat in i nytt hus så har rätt mkt att fixa med, trädgårdssäsongen är igång och sist men inte minst är golfsäsongen igång så har inte så mkt slots lediga. Blir lite hotell-grind ikväll - hoppas att jag gör något remarkabelt jag kan posta då!

Expand  

good times! pokernerds var ett annat med ännu smalare användarbas men det kan ha varit något tidigare