sebeke Postad 23 Mars Rapport Postad 23 Mars Den 2025-03-18 kl 22:34, säger Johan_Beta : Ni har bestämt er för att börja boxas och när ni kliver in i boxningslokalen för första gången möter ni Vitali Klitschko. Ni ber honom att slå er allt han kan i ansiktet. Vitali svarar: ska du inte börja lite lugnt med att hoppa hopprep? Sebeke svarar: Nej, slå mig allt du kan i ansiktet. Expand Hahaha, fyfan vad tiltad jag var på QTo handen, idiot! 2 Citera
ölkaka Postad 23 Mars Rapport Postad 23 Mars Den 2025-03-16 kl 17:25, säger sebeke : Preflop handen är inget intressant, hade AA. Expand Måste va en av de sämre combos att bluffa gillar det Citera
sebeke Postad 23 Mars Rapport Postad 23 Mars Den 2025-03-23 kl 04:58, säger ölkaka : Måste va en av de sämre combos att bluffa gillar det Expand Ja i teorin är den värdelös, men finns ofta anledningar som väger mkt starkare än blockers på dessa nivåer haha 1 Citera
Johan_Beta Postad 23 Mars Författare Rapport Postad 23 Mars Den 2025-03-23 kl 05:20, säger sebeke : Ja i teorin är den värdelös, men finns ofta anledningar som väger mkt starkare än blockers på dessa nivåer haha Expand Mats "fold" Jonsson 2 Citera
Johan_Beta Postad 29 Mars Författare Rapport Postad 29 Mars Var för berusad igår för att lägga mig så för att tända av spelade jag poker några timmar. HH:s kommer! Citera
soldado9 Postad 29 Mars Rapport Postad 29 Mars Gjort samma ex antal gånger. Brukar sällan sluta bra när man ser rött Citera
Johan_Beta Postad 2 April Författare Rapport Postad 2 April Även om det kan låta klokt att spela poker för att man är orolig för helikopter-fylla vid sänggång så är det förmodligen inte det. I övrigt är jag väldigt nöjd med spelet i mars, tycker jag har utvecklats fint. Nu måste dock grinda tillbaka lite rulle innan jag är tillbaka på /5 igen. 2 1 Citera
lamern Postad 2 April Rapport Postad 2 April jo stryker du de värsta fyllesessionerna går det nog rätt fort dit. du är en av de spelarna på mikrosen som man får slå av autopiloten ibland mot för det kan vara något på gång. vet inte om jag fått det intrycket från händerna du postar här eller de jag varit involverad i men oavsett ovanligt i vår djungel Citera
Johan_Beta Postad 5 April Författare Rapport Postad 5 April Den 2025-04-02 kl 19:38, säger lamern : jo stryker du de värsta fyllesessionerna går det nog rätt fort dit. du är en av de spelarna på mikrosen som man får slå av autopiloten ibland mot för det kan vara något på gång. vet inte om jag fått det intrycket från händerna du postar här eller de jag varit involverad i men oavsett ovanligt i vår djungel Expand Tack för de fina orden ❤️ Citera
Babushka1 Postad 15 April Rapport Postad 15 April Bumpar in här. Pokerforum.nu är Sveriges största pokercommunity. Vilken annan site skulle kunna vara den näst största? Ingen action här inne på snart 2 veckor! Ge mig något, Mats! 3 Citera
Johan_Beta Postad Tisdag kl 04:50 Författare Rapport Postad Tisdag kl 04:50 Den 2025-04-15 kl 16:31, säger Babushka1 : Bumpar in här. Pokerforum.nu är Sveriges största pokercommunity. Vilken annan site skulle kunna vara den näst största? Ingen action här inne på snart 2 veckor! Ge mig något, Mats! Expand Babushka, min broder. Under några år typ 2007-2010 var jag medlem på Pokertomtarna. Något slags exklusivt invite-only forum för gräddan från PF (Nebbis, Hjort, Staahla mfl). Var även en kul mIRC-kanal kopplat till detta. Det är den enda konkurrent jag kan komma på. Tror Ola en tid hade ett konkurrerande forum (typ 2003-2005) via poker.se som sedan migrerades in i PF. Nyss flyttat in i nytt hus så har rätt mkt att fixa med, trädgårdssäsongen är igång och sist men inte minst är golfsäsongen igång så har inte så mkt slots lediga. Blir lite hotell-grind ikväll - hoppas att jag gör något remarkabelt jag kan posta då! 2 Citera
killerwolf2 Postad Tisdag kl 05:29 Rapport Postad Tisdag kl 05:29 wsop.info var the OG, SpicyF anekdoter var härliga! 1 Citera
Folke Rosvall Postad Tisdag kl 08:06 Rapport Postad Tisdag kl 08:06 Den 2025-04-22 kl 04:50, säger Johan_Beta : Tror Ola en tid hade ett konkurrerande forum (typ 2003-2005) via poker.se som sedan migrerades in i PF. Expand Jag har ett svagt minne av att det fanns ett pokerforum på .se och ett på .nu. Citera
lamern Postad Tisdag kl 15:43 Rapport Postad Tisdag kl 15:43 Den 2025-04-22 kl 04:50, säger Johan_Beta : Babushka, min broder. Under några år typ 2007-2010 var jag medlem på Pokertomtarna. Något slags exklusivt invite-only forum för gräddan från PF (Nebbis, Hjort, Staahla mfl). Var även en kul mIRC-kanal kopplat till detta. Det är den enda konkurrent jag kan komma på. Tror Ola en tid hade ett konkurrerande forum (typ 2003-2005) via poker.se som sedan migrerades in i PF. Nyss flyttat in i nytt hus så har rätt mkt att fixa med, trädgårdssäsongen är igång och sist men inte minst är golfsäsongen igång så har inte så mkt slots lediga. Blir lite hotell-grind ikväll - hoppas att jag gör något remarkabelt jag kan posta då! Expand good times! pokernerds var ett annat med ännu smalare användarbas men det kan ha varit något tidigare Citera
Johan_Beta Postad 23 timmar sedan Författare Rapport Postad 23 timmar sedan Den 2025-04-22 kl 15:43, säger lamern : good times! pokernerds var ett annat med ännu smalare användarbas men det kan ha varit något tidigare Expand Just det, det hörde jag ryktas om när det begav sig Citera
Johan_Beta Postad 23 timmar sedan Författare Rapport Postad 23 timmar sedan För mina fellow 40+-följare kan jag berätta att jag laddade ner Quake igår kväll istället för att spela poker så det är möjligt att denna DB tar en annan vändning. 4 1 Citera
z4muz Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 23 timmar sedan, säger Johan_Beta : För mina fellow 40+-följare kan jag berätta att jag laddade ner Quake igår kväll istället för att spela poker så det är möjligt att denna DB tar en annan vändning. Expand Det gjorde du helt rätt i! Citera
Recommended Posts