Rhetoric Postad 28 Oktober Rapport Share Postad 28 Oktober Klart farbror ska höja minimum beloppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 28 Oktober Författare Rapport Share Postad 28 Oktober 3 timmar sedan, säger Rhetoric : Klart farbror ska höja minimum beloppet. Det är inte farbrors första rodeo det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 28 Oktober Författare Rapport Share Postad 28 Oktober 4 timmar sedan, säger soldado9 : Soap bjuder på action! Det ska han fan ha Måste ha legat på >30% 3b mot mig, synade samtliga 4-bets och gav inte upp en enda bräda utan en fight - i drygt tre timmar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 28 Oktober Författare Rapport Share Postad 28 Oktober 7 timmar sedan, säger KINGVON : Hahhaha ❤️ den bjuder jag på! Konsum är meddelade att dom kan andas ut inatt och iaf imorn, då jag lyckades vinna allinsen på /20 och förlora dom på /5 och /2 en sån kallad nivåturare för aftonen Fortsätt upp i stakes nu så man slipper den här jävla Latexrejken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 28 Oktober Rapport Share Postad 28 Oktober 8 timmar sedan, säger Johan_Beta : Måste ha legat på >30% 3b mot mig, synade samtliga 4-bets och gav inte upp en enda bräda utan en fight - i drygt tre timmar blev nog rätt dyrt för herrn igår, såg han dunka iväg en fullstack på /20 och sen säkert 10k till GTOwiz på diverse /5 bord och sen snåla han inte med stacksen på /2 heller. Måndagsångesten på 9-fikat lär vara påtaglig, hade nog sjukat mig och hängt låst med dom riktiga reggsen utanför bolaget istället sen kommit tillbaka starkare och spewwigare än någonsin! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 31 Oktober Författare Rapport Share Postad 31 Oktober Mats stänger butiken för månaden och kommer nästa månad arbeta med att prestera fler dagar på toppen av min förmåga samt kanske dra ner lite på tramsandet som är en återkommande last jag har. Igår 4b-pushade jag t.ex. MagnaScurra med AJo enbart för att jag hade två-outat honom för stack några händer innan (och raisebluffat och visat handen precis innan) och tänkte att det hade varit hysteriskt kul om han förlorade igen (eller att jag fick visa dårpushen). Topp 5 jag spelat mest mot var jag tvungen att titta två gånger på - plus mot Latex! Och sen den där jävla Jedic. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 31 Oktober Författare Rapport Share Postad 31 Oktober Lite ytterligare kuriosa för finsmakarna - back mot BIGD och plus mot GOATEN 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 31 Oktober Författare Rapport Share Postad 31 Oktober Ska addera att jag backade ca 5K när jag spelade från min Ipad så ni inte tror jag gått och blivit ekonomiskt oberoende 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 3 November Författare Rapport Share Postad 3 November *innan första handen mot Latex* MatsJonsson: Jag har en välbalanserad mix av värde och bluffar på river för att hålla regs på tå. Latex: Jag kommer bara syna dina bluffar MJ: Hehe det är ju inte så att du kan pick & choose Latex: *20k händer senare* Veke MJ: *pratar för sig själv med darrig stämma* Jaha nu är det ju dags för en bluff igen och jag vill verkligen inte för det gör så ont när han varje gång... Tuffe MJ: Skärp dig nu din sillmjölke nu vevar du iväg sista kulan! Veke MJ: ok Latex: Snap. Call. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 3 November Rapport Share Postad 3 November Den 2024-10-31 kl 21:23, säger Johan_Beta : Mats stänger butiken för månaden och kommer nästa månad arbeta med att prestera fler dagar på toppen av min förmåga samt kanske dra ner lite på tramsandet som är en återkommande last jag har. Igår 4b-pushade jag t.ex. MagnaScurra med AJo enbart för att jag hade två-outat honom för stack några händer innan (och raisebluffat och visat handen precis innan) och tänkte att det hade varit hysteriskt kul om han förlorade igen (eller att jag fick visa dårpushen). Topp 5 jag spelat mest mot var jag tvungen att titta två gånger på - plus mot Latex! Och sen den där jävla Jedic. Var hittar man Net Won Vs Player Game i HM3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 3 November Författare Rapport Share Postad 3 November 14 minuter sedan, säger Esactun : Var hittar man Net Won Vs Player Game i HM3? Finns en flik som heter Vs Player Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 5 November Författare Rapport Share Postad 5 November Vad ska ha MatsJonsson kunna ha här? Ja det är MatsJonsson, han kan ha vilken hand som helst. Word of advice till alla fanboys där ute, var inte som @sistabussen, acceptera att det finns en slutboss och agera därefter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 5 November Författare Rapport Share Postad 5 November 88 är som kryptonit för sistabussen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 5 November Författare Rapport Share Postad 5 November Tror jag har spelat min mest intensiva timme poker i mitt sorgliga liv. Har precis börjat öppna upp bord när jag stackar Grasshopps bara för att bli stackad av Grasshopps två händer senare. Stackar sen sistabussen vilket får effekten att han helt plötsligt blir tuffe killen och sprayar mig med 3b & cr. På tre av borden har jag Marcus8000 precis till vänster och han måste ha 3-bettat mig >50% IP men jag har det bästa kortsnitt som någonsin skådats och 4-bettar >65% av dem. Kunde inte ha bett om bättre floppar heller... eller jo det hade jag kunnat göra - jag hade kunnat be om Marcus8000-floppar för han stackar mig tre gånger på mycket kort tid. Sen klickraisar jag StoraBollar på någon stor turn-bet som verkar vara på modet, bettar river för värde och blir shoved och viker. Två händer senare händer exakt samma sak med exakt samma sizes och han shovear mig igen när jag träffat fyrstege river och naturligtvis har han nöten. StoraBollar måste sen ha trott att jag var i aptilt-mode för han stannar när vi blir HU... så nu blir jag bumhuntad HU utöver allt testo som pågår runt omkring mig. Mamma Mia! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 5 November Författare Rapport Share Postad 5 November Stod i valet och kvalet mellan att vinna potten utan SD eller hämta en för Storkuken förnedrande hundralapp och landade naturligtvis i fel beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad igår kl 08:12 Författare Rapport Share Postad igår kl 08:12 Det är blod i vattnet - Mats har haft en tuff start på november. Igår slog jag för första gången sedan jag satt i mitt studentrum för 20 år sen näven i datorbordet och gjorde faktiskt en full on tilt calldown. I övrigt tycker jag väl jag hållit ihop det ok men det tappas såklart bb lite överallt om man är i slå näven i bordet-mode. Riktigt pinsamt och ovärdigt men vi har en plan klar och vi placerar patetiske Mats i Fritzl-källaren och murar igen skiten. Onwards! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Share Postad 3 timmar sedan Orkar man ens spekulera i hur mycket Heltoks bitcoins är värda idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 36 minuter sedan Författare Rapport Share Postad 36 minuter sedan Det här är för alla raffe darko-fans där ute (JTo raffe visar QQ-fold, 65o raffe visar Q-fold - och jag visade självklart mina bluffar för raffe) Matchen slutade 1-0 till raffe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts