Gå till innehåll

MatsJonssons inte så galna äventyr

Johan_Beta

Recommended Posts

7 timmar sedan, säger KINGVON :

Hahhaha ❤️ den bjuder jag på! Konsum är meddelade att dom kan andas ut inatt och iaf imorn, då jag lyckades vinna allinsen på /20 och förlora dom på /5 och /2 en sån kallad nivåturare för aftonen

Fortsätt upp i stakes nu så man slipper den här jävla Latexrejken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, säger Johan_Beta :

Måste ha legat på >30% 3b mot mig, synade samtliga 4-bets och gav inte upp en enda bräda utan en fight - i drygt tre timmar

blev nog rätt dyrt för herrn igår, såg han dunka iväg en fullstack på /20 och sen säkert 10k till GTOwiz på diverse /5 bord och sen snåla han inte med stacksen på /2 heller. Måndagsångesten på 9-fikat lär vara påtaglig, hade nog sjukat mig och hängt låst med dom riktiga reggsen utanför bolaget istället sen kommit tillbaka starkare och spewwigare än någonsin!

• Sad 1
Länk till kommentar

Mats stänger butiken för månaden och kommer nästa månad arbeta med att prestera fler dagar på toppen av min förmåga samt kanske dra ner lite på tramsandet som är en återkommande last jag har. Igår 4b-pushade jag t.ex. MagnaScurra med AJo enbart för att jag hade två-outat honom för stack några händer innan (och raisebluffat och visat handen precis innan) och tänkte att det hade varit hysteriskt kul om han förlorade igen (eller att jag fick visa dårpushen).

Topp 5 jag spelat mest mot var jag tvungen att titta två gånger på - plus mot Latex! Och sen den där jävla Jedic.

image.png.424a61b31f680855a847d2b61925cff0.pngimage.png.affffba05f4bf16ec49e016bc2f2bbca.png

• Like 5
Länk till kommentar

*innan första handen mot Latex*

MatsJonsson: Jag har en välbalanserad mix av värde och bluffar på river för att hålla regs på tå.

Latex: Jag kommer bara syna dina bluffar

MJ: Hehe det är ju inte så att du kan pick & choose

Latex:

*20k händer senare*

Veke MJ: *pratar för sig själv med darrig stämma* Jaha nu är det ju dags för en bluff igen och jag vill verkligen inte för det gör så ont när han varje gång... 

Tuffe MJ: Skärp dig nu din sillmjölke nu vevar du iväg sista kulan!

Veke MJ: ok

Latex: Snap. Call.

image.png.4b0d20d0963f3465190e48692ebd1f47.png

• Haha 1
Länk till kommentar

Den 2024-10-31 kl 21:23, säger Johan_Beta :

Mats stänger butiken för månaden och kommer nästa månad arbeta med att prestera fler dagar på toppen av min förmåga samt kanske dra ner lite på tramsandet som är en återkommande last jag har. Igår 4b-pushade jag t.ex. MagnaScurra med AJo enbart för att jag hade två-outat honom för stack några händer innan (och raisebluffat och visat handen precis innan) och tänkte att det hade varit hysteriskt kul om han förlorade igen (eller att jag fick visa dårpushen).

Topp 5 jag spelat mest mot var jag tvungen att titta två gånger på - plus mot Latex! Och sen den där jävla Jedic.

image.png.424a61b31f680855a847d2b61925cff0.pngimage.png.affffba05f4bf16ec49e016bc2f2bbca.png

Var hittar man Net Won Vs Player Game i HM3?

Länk till kommentar

Tror jag har spelat min mest intensiva timme poker i mitt sorgliga liv.

Har precis börjat öppna upp bord när jag stackar Grasshopps bara för att bli stackad av Grasshopps två händer senare.

Stackar sen sistabussen vilket får effekten att han helt plötsligt blir tuffe killen och sprayar mig med 3b & cr.

På tre av borden har jag Marcus8000 precis till vänster och han måste ha 3-bettat mig >50% IP men jag har det bästa kortsnitt som någonsin skådats och 4-bettar >65% av dem. Kunde inte ha bett om bättre floppar heller... eller jo det hade jag kunnat göra - jag hade kunnat be om Marcus8000-floppar för han stackar mig tre gånger på mycket kort tid.

Sen klickraisar jag StoraBollar på någon stor turn-bet som verkar vara på modet, bettar river för värde och blir shoved och viker. Två händer senare händer exakt samma sak med exakt samma sizes och han shovear mig igen när jag träffat fyrstege river och naturligtvis har han nöten. StoraBollar måste sen ha trott att jag var i aptilt-mode för han stannar när vi blir HU... så nu blir jag bumhuntad HU utöver allt testo som pågår runt omkring mig.

Mamma Mia! 

Länk till kommentar

Det är blod i vattnet - Mats har haft en tuff start på november.

Igår slog jag för första gången sedan jag satt i mitt studentrum för 20 år sen näven i datorbordet och gjorde faktiskt en full on tilt calldown. I övrigt tycker jag väl jag hållit ihop det ok men det tappas såklart bb lite överallt om man är i slå näven i bordet-mode. Riktigt pinsamt och ovärdigt men vi har en plan klar och vi placerar patetiske Mats i Fritzl-källaren och murar igen skiten. Onwards!

image.png.3fbdae5d37a727703d9323c963cad10d.png

• Like 2
Länk till kommentar