Gå till innehåll

MatsJonssons inte så galna äventyr


Johan_Beta

Recommended Posts

3 minuter sedan, säger Dinousarien :

Blev faktiskt nyfiken och gick igenom 10 regs varav STM99 var en av dem, har inget stort sample. Men kan bekräfta att på mitt sample så har STM99 högst 4b av alla dessa regs. Dock inget större sample. Men han 4bettar dubbelt så ofta som Jedic :D 

jag vill tro de men tror de finns någon någon enstaka som är mer agro t.ex. du men du lirar ej 1/2 

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger Dinousarien :

Blev faktiskt nyfiken och gick igenom 10 regs varav STM99 var en av dem, har inget stort sample. Men kan bekräfta att på mitt sample så har STM99 högst 4b av alla dessa regs. Dock inget större sample. Men han 4bettar dubbelt så ofta som Jedic :D 

nejjj nu fick han världens hybris!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, säger STM99 :

jag vill tro de men tror de finns någon någon enstaka som är mer agro t.ex. du men du lirar ej 1/2 

 

Hittade en fin 4b när vi ändå pratar om det, här unblockar man dåliga händer vilket gör att man kommer ha större sannolikhet att villain fortsätter och man kan därmed vinna mer pengar på senare gator. Tyvärr fick man fold.

dsadsadsadsadsadsa.png

  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goda och dåliga nyheter efter mitt möte med min serbiske kamrat. Han tyckte synd om mig så har 9 fingrar kvar (vänster lillfinger, vilken softie lol) men efter att ha sett STM färgglada grafer som ingen av oss förstod tappade han förtroendet för mitt game så blir ingen mer stake där. Lyckades dock få napp på Facebook av en kille jag gick i högstadiet med så fick swish på 200 kr och multi-tableandet kan fortsätta även idag.

Nästa problem för Mats är att han köpte bil igår. Familjens tanke var att köpa en golf som andrabil men jag hamnade på Bavaria där en synnerligen trevlig broder förevisade mig 40-årskrisbilar som hade "kampanjpris" så från och med i eftermiddag kan barnen få åka 0-100 på 3,9 sekunder vilket jag hoppas kommer bli populärt.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker personligen det är enklare att använda 4b RANGE staten (Mindre chans att man feltolkar den). Tex så finns det ju en massa dåliga hobby spelare (och regs) med låg RFI eller för tighta overall på Vpip.

Dom kanske har en hög 4bet % jämfört med andra men det är endå en mycket tightare 4b range.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Johan_Beta :

Så den här listan säger väl egentligen ganska lite

 

image.png.a975dd5a655665c75a4abf49cd7a9b30.png

INte en JEGGGIIS så långt ögat kan nå. När solle luktar sig till en VEK 5-bet är han inte långsam på att hitta avtryckare för en maximal 6-betsjam. Här tror jag pappa Jonsson är aningen stolt över sin son. #putyoursolversinthebutcrackandsmokeit

beeeeg.png

Redigerad av soldado9
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger aml :

Jag tycker personligen det är enklare att använda 4b RANGE staten (Mindre chans att man feltolkar den). Tex så finns det ju en massa dåliga hobby spelare (och regs) med låg RFI eller för tighta overall på Vpip.

Dom kanske har en hög 4bet % jämfört med andra men det är endå en mycket tightare 4b range.

Smart, ska kolla på det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...