sebeke Postad 23 Mars Rapport Postad 23 Mars Den 2025-03-18 kl 23:34, säger Johan_Beta : Ni har bestämt er för att börja boxas och när ni kliver in i boxningslokalen för första gången möter ni Vitali Klitschko. Ni ber honom att slå er allt han kan i ansiktet. Vitali svarar: ska du inte börja lite lugnt med att hoppa hopprep? Sebeke svarar: Nej, slå mig allt du kan i ansiktet. Hahaha, fyfan vad tiltad jag var på QTo handen, idiot! 2 Citera
ölkaka Postad 23 Mars Rapport Postad 23 Mars Den 2025-03-16 kl 18:25, säger sebeke : Preflop handen är inget intressant, hade AA. Måste va en av de sämre combos att bluffa gillar det Citera
sebeke Postad 23 Mars Rapport Postad 23 Mars 21 minuter sedan, säger ölkaka : Måste va en av de sämre combos att bluffa gillar det Ja i teorin är den värdelös, men finns ofta anledningar som väger mkt starkare än blockers på dessa nivåer haha 1 Citera
Johan_Beta Postad 23 Mars Författare Rapport Postad 23 Mars 3 timmar sedan, säger sebeke : Ja i teorin är den värdelös, men finns ofta anledningar som väger mkt starkare än blockers på dessa nivåer haha Mats "fold" Jonsson 2 Citera
Johan_Beta Postad Lördag kl 10:26 Författare Rapport Postad Lördag kl 10:26 Var för berusad igår för att lägga mig så för att tända av spelade jag poker några timmar. HH:s kommer! Citera
Johan_Beta Postad Lördag kl 11:01 Författare Rapport Postad Lördag kl 11:01 Floppade tydligen set som en Gud! Citera
soldado9 Postad Lördag kl 13:46 Rapport Postad Lördag kl 13:46 Gjort samma ex antal gånger. Brukar sällan sluta bra när man ser rött Citera
degenstein Postad Lördag kl 14:14 Rapport Postad Lördag kl 14:14 Luktar samtal från Gotland på måndag 4 Citera
Recommended Posts